Citat:
Ursprungligen postat av
KorvkastarN
Aa många som kör bra spelare men fyller bänken med brons spelare för att dra ner sin rateing, verkar funka också med tanke på att alla "pro" spelare som jag kollat på också kör så.
Men sen så känns det mer random än så igår gick det hyffsat bra men idag gick allt emot mig och mina spelare var helt plötsligt värdelösa oavsett motstånd, provade med 4 olika formationer men blev ingen skillnad mina motståndare gjorde riktiga skit mål + att mina spelare gjorde en 4-5 själv mål på 10 matcher vilket är sjukt..
Det är de sämsta man kan göra enligt egen erfarenhet. Bli desperat och testa massa nya formationer. Bästa för mig är bara att nöta på med samma formation som man tidigare spelat bra i. Fortsätta som man brukar. Har alltid gått sämre för mig när jag börjar testa nytt, gjorde det förra månaden. Nu har jag bara kört på med 4-2-3-1(2) för den har passat mig bra innan. Går riktigt bra nu när jag kört på.
Kul att du refererar till "mina spelare gjorde bara..." Det är ändå du som spelar

Är man tillräckligt bra så vinner man även om det går lite emot en. Övning övning övning. Man ska inte underskatta övningarna man kan göra på träningsplan. Att nöta på avslutningsövningarna, när man kommer i olika anfall och skall komma till avslut. Riktigt bra träning.