Citat:
Ursprungligen postat av
grahnen
Jag har använt mig mig av vanliga untradable brons/silver/guldkort i olika SBC's. Så tycker att det borde vara samma med TOTW-kort?
Såg att du skrev tidigare igår angående Movember. Jag har gjort mig av med alla mina kort. Osäkert om det kommer något mer och tyckte de va lika bra att sälja av till en bra vinst. Har bara kvar Gustavo, Matuidi och Barziagli som jag använder i mina lag.
Många av FUTmas SBC:erna är ju rätt meningslösa. Aubameyang kostade ju sjuuukt mycket, vad jag förstod skulle kalaset gå på upp emot vad hans IF kostade, som dessutom hade samma rating. Har väl varit ungefär samma med Benteke, Defoe. Hamsik med? Har dem ett IF-kort så hamnar ju denna på samma rating, några stats som skiljer sig bara. Blir nog inte många av dessa jag kommer att göra. Försöker komma på sätt att investera i men vet inte vad. IF-korten ligger väl redan ganska högt.
Den modige kan investera i Movember Gomis. Ligger på 10.5k just nu. Förlusten blir max 1k per kort.
Jag har inte heller sett någon futmas Sbc värd att lösa än. Som du säger, antingen finns motsvarande kort på marknaden som man kan sälja vidare eller så är det alldeles för dyrt. Får helt enkelt se futmas som ett grymt tillfälle att få sålt sina kort dyrt.
Imorgon tror jag på Sbc Modric. Då kommer förhoppningsvis IF Piatti, Lopez, Carvalho, Bernardo Silva stiga rejält.
Vad gäller investeringar... otw? City spelar idag, Liverpool imorgon. Annars svårt. Alla IF och 84+ ligger ju högt.