2016-12-18, 22:06
Medlem
Qirrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grahnen
Någon som lirat med SBC Buffon? Har har varit helt jävla katastrofal för mig. Visserligen inga rena tabbar men han släpper in mycket mål. Borde i första läget kanske inte ge dem hyfsat klara målchanser men tycker han borde klara rädda en boll eller två. Var sjukt mycket mer nöjd med SIF Donnarumma. Får väl ge Buffon lite mer chanser men känns sådär när man lagt ner coins på en untradable o han inte levererar.
Jag är nöjd med honom. Hade vanliga förut och han känns snäppet bättre. SBC Parolo diggar jag också.
Citera
2016-12-18, 22:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lw1
Nej men minst 5 tror ja

Är på silver1 nu och orkar fan inte mer.. Blir så sur att grannarna måste tro jag spöar bruden eller nått..

Vad är de för paket man får av Silver 1?
Citera
2016-12-18, 22:11
Medlem
EnLitenFryss avatar
Sane nere på 55k nu. Känns inte som att communityt tror på en IF.

Ett mål och en bra insats av vad jag såg i en toppmatch, plus vinst för egna laget. Vad tror ni andra?
Citera
2016-12-18, 22:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av N0sslo
EA skulle aldrig ha rabatt eller liknande på packs, dom tjänar så otroligt mycket pengar på alla teman dom sätter igång.

Så vad är Futmas då?
Citera
2016-12-18, 22:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krismikk
Är på silver1 nu och orkar fan inte mer.. Blir så sur att grannarna måste tro jag spöar bruden eller nått..

Vad är de för paket man får av Silver 1?
Haha ja jo mina grannar lär inte vara jätte nöjda heller! Tror det är 20k coins sen vet ja inte vad det är för packet! De kan du se om du klickar på information på menyn vid fut Champions, innan du klickar vidare till match dvs
Citera
2016-12-18, 22:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av teren
Så vad är Futmas då?
Som ett jul event, är väl större chans på IF spelare i packet...säger dom! Sen att de kommer ut nya Sbc varje dag
Citera
2016-12-18, 22:17
Medlem
1. Vilken inställning skulle ni sätta i custom tactics för att era mittbackar ska stå på sin position framför mål, och inte pressa mot motståndarens anfall? Jag släpper igenom genomskärare alldeles för ofta. Vill att de ska stå på sin plats. Och ja, jag har "stay back while attacking". men det räcker inte.

2. Någon som lirar med De Gea? Hur är han? Statsen ser jävligt fina ut.
Citera
2016-12-18, 22:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sliska
R1 gör att en annan spelare än den du styr pressar bollhållaren. X gör att du täcker av ytor kring spelaren, mycket passivt och i grund och botten värdelöst. De kommer alltid backa så länge du bara springer emot backarna efter att de börjat springa bakåt.

Sa att jag bytt kommando på R1 till X när det gäller försvar...
Citera
2016-12-18, 22:23
Medlem
Citat:
1. Vilken inställning skulle ni sätta i custom tactics för att era mittbackar ska stå på sin position framför mål, och inte pressa mot motståndarens anfall? Jag släpper igenom genomskärare alldeles för ofta. Vill att de ska stå på sin plats. Och ja, jag har "stay back while attacking". men det räcker inte.

2. Någon som lirar med De Gea? Hur är han? Statsen ser jävligt fina ut.

1. Va kör du på för nivå på defensiv press o aggressivitet? Testa dra ner det till 50

2. Ja de gea är bra men trist när dom gjort så att vissa spelare i de här jävla spelet är overkliga, som butland i just den positionen som jämnförelse! Kan omöjligt vara kul för folk som kör såna spelare bara för dom är op, inte speciellt inspirerande
Citera
2016-12-18, 22:26
Medlem
Citat:
1. Va kör du på för nivå på defensiv press o aggressivitet? Testa dra ner det till 50

2. Ja de gea är bra men trist när dom gjort så att vissa spelare i de här jävla spelet är overkliga, som butland i just den positionen som jämnförelse! Kan omöjligt vara kul för folk som kör såna spelare bara för dom är op, inte speciellt inspirerande

1. Ner till 50?? Jag kör 30 Press och 35 aggressivitet idag.

2. Så sant om Butland. Varje gång jag möter någon med honom mellan stolparna så vet jag att det blir svårt. Han gör extremt många räddningar. Definitiv "kod-miss" av EA.
Citera
2016-12-18, 22:31
Medlem
Citat:
1. Ner till 50?? Jag kör 30 Press och 35 aggressivitet idag.

2. Så sant om Butland. Varje gång jag möter någon med honom mellan stolparna så vet jag att det blir svårt. Han gör extremt många räddningar. Definitiv "kod-miss" av EA.

Haha aa ja kom på att ja mena dra upp när ja skickade iväg men orkade inte ändra, 35 är lågt testa köra 50 iaf då blir de balanserat! Sen försök att inte använda dig för mkt av x lätt att man blir bortgjord då av bättre motstånd
Citera
2016-12-18, 22:45
Medlem
Citat:
Haha aa ja kom på att ja mena dra upp när ja skickade iväg men orkade inte ändra, 35 är lågt testa köra 50 iaf då blir de balanserat! Sen försök att inte använda dig för mkt av x lätt att man blir bortgjord då av bättre motstånd

Håller aldrig ner x?
Vad gör den? haha
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in