2016-12-18, 20:35
Medlem
Börjar bli riktigt less på de här spelet! Ja ja använder LT, men ärligt! Obstruktion är fan inte tillåtet i fotboll o rycka i kläder o armar är inte heller det! Kommer man förbi med spelaren så hetsar folk av med B-knappen o de är bara tillförsvararens fördel för man får aldrig nåt med sig, helt sjukt! Så mkt som är tillåtet som inte borde vara det! En fråga oxå? Är det så att domarna kan göra misstag gällande offside? Att blåsa offside när min spelare inte är det?
Citera
2016-12-18, 20:45
Medlem
Vad för inställning är det som gör att min sista back bara backar och backar och låter anfallaren skjuta typ 2meter från mål?
bara passiva. jag jagar hem med näst sista back.

Motståndarens går ju alltid upp för att bryta när man är nära gubben.

vad är felet?
Citera
2016-12-18, 21:28
Medlem
Måste man spela alla 40 matcher för att få pris?
Citera
2016-12-18, 21:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krismikk
Måste man spela alla 40 matcher för att få pris?
Nej men minst 5 tror ja
Citera
2016-12-18, 21:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lw1
Nej men minst 5 tror ja

Ok! Har silver 1 nu och orkar fan inte spela mer. Torska just på straffar. Men vann innan mot en som gjorde 1-0 med Musa och hade Butland i mål. Ville typ skicka antrax till honom. Så dabba äcklet vid målet. Vann med 5-1 och den satt fint
Citera
2016-12-18, 21:39
Medlem
Qirrens avatar
Fixade Gold 3 på min första Weekend League. Rätt nöjd då jag inte anser mig supergrym på Fifa.
Det innebär att jag är kvalificerad till nästa vecka va? Fast då är det jul.
Citera
2016-12-18, 21:40
Medlem
Sliskas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krokofant12
Vad för inställning är det som gör att min sista back bara backar och backar och låter anfallaren skjuta typ 2meter från mål?
bara passiva. jag jagar hem med näst sista back.

Motståndarens går ju alltid upp för att bryta när man är nära gubben.

vad är felet?

Antingen får du pressa med R1 eller så får du byta spelare.
Citera
2016-12-18, 21:41
Medlem
https://www.futbin.com/17/squad/750682

Kör med de laget, vet inte riktigt va man kan förstärka med! Vill få in viera nån gång men kostar för mkt för tillfället, inte jätte nöjd med modric elr James hoppas på modric i Sbc imorgon så kanske ja gör den!
Citera
2016-12-18, 21:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krismikk
Ok! Har silver 1 nu och orkar fan inte spela mer. Torska just på straffar. Men vann innan mot en som gjorde 1-0 med Musa och hade Butland i mål. Ville typ skicka antrax till honom. Så dabba äcklet vid målet. Vann med 5-1 och den satt fint
Kan ju vara värt att försöka nå guld 3 så man slipper kvala
Citera
2016-12-18, 21:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sliska
Antingen får du pressa med R1 eller så får du byta spelare.

Har ändrat från R1 till X i försvar då jag använder den väldigt ofta.
Men är det normalt att AI på backen gör så att han backar o backar o backar så bollföraren nästa går hela vägen in i målet. När man själv kommer in i straffområdet så blir ju alla backar superaggro.
Och vad jag vet kan min motspelare också bara styra 1 spelare...

Annars är det väl återigen bara en sådan match där allt var helt mupp.
Citera
2016-12-18, 21:56
Medlem
Sliskas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krokofant12
Har ändrat från R1 till X i försvar då jag använder den väldigt ofta.
Men är det normalt att AI på backen gör så att han backar o backar o backar så bollföraren nästa går hela vägen in i målet. När man själv kommer in i straffområdet så blir ju alla backar superaggro.
Och vad jag vet kan min motspelare också bara styra 1 spelare...

Annars är det väl återigen bara en sådan match där allt var helt mupp.

R1 gör att en annan spelare än den du styr pressar bollhållaren. X gör att du täcker av ytor kring spelaren, mycket passivt och i grund och botten värdelöst. De kommer alltid backa så länge du bara springer emot backarna efter att de börjat springa bakåt.
Citera
2016-12-18, 22:04
Medlem
Brukar sällan gnälla... Men har någon lirat med SBC Buffon? Har har varit helt jävla katastrofal för mig. Visserligen inga rena tabbar men han släpper in mycket mål. Borde i första läget kanske inte ge dem hyfsat klara målchanser men tycker han borde klara rädda en boll eller två. Var sjukt mycket mer nöjd med SIF Donnarumma. Får väl ge Buffon lite mer chanser men känns sådär när man lagt ner coins på en untradable o han inte levererar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in