Citat:
Ursprungligen postat av
yayatoure.
Vilka formationer funkar bra i årets upplaga? Har kört 41212(2) och tycker den funkar ok. Hur är 433 varianterna?
Tips på bra lag/spelare uppskattas. Har bara ca 250-300k att jobba med.
Citat:
Ursprungligen postat av
yayatoure.
Har inte kunnat spela sen det släpptes i stort sett pga utlandsjobb och orkar inte plöja igenom alla sidor och antar nya patcher släppts också så jag testar bumpa denna igen. Men verkar svårt att få svar om man inte gnäller på handicap eller liknande...
Jag har inte testat vrålmånga formationer, men jag är helt såld på 4-2-3-1(2). Funkar svinbra för mig. Har även haft riktigt bra perioder med 4-3-3(4). Känns som om det är den 433:an som flest har tipsat om om iår om jag vill minnas rätt. Sedan är det även som du skrev, 41212(2) är det många som tycker är riktigt bra iår. Känns som om det är de formationerna som det talas mest om va? Många som använder sig av 4321 också. Inte testat den själv iår men den har varit bra tidigare år.
Har inget lag i den prisklassen att tipsa om tyvärr, kan se om jag kan pilla ihop något senare om jag har tid. Men favoritspelare hittills iår är nog Coutinho, bra pris med. Runt 40k. Synd att hans IF inte är centralposition... Han gör både mest mål och assist för mig, fram tills nu kanske då SIF Costa tagit över målgörandet. Men Coutinho levererar fortfarande mycket mål och assist. Knorrat in mycket skott utifrån.