2016-12-15, 20:41
Medlem
PlutoJs avatar
Varje gång man sett och hört människan har bilden av en totalt bortskämd och söndercurlad snorunge framträtt. En snorunge på 28 år alltså...

Sedan får hon breda ut sig i Expressen och beklaga sig över "näthat" hon ännu inte blivit utsatt för, men som hon förväntar sig att få någon gång.

Sedan kommer det efterfrågade "näthatet" som ett brev på posten. (Vem trodde något annat?)

Och som grädde på moset fläker den vuxna snorungens mamma ut sig i medierna och vädjar om att "näthatet" ska riktas mot henne istället för mot hennes (juridiskt) vuxna barn, och bekräftar därigenom bilden av söndercurlad och bortskämd snorunge...
Citera
2016-12-16, 20:28
Medlem
Yallas avatar
Träffade henne på P&L i somras och trots att det var problem med accesserna för henne och hennes crew (bandstrul) så var hon mycket trevlig trots att de blev stoppade vid gaterna ett flertal ggr, jag skulle inte vara så trevlig! All heder åt henne och hon gjorde en uppskattad konsert. Punkt slut!
//Yalla
Citera
2016-12-17, 08:31
Medlem
Mohaves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeroesSilencio
Ingen som noterade att Little Jinder satt troslös under paketutdelningen...hon satt med benen i kors riktad mot kameran.
Jag såg detta också. Men det var ju inte precis så att hon särade på benen och visade allt. Kort kjol där hon en stund satt så att det gick att skymta under. Om det var trosorna eller fittan man fick skymta kunde i alla fall inte jag se.

Men hon verkar gilla att göra småskandal i TV. Hon söp sig full i TV hos Filip och Fredrik.
Nu när hon är med i Musikhjälpen, så har hon nämnt att hon helst frågar killar "Vill du kn.?" när hon är tänd på någon. "Jag har inte tid med något annat".

I natt frågade hon en inringande norrman om han har en stor K.
Citera
2016-12-18, 14:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mohave
Jag såg detta också. Men det var ju inte precis så att hon särade på benen och visade allt. Kort kjol där hon en stund satt så att det gick att skymta under. Om det var trosorna eller fittan man fick skymta kunde i alla fall inte jag se.

Men hon verkar gilla att göra småskandal i TV. Hon söp sig full i TV hos Filip och Fredrik.
Nu när hon är med i Musikhjälpen, så har hon nämnt att hon helst frågar killar "Vill du kn.?" när hon är tänd på någon. "Jag har inte tid med något annat".

I natt frågade hon en inringande norrman om han har en stor K.

Vilket avsnitt satt hon troslös?
Citera
2016-12-18, 15:01
Medlem
Mohaves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av loliboti
Vilket avsnitt satt hon troslös?
Det var i Musikhjälpen som inte hade några "avsnitt" utan sändes mer eller mindre non-stop under ett par dagar i SVT och på radio. Programmet finns att ses på SVT Play - http://www.svtplay.se/musikhjalpen

Jag minns inte exakt vid vilken tidpunkt hon gav oss en skymt av fittan eller om det nu var trosorna. Tror det var natten mellan den 16e och 17e, men är inte säker.

Kanske någon annan som har koll på detta? Annars får du scrolla igenom programmen om du vill se detta TV-historiska ögonblick.
Citera
2016-12-18, 16:08
Medlem
Mohaves avatar
Tjejen verkar vara inne i ett hårt modersuppror. Vilket kanske är lite sent när man är 28.

Men det känns som att hon vill profilera sig som lite "wild and crazy" för att kontrastera emot sin präktiga mor, riksspelekvinnan Åsa Jinder.

I viss mån kan jag förstå Josefine. Det är ju ganska sjukt att spela nyckelharpa dessa tider. Ingen gör det. Förutom Åsa. Och kanske några andra i kretsen kring Kalle Moreaus.
Citera
2016-12-19, 14:45
Medlem
Fick en chock när jag insåg att hon var 28.
Har alltid avfärdat henne som en ung & dum uppmärksamhetssökande 20-åring som är kvar en tonårings mentala stadium.
Då har jag även tyckt att kritiken mot henne varit bisarr.

Men 28 år? hon pratar och beter sig som om hon är 16-17 max. herregud
Citera
2016-12-19, 23:18
Medlem
SacreSaints avatar
Jag förvånas mest av alla som orkar "kritisera"/häva ur sig dynga om en människa som.... (ja, ja hon är 28, men så vaddå?)...faktisk är en riktigt bra låtskrivare, lyssna på det hon gjort, en del är brilliant.

Ibland blir låten bättre om någon annan artist sjunger hennes material, ja, men det bevisar väl bara att hon har nåt visst?!

Vi vandrar alla på den här jorden en kort stund, lägg tid och energi på att göra något gott istället.

Vem bryr sig hur gammal?/ung Little Jinder är, hon gör väl som hon vill, i sitt liv? Jag fattar inte hur ni menar att man "ska" vara när man är 28 år...., trista töntar som förmodligen kämpar livet ur sig för att passa in i " hur man ska vara".

Man ska: inte skada någon annan, gå till jobbet (om man har något) och utföra arbetsuppgiften, ta hand om och värna sina barn/djur/vänner/ föräldrar (om de värnat om dig.

Jag vet inte, blev mest less på all skit som folk häver ur sig. Tror ni inte att era ord kan göra ont? Så stort antal kan väl inte lida av odefinierad empatistörning?

Vilken riksfjant, tänker säkert en hel del av er, men jag svarar:

Varsågod!
Senast redigerad av SacreSaint 2016-12-19 kl. 23:22.
Citera
2016-12-19, 23:24
Medlem
SacreSaints avatar
Sacresaint= okränkbar

Just saying...
Citera
2016-12-20, 10:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SacreSaint
Sacresaint= okränkbar

Just saying...
Kära Sakrosankt!
Att skriva låtar och framföra dem inför publik är det många som gör, utan att reta gallfeber på folk.
T ex dina medpassagerare i "Så mycket bättre". Att vara beroende av publik för att tjäna sitt uppehälle ställer krav. Du förväntas uppträda enligt vedertagna normer för t ex en kvinna som närmar sig trettio. Om du då avviker starkt från normen kommer omedelbara reaktioner.
Just saying...
Citera
2016-12-20, 12:05
Medlem
Verkar extremt lat baserat på när dom skulle baka paj i återträffsprogrammet, slängde sig på soffan och lämnade över jobbet till Weeping Willows-snubben efter att ha "hjälpt till" i en halv minut.
Citera
2016-12-20, 17:14
Medlem
SacreSaints avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ClariNet
Kära Sakrosankt!
Att skriva låtar och framföra dem inför publik är det många som gör, utan att reta gallfeber på folk.
T ex dina medpassagerare i "Så mycket bättre". Att vara beroende av publik för att tjäna sitt uppehälle ställer krav. Du förväntas uppträda enligt vedertagna normer för t ex en kvinna som närmar sig trettio. Om du då avviker starkt från normen kommer omedelbara reaktioner.
Just saying...

Jag vet allt det där om normer och förväntningar på hur en människa "ska" vara baserat på ålder hit och dit. Trist att det ska behöva vara så, kan jag tycka ändå...

Det är giftigheten i åsikter från dem som inte gillar det hon hör, hur hon ser ut eller den musik hon skapar jag reagerar emot.

Skitsamma då, hata på om ni tycker att det ger något.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in