2016-12-18, 01:03
Medlem
Nya SBC spelare, Fekir, De Marcos och Defoe! Ganska värdelösa IMO. Fekir ser ju bra ut men 4 TOTW och 85 ratat gör det ovärt enligt mig
Citera
2016-12-18, 01:24
Medlem
Är det någon som vet varför man inte kan använda sina untradeable informs från WL i SBC, tänkte fixa Fekir har typ 4-5 som jag inte kmr att använda känns så surt att inte kunna utnyttja dem
Citera
2016-12-18, 02:04
Medlem
Boomshiggabangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Niva94
Är det någon som vet varför man inte kan använda sina untradeable informs från WL i SBC, tänkte fixa Fekir har typ 4-5 som jag inte kmr att använda känns så surt att inte kunna utnyttja dem

Slå upp det fetmarkerade ordet i ett lexikon.
Citera
2016-12-18, 02:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boomshiggabang
Hahaha fan va dum man är.. tänkte aldrig på det fan, tack!
Citera
2016-12-18, 02:07
Medlem
Boomshiggabangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Niva94
Hahaha fan va dum man är.. tänkte aldrig på det fan, tack!
Ibland funkar inte hjärnan som man hoppas på
Citera
2016-12-18, 02:13
Medlem
Citat:
Ibland funkar inte hjärnan som man hoppas på
Precis! det blir så när man har för många bollar i lutfen
Citera
2016-12-18, 03:05
Medlem
Mitt första fut champ o har 12 vinster o 17 kvar känns rätt ok, har lirat sen 2010 o man märker ju att dom flesta har respekt för detta o drar sig ur d flesta matcher, vilket innebär att jag vet jag möter dom bättre lirarna vilket inte är fel. Kör 4411 Costa sif som CF han e en giftig jävel. Vila nu o resten imorgon ha d gött ute i fifa världen.
Citera
2016-12-18, 04:17
Medlem
Stjerna7s avatar
Citat:

Fast visst kan man använda andra untradeable kort i SBCs?
Spökar hjärnan lite på dig med
Citera
2016-12-18, 05:31
Medlem
Boomshiggabangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stjerna7

Kan man det? Har visserligen aldrig försökt, men kändes mest logiskt så
Citera
2016-12-18, 07:01
Medlem
EnLitenFryss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FIFAjaha
Nya SBC spelare, Fekir, De Marcos och Defoe! Ganska värdelösa IMO. Fekir ser ju bra ut men 4 TOTW och 85 ratat gör det ovärt enligt mig

Defoe var den enda som såg billig ut och han tror jag är för kass.

Frågan är om Movembertåget gick igår? Inga Movemberkort som går att använda för att lösa....
Citera
2016-12-18, 08:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stjerna7

Citat:
Kan man det? Har visserligen aldrig försökt, men kändes mest logiskt så

Jag har använt mig mig av vanliga untradable brons/silver/guldkort i olika SBC's. Så tycker att det borde vara samma med TOTW-kort?

Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenFrys
Defoe var den enda som såg billig ut och han tror jag är för kass.

Frågan är om Movembertåget gick igår? Inga Movemberkort som går att använda för att lösa....

Såg att du skrev tidigare igår angående Movember. Jag har gjort mig av med alla mina kort. Osäkert om det kommer något mer och tyckte de va lika bra att sälja av till en bra vinst. Har bara kvar Gustavo, Matuidi och Barziagli som jag använder i mina lag.

Många av FUTmas SBC:erna är ju rätt meningslösa. Aubameyang kostade ju sjuuukt mycket, vad jag förstod skulle kalaset gå på upp emot vad hans IF kostade, som dessutom hade samma rating. Har väl varit ungefär samma med Benteke, Defoe. Hamsik med? Har dem ett IF-kort så hamnar ju denna på samma rating, några stats som skiljer sig bara. Blir nog inte många av dessa jag kommer att göra. Försöker komma på sätt att investera i men vet inte vad. IF-korten ligger väl redan ganska högt.
Citera
2016-12-18, 09:30
Medlem
EnLitenFryss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grahnen
Jag har använt mig mig av vanliga untradable brons/silver/guldkort i olika SBC's. Så tycker att det borde vara samma med TOTW-kort?

Såg att du skrev tidigare igår angående Movember. Jag har gjort mig av med alla mina kort. Osäkert om det kommer något mer och tyckte de va lika bra att sälja av till en bra vinst. Har bara kvar Gustavo, Matuidi och Barziagli som jag använder i mina lag.

Många av FUTmas SBC:erna är ju rätt meningslösa. Aubameyang kostade ju sjuuukt mycket, vad jag förstod skulle kalaset gå på upp emot vad hans IF kostade, som dessutom hade samma rating. Har väl varit ungefär samma med Benteke, Defoe. Hamsik med? Har dem ett IF-kort så hamnar ju denna på samma rating, några stats som skiljer sig bara. Blir nog inte många av dessa jag kommer att göra. Försöker komma på sätt att investera i men vet inte vad. IF-korten ligger väl redan ganska högt.

Den modige kan investera i Movember Gomis. Ligger på 10.5k just nu. Förlusten blir max 1k per kort.

Jag har inte heller sett någon futmas Sbc värd att lösa än. Som du säger, antingen finns motsvarande kort på marknaden som man kan sälja vidare eller så är det alldeles för dyrt. Får helt enkelt se futmas som ett grymt tillfälle att få sålt sina kort dyrt.

Imorgon tror jag på Sbc Modric. Då kommer förhoppningsvis IF Piatti, Lopez, Carvalho, Bernardo Silva stiga rejält.

Vad gäller investeringar... otw? City spelar idag, Liverpool imorgon. Annars svårt. Alla IF och 84+ ligger ju högt.
Senast redigerad av EnLitenFrys 2016-12-18 kl. 09:33.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in