2012-09-24, 12:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Nightlife
Jo jag kickade drogerna, tar bara denna gång sen är det slut med det och ska bara käka min lyrica som jag har på recept. ett återfall är chill. Har ett svagt minne om de där med lyrican hehe.

Jasså hur går det för er då mina vänner?

Mvh

bättre, akta så läkaren inte tar lyrican ifrån dig, den e viktigare än man tror

bra tack!
Citera
2012-09-24, 21:57
Medlem
hur e x i estland o polen?? priser?
Citera
2012-09-24, 22:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ujnk
Låt oss säga jag tog 2mg

2mg pissar du rent efter 2 dagar garanterat. Jag kan ta 8mg och pissa rent efter 3 dagar.
Alla benzo har 5 halverings tider tror jag det var sen e du grön, så ska du pissa ta inte Stess eller Ikto.
Citera
2012-09-25, 14:08
Medlem
Har alltid älskat iktorivil som min absoluta favorit, men har testat xanor bara ett fåtal gånger å det var rätt länge sen när jag hade låg tolerans. Men nu när jag takit det lugnt med dem och ätit relativt låga doser med lite alkohol, typ 1-4 mg och någon bärs, kan jag medge att det ger ett extremt välmående och tar bort ångest och sånt väldigt bra, så de är helt klart i klass med ikto, även om iktons rus skiljer sig pga halveringstid osv.
Citera
2012-09-25, 14:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Benzogreven
2mg pissar du rent efter 2 dagar garanterat. Jag kan ta 8mg och pissa rent efter 3 dagar.
Alla benzo har 5 halverings tider tror jag det var sen e du grön, så ska du pissa ta inte Stess eller Ikto.

sorry för dubbelpost, men e du hundra på detta? har piss om 6 dagar, så tänkte bara äta igår å så lite nu på morgonen, men jag kan alltså äta tex i morn då ? har bara än så länge fått i mig 4 mg..

aja borde iofs inte börja äta förmycket igen då blir det bara ett jävla återfall, men mår för bra på dessa :s inte mått såhär bra på LÄNGE.. fan ne ska nog itne äta mer bz på ett tag bara wb bens stillis till att sova. To much info?, aah säkert :P
Citera
2012-09-25, 14:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slatslats
sorry för dubbelpost, men e du hundra på detta? har piss om 6 dagar, så tänkte bara äta igår å så lite nu på morgonen, men jag kan alltså äta tex i morn då ? har bara än så länge fått i mig 4 mg..

aja borde iofs inte börja äta förmycket igen då blir det bara ett jävla återfall, men mår för bra på dessa :s inte mått såhär bra på LÄNGE.. fan ne ska nog itne äta mer bz på ett tag bara wb bens stillis till att sova. To much info?, aah säkert :P

Dumt att riskera, jag torskade på vallar 2v, iofs nordazepam men ändå...vem vet.
Citera
2012-09-26, 03:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av an0nymouz
Dumt att riskera, jag torskade på vallar 2v, iofs nordazepam men ändå...vem vet.

JO kan tänka mig du gjorde de, torskade själv på vallar efter 4 veckor men då hade ja ätit en hel del, men de har ju betyydligt längre halveringstid än alprazolam.
Citera
2012-09-26, 15:49
Medlem
är det värt att ta xanor inför att hålla tal, vill inte stå där och flumma. Inte för att jag ej pallar nervositeten, men får alltid så jävla torr mun när jag blir nervös m.m. så gör bort mig. Ej tagit på 1 månad men tidigare 1-2 mg/dag under vissa perioder(inte alla dagar) sen okt 2011. innan jag klippte alla mediciner. Var uppe på 6-8mg enstaka tillfällen vid denna period.Tror ni jag har nån tolerans ?
Senast redigerad av daroo 2012-09-26 kl. 16:00.
Citera
2012-09-29, 19:52
Medlem
McHarleyBandits avatar
Har en polare som brukar ta några 1mg xanor och skölja ner med vanliga treo och påstår att det kickar snabbare?
Citera
2012-09-29, 20:47
Awaiting Email Confirmation
Etizopapayas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av daroo
är det värt att ta xanor inför att hålla tal, vill inte stå där och flumma. Inte för att jag ej pallar nervositeten, men får alltid så jävla torr mun när jag blir nervös m.m. så gör bort mig. Ej tagit på 1 månad men tidigare 1-2 mg/dag under vissa perioder(inte alla dagar) sen okt 2011. innan jag klippte alla mediciner. Var uppe på 6-8mg enstaka tillfällen vid denna period.Tror ni jag har nån tolerans ?
Du har ju ätit det tidigare så du vet väl bäst hur det påverkar dig/om det är värt det.
Tolerans lär du inte ha så ta ej för mycket.

Citat:
Ursprungligen postat av McHarleyBandit
Har en polare som brukar ta några 1mg xanor och skölja ner med vanliga treo och påstår att det kickar snabbare?
Det är nog placebo.
Citera
2012-09-29, 22:06
Medlem
gugglianos avatar
1mg Xanor sitter i hur länge? Spårtid i både piss och blod är intressant.
Citera
2012-09-29, 22:30
Medlem
EXXMANs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av guggliano
1mg Xanor sitter i hur länge? Spårtid i både piss och blod är intressant.
Hur kan man vara säker på spårtiden när de är utlänska piller?? Ja menar de varierar ju i kvalite så spårtiden måste ju variera den oxå. Svenska måste ju vara bäst eftersom de har exakt den mängd de ska ha. Vilka tar ni helst Svenska eller de från utlandet??
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in