2016-12-21, 21:50
Medlem
okej nu har jag hunnit testa endel lag men det har känts lite för dåligt defensivt och speciellt på mittfälltet. Så nu köpte jag på mig det här laget och hoppas det går bättre, va tror ni om det här bör jag byta ut nån?

http://www.futhead.com/17/squads/3304762/
Citera
2016-12-21, 21:51
Medlem
Qirrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rastor95
Behöver hjälp angående en spelare del. Naingolan(vanliga kortet). Är han bra? Värd sina 60k? Skulle passa perfekt in i min elva med en belgare nämligen.
Du får honom för en bit under 50k och han är verkligen värd de pengarna. Utan tvekan.
Citera
2016-12-21, 22:29
Medlem
Berra777s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Qirren
Du får honom för en bit under 50k och han är verkligen värd de pengarna. Utan tvekan.

Baserat på vad han skrev så antar jag att han har ett PS4, där ligger hans pris just nu på 66-67K. Är han sista pusselbiten i laget så är han det, jag kör honom som CDM i 433(5) med SIF Brozovic och SBC Parolo framför och det fungerar fint som fasen.
Citera
2016-12-21, 22:34
Medlem
Jaha vad får vi se för Sbc inatt tro? Personligen hoppas jag på en Isco som man kan göra till ett hyfsat pris. Sen kanske Gustavo och Willian/Jesé är heta namn?

Måste bara säga att dagens SBC-Gameiro verkar ju vara riktigt go! Haft hans IF innan men på något sätt så känns detta blåa kort mycket bättre. 5 mål på 6 matcher hittills och han skjuter som en kanon. Rekommenderas för dem som hinner
Citera
2016-12-21, 22:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IWannaBeAdored
Ja men där står det ju bara vad som ökar väl? Kommer inte in på futhead men använt den grejen på futbin flera gånger. Jag undrar vad som händer med det som INTE uppgraderas.
Ah du undrar om dom blir sämre? Inga stats blir sämre, bara bättre! Säg att du kör hunter, har du 100 i lagkemi o spelaren i 10 i kemi så tror ja han blir 13 snabbare i pace tex o 9 bättre i skott samt behåller dom andra statsen som standard
Citera
2016-12-21, 22:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krismikk
Nån annan som varit med om att målvakten får ett skott hårt som en hemmåt pass på fötterna och snubblar in bollen i eget mål?

Ett tips på bra vänsterback? Inte Azpilicueta

Passade hem till målvakt väldigt lugnt men han missade bollen.....
Citera
2016-12-21, 23:23
Medlem
Vem hade ni valt Icardis 86 rateade kort eller higuain? De har liknande stats, är väldigt osäker på vem av dem som är bäst. Har spelat med Icardi men inte Higuain, vem hade ni valt?
Citera
2016-12-21, 23:47
Medlem
IWannaBeAdoreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lw1
Ah du undrar om dom blir sämre? Inga stats blir sämre, bara bättre! Säg att du kör hunter, har du 100 i lagkemi o spelaren i 10 i kemi så tror ja han blir 13 snabbare i pace tex o 9 bättre i skott samt behåller dom andra statsen som standard
Hm okej. Då känns det ju helt onödigt att köra basic på någon spelare? Hört youtubers t.ex. som sagt typ "behåller han på basic så inget ändras" Låter ju skumt att man vill ha spelare med sämre specifika stats.

Suarez vanliga kort har sjunkit fast han fått IF. Sugen på att köpa. Behöver dock vänta tills laget jag vill ha sjunkit med typ 150-200k.
Citera
2016-12-22, 00:05
Medlem
Zer0Shits avatar
Bara för mig det inte går att köpa points?
Citera
2016-12-22, 00:28
Medlem
Citat:
Hm okej. Då känns det ju helt onödigt att köra basic på någon spelare? Hört youtubers t.ex. som sagt typ "behåller han på basic så inget ändras" Låter ju skumt att man vill ha spelare med sämre specifika stats.

Suarez vanliga kort har sjunkit fast han fått IF. Sugen på att köpa. Behöver dock vänta tills laget jag vill ha sjunkit med typ 150-200k.
Aa men kör du basic får han väl typ 1 bättre i allt inte så värt! Bättre köra jägare då på just honom
Citera
2016-12-22, 00:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zer0Shit
Bara för mig det inte går att köpa points?
En polare till mig hade problem med det oxå precis..skumt
Citera
2016-12-22, 00:56
Medlem
Citat:

När man har basic på spelarna så uppgraderas han allround, det är en plupp på varje stat till skillnad från t.ex. Hunter när det är tre pluppar på två. Basic kan va bra på spelare som t.ex. Nainggolan som är en allround mittfältare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in