Citat:
Ursprungligen postat av
Flaeskpommes
Jag testade ksalol för drygt en vecka sedan.. Faktiskt första gången nånsin ja tagit benso (tror jag)..
Jag började drygt 2-3 timmar efter kvällsmaten med första tabletten, 1mg.. efter ca 30 min tog jag min andra.. kanske dröjde lika långt till att jag drog i mig tredje.. men ingen effekt alls... en fjärde tog ja med men ingen effekt... ändå sov jag inte vidare bra heller :/...
Försökte 2 dagar senare igen.. denna gången i samband med typ 3 shots whiskey o en folköl.. drog i mig totalt sett 5 st genom kvällen / natten (alltså 5mg totalt) kände mig inget annat än full.. deppig fylla som vanligt när jag dricker framför datorn.
Va i helvete.. har ca 10 tabletter kvar. Tänkte testa nu igen.. om drygt en timme tänkte jag kanske ta 3mg eller 4mg o svälja ner samtidigt o se ifall något händer.. eller vad tror ni? är jag kanske för snål i mängden?.. ska jag kanske dela dem i bitar o svälja ner hmm hmm.. Tråkigt när dessa dyra tabletter inte funkar
mvh
Nu vet jag inte i vilket syfte du har börjar med benso, i detta fall Ksalol. Vad jag kan säga är att de hjälper väldigt bra mot akut ångest, det är ju faktiskt en medicin. Om du inte lider av ångest, kanske du inte får någon direkt märkbar effekt, och som Harbard skrev, benso ska absolut inte blandas med alkohol.