2016-12-18, 22:41
Medlem
Argzons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Strandfest
Haha, de är lömska de små jäklarna

Satt och söp till det hemma igår kväll. Drack 7 50cl starköl + ett sexpack folköl. När jag var på de sista folkölen så tänkte jag att jag skulle lyxa till det lite och boosta ruset så knaprade i mig 1mg. Då var väl klockan runt 11 på kvällen, sen minns jag inget mer. Vaknade i morse, hade ont på diverse ställen men annars verkade allt i sin ordning.
Gick upp o skulle kolla till mitt alpra stash, det visade sig att jag knaprat i mig 5mg till. Hade haft telefonkontakt med en vän som också söp till det, senaste samtalet var runt 5 imorse - Så runt 6 timmars total minneslucka
Inget jag gör om i alla fall. Vem vet vad man kan få för sig, man har ju läst skräckhistorierna..
Använder dessutom alpra i medicinskt syfte men ibland ''råkar'' man flöddra till det.

Aja, släpp bakfylleångesten i alla fall då jag vaknade upp benzad och är i skrivande stund fortfarande lite mysig.

Mycket ångestladdat ämne det där, hehe. Jag använder dom mest för att landa efter tyngre preparat vilket inte sker särskilt ofta. Men ja, när man har haft påsen liggandes hemma utan användning så får man(jag) i alla fall lust att "lyxa till det" ibland men nu kan man ju för fan inte ens dricka en folköl längre. Det var sista gången.

Citera
2016-12-19, 00:31
Medlem
Doleos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flaeskpommes
Jag testade ksalol för drygt en vecka sedan.. Faktiskt första gången nånsin ja tagit benso (tror jag)..

Jag började drygt 2-3 timmar efter kvällsmaten med första tabletten, 1mg.. efter ca 30 min tog jag min andra.. kanske dröjde lika långt till att jag drog i mig tredje.. men ingen effekt alls... en fjärde tog ja med men ingen effekt... ändå sov jag inte vidare bra heller :/...

Försökte 2 dagar senare igen.. denna gången i samband med typ 3 shots whiskey o en folköl.. drog i mig totalt sett 5 st genom kvällen / natten (alltså 5mg totalt) kände mig inget annat än full.. deppig fylla som vanligt när jag dricker framför datorn.

Va i helvete.. har ca 10 tabletter kvar. Tänkte testa nu igen.. om drygt en timme tänkte jag kanske ta 3mg eller 4mg o svälja ner samtidigt o se ifall något händer.. eller vad tror ni? är jag kanske för snål i mängden?.. ska jag kanske dela dem i bitar o svälja ner hmm hmm.. Tråkigt när dessa dyra tabletter inte funkar

mvh
Nu vet jag inte i vilket syfte du har börjar med benso, i detta fall Ksalol. Vad jag kan säga är att de hjälper väldigt bra mot akut ångest, det är ju faktiskt en medicin. Om du inte lider av ångest, kanske du inte får någon direkt märkbar effekt, och som Harbard skrev, benso ska absolut inte blandas med alkohol.
Citera
2016-12-19, 05:51
Medlem
UpInSmoke3s avatar
Grejen är också att man kan tro att man inte får någon effekt fast man har det. Själv hade jag tagit 4mg och var hur lugn som helst när vandrande omkring på plattan efter att jag köpt 0,6g heroin... kom inte på förens efteråt hur jävla chill jag var och vad fint medicinen funkar.
Citera
2016-12-19, 07:31
Medlem
Skumt. Inte ätit på läänge, fick tag i 4 ksalol och dom smakade precis som dom skulle och allt men nä, här hände inte mycket. Innan när jag haft uppehåll däckaeäde jag på 2 st. Fan behöver mina x2or men hittar inga. :/
Citera
2016-12-20, 06:22
Medlem
2 sömnlösa nätter... efter en veckas knaprande.... börjar troligtvis misstänka att sömnlösheten har vädret att göra.....
Citera
2016-12-20, 17:28
Medlem
tehSecretzzzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av banen
2 sömnlösa nätter... efter en veckas knaprande.... börjar troligtvis misstänka att sömnlösheten har vädret att göra.....

Det händer så, toleransen stiger och du behöver öka dosen
Hur mycket låg du på innan du fick slut?
Citera
2016-12-20, 19:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tehSecretzzz

inte mycket typ 2 mg men typ borta vad som hände under fredag natten... men nu känns det som att jag är frisk iaf...
Citera
2016-12-20, 19:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tehSecretzzz

så nu blir de inge mer gick ct i söndags
Citera
2016-12-20, 21:04
Avslutad
Tja, Farsan som inte kan låta bli att köpa sina sömnpiller på nätet fick en galen leverans denna gången. Han brukar köpa ksaol eller vad dom heter men denna gången fick han små runda rosa utan skåra eller märkning. Vad vet ni om dom? Bra att somna på eller fake?
Citera
2016-12-20, 23:16
Medlem
tehSecretzzzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eggshells
Tja, Farsan som inte kan låta bli att köpa sina sömnpiller på nätet fick en galen leverans denna gången. Han brukar köpa ksaol eller vad dom heter men denna gången fick han små runda rosa utan skåra eller märkning. Vad vet ni om dom? Bra att somna på eller fake?

Jag har för mig dom är ungerska men även en annan variant av xanor ifrån Serbien. Rätt säker på det faktiskt. Någon annan som sett dom får gärna godkänna
Ej testat dock. Enbart sett o hört.
Citera
2016-12-20, 23:39
Medlem
Tobias123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eggshells

Tror 0,5mg är rosaaktiga!
Citera
2016-12-20, 23:55
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Tobias123
Tror 0,5mg är rosaaktiga!

Tack för input - När jag googlar ser jag bara ovala som är rosa?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in