2016-12-21, 20:22
Medlem
Alltså SIF Balo kan vara spelets bästa forre, om man nu bortser från bale,ronaldo etc. smäll på han ett hunterkort så springer han ifrån samtidgt som han med sin 94 strength knuffar bort dem. Lirade tidigare totgs cavani som gjorde 36 mål och 12 ass på 16 matcher. Men denna balo alltså. OJOJ.

Ps. dock bara spelat tre matcher än med han. Men han är magisk än så länge!
Citera
2016-12-21, 20:26
Medlem
tugboatbobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rastor95
Jag hade IF Lemar som vy tidigare. Funkade inte bra för mig. Vet således inte hur han är som CM som jag tolkar att du ska använda honom som. Tycker han är för dålig weak-foot med och en aning kort för min smak att spela CM. Ben Arfa kan jag annars slå ett slag för, han är ruskigt bra tycker jag.
Menar såklart hans SIF. Såg precis att hans högerfot inte var mycket att hänga i granen och var bombis på att han hade 4* skills.. Har testat ben Arfa men gillar honom som striker snarare än CM
Citera
2016-12-21, 21:03
Medlem
megaman9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av distinho
Alltså SIF Balo kan vara spelets bästa forre, om man nu bortser från bale,ronaldo etc. smäll på han ett hunterkort så springer han ifrån samtidgt som han med sin 94 strength knuffar bort dem. Lirade tidigare totgs cavani som gjorde 36 mål och 12 ass på 16 matcher. Men denna balo alltså. OJOJ.

Ps. dock bara spelat tre matcher än med han. Men han är magisk än så länge!

Spelets bästa anfallare.. om du tar bort 10 andra anfallare haha.

mertens SIF, IF Aguero, SIF Sanchez går med före
Citera
2016-12-21, 21:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tugboatbob
Menar såklart hans SIF. Såg precis att hans högerfot inte var mycket att hänga i granen och var bombis på att han hade 4* skills.. Har testat ben Arfa men gillar honom som striker snarare än CM

Gjorde den missen jag med. Hans kort ser så bra ut annars men funkade inte för mig.
Ben Arfa var bra kreatör på mitt centrala.. vem blir det nudå?
Citera
2016-12-21, 21:12
Medlem
Behöver hjälp angående en spelare del. Naingolan(vanliga kortet). Är han bra? Värd sina 60k? Skulle passa perfekt in i min elva med en belgare nämligen.
Citera
2016-12-21, 21:21
Medlem
Nån annan som varit med om att målvakten får ett skott hårt som en hemmåt pass på fötterna och snubblar in bollen i eget mål?

Ett tips på bra vänsterback? Inte Azpilicueta
Citera
2016-12-21, 21:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krismikk
Nån annan som varit med om att målvakten får ett skott hårt som en hemmåt pass på fötterna och snubblar in bollen i eget mål?

Ett tips på bra vänsterback? Inte Azpilicueta

Stefan Batan
Citera
2016-12-21, 21:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rastor95
Behöver er hjälp nu peeps!
Fungerar IF- Gonalons bra som CDM med ett skuggkort? Är det någon som har spelat honom. Behöver en fransk CM eller CDM och har redan Kantè så ni behöver inte tipsa om honom.
M

Mov Matuidi är bättre.
Citera
2016-12-21, 21:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av megaman9
Spelets bästa anfallare.. om du tar bort 10 andra anfallare haha.

mertens SIF, IF Aguero, SIF Sanchez går med före

I mitt tycke är mertens, dybala etc för svaga. Men i get your point!
Citera
2016-12-21, 21:44
Medlem
megaman9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av distinho
I mitt tycke är mertens, dybala etc för svaga. Men i get your point!

Sant, Hade IF mertens.
Han satte otroligt fina långskott men tappade bollen när backarna tittade på honom!

Synd att Balotelli är i så pass "dåligt" lag, så man får ha många spelare från franska ligan eller köra många från Italien.

Gissar på att många kör Veratti länk till honom, men vill inte ha den dvärgen i mitt lag.
Citera
2016-12-21, 21:48
Medlem
Citat:
Sant, Hade IF mertens.
Han satte otroligt fina långskott men tappade bollen när backarna tittade på honom!

Synd att Balotelli är i så pass "dåligt" lag, så man får ha många spelare från franska ligan eller köra många från Italien.

Gissar på att många kör Veratti länk till honom, men vill inte ha den dvärgen i mitt lag.

Samma med IF giovinco. otroligt skön spelare att ha men alldeles för svag..

Ja man får meka för att få in honom... kör själv detta https://www.futbin.com/17/squad/795050 som jag gör om till 4231/4321. Ångrar helt klart i detta nu att jag ej gjorde SBC de rossi och parolo..
Citera
2016-12-21, 21:49
Medlem
Citat:
Sant, Hade IF mertens.

inte så svårt o få in Balo i hybrider.. finns ju många bra italienare i Serie A...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in