2015-07-18, 00:25
Medlem
InternetExplorers avatar
Inget emot musikstilen hon kör, vissa av hennes låtar måste jag nästan till och med erkänna är rätt okej, men jag har lite svårt för hennes röst. Hon ska alltså vara 27, men låter som... 15?

Visserligen inget skvaller, menmen.
Citera
2015-07-18, 00:42
Medlem
Korvmackas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KallaMigGrefven
Krunegård gör en cover? So what? Krunegård är briljant givetvis men det är sen gammalt.
So what, ja. Det finns ju en människa bakom allt som jag brukar säga, och texterna har mer bakom sig än facet säger.
Citera
2015-07-29, 15:20
Medlem
possums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aigis
"Folk är Sverigedemokrater", heh. Fan vilket roligt uttryck egentligen. Behöver man inte längre förklara att SD är dumma rasister osv, räcker det att bara skriva ps SD på slutet? Finns det "jag hatar SD"-emojis?

I dagens "Hallå P3" kör hon vidare med sin tes. På fråga varför hon sagt att hon aldrig kommer ställa upp i allsång på skansen svarar hon att "allsång känns sverigedemokratiskt".

Suck...
Citera
2015-07-29, 18:27
Medlem
William Hainess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av possum
I dagens "Hallå P3" kör hon vidare med sin tes. På fråga varför hon sagt att hon aldrig kommer ställa upp i allsång på skansen svarar hon att "allsång känns sverigedemokratiskt".

Det är nog lätt att påstå när man inte är inbjuden, men det är fortfarande en av Sveriges största plattformar att marknadsföra sig på.
Citera
2015-07-31, 21:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av William Haines
Det är nog lätt att påstå när man inte är inbjuden, men det är fortfarande en av Sveriges största plattformar att marknadsföra sig på.

Tycker det är skönt och befriande med en artist som vågar stå för något annorlunda och inte bryr sig om vad andra tycker hela tiden. Little Jinder är generellt en frisk fläkt i ett numera jävligt slätstruket och bajsnödigt musiksverige.
Citera
2015-10-03, 13:44
Medlem
PiusXIIIs avatar
Den här serien, om Markus Krunegård och Little Jinder, har tidigare sänts i småsnuttar i andra sammanhang. Nu kommer den i två avsnitt i SVT 2, med början 15-10-03 kl 19.00, med diverse repriser.

Jag har inte sett den, så jag vet inte om den är något att ha.

Serien finns också i kortare avsnitt på SVT Play ett tag till. http://www.svtplay.se/video/2943504/...urne-avsnitt-1

Jag hoppas att jag inte blir varnad för korspostning, men jag anser att detta inlägg bör stå i både Krunegård- och Jindertråden.
Senast redigerad av PiusXIII 2015-10-03 kl. 13:49.
Citera
2015-10-04, 11:23
Medlem
gurkmajjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Studsboll
Med tanke på lilla jinderflickans ärftliga belastning då det gäller alkohol borde hon nog vara lite mer återhållsam. Stackars Åsa som får samma skit på halsen en gång till.
Lite sent omsider men morfar är (var?) också en törstig herre. Jobbade ihop med honom på 90 talet på en av Sveriges större anstalter där han basade över snickeriet. Kan vara därifrån ADHD-genen kommer, en man som gav ett väldigt stirrigt och undflyende intryck. Men, han var schysst och rättvis mot de intagna så inget ont om honom i övrigt.
Citera
2015-10-04, 11:30
Medlem
Kalla en 35-åring för gubbe när man själv är 27 tyder väl på att man inte mår så bra.
Citera
2015-10-07, 02:09
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Hon ser ganska bra ut, synda bara att hon har så ful näsa som pekar upp i luften.
Citera
2015-10-07, 23:58
Medlem
NygammalValss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JojjeMeduza
Hon ser ganska bra ut, synda bara att hon har så ful näsa som pekar upp i luften.

Det spelar väl för fan ingen roll hur hon ser ut. Dessvärre verkar hon ganska korkad och talanglös och det spelar roll.
Citera
2015-10-08, 23:15
Medlem
Veniconess avatar
Fy fan vad ful... Var finns spysmileyn?

Fruktansvärt jobbig röst också. I alla fall i tal. Hennes "musik" har jag aldrig lyssnat på, har inte tid att slösa på sånt. I Filip & Fredrikprogrammet ger hon ett fruktansvärt osympatiskt intryck.
Citera
2015-10-11, 11:23
Medlem
JokkMokks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Venicones
Fy fan vad ful... Var finns spysmileyn?

Fruktansvärt jobbig röst också. I alla fall i tal. Hennes "musik" har jag aldrig lyssnat på, har inte tid att slösa på sånt. I Filip & Fredrikprogrammet ger hon ett fruktansvärt osympatiskt intryck.

Hennes musik tilltalar mig inte men hon verkar vara en cool tjej.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in