Citat:
Ska jag citera ditt inlägg igen din korkade idiot?
"Flera länder diskuterar frågan om att banna falska mediauppgifter, och det innebär dödsstöten för all denna desinformation som den ryska trollfabriken framställer tillsammans med regimstyrd media så som RT, Sputnik osv."
Har markerat det fetstilta så att du förstår dina egna ord lite bättre, för du verkar vara lite efter. Om detta inte betyder att stänga ner med andra ord, vad fan betyder det ditt korkade fanskap? Förklara för mig.
Sanningen kommer alltid att vara troll för alla anti-ryssar, men gissa vad. Vi är här för att stanna, så det är bara att vänja sig.
"Flera länder diskuterar frågan om att banna falska mediauppgifter, och det innebär dödsstöten för all denna desinformation som den ryska trollfabriken framställer tillsammans med regimstyrd media så som RT, Sputnik osv."
Har markerat det fetstilta så att du förstår dina egna ord lite bättre, för du verkar vara lite efter. Om detta inte betyder att stänga ner med andra ord, vad fan betyder det ditt korkade fanskap? Förklara för mig.
Sanningen kommer alltid att vara troll för alla anti-ryssar, men gissa vad. Vi är här för att stanna, så det är bara att vänja sig.

Citat:
http://www.zerohedge.com/news/2016-11-23/merkel-declares-war-fake-news-europe-brands-russias-rt-sputnik-dangerous-propaganda
Merkel Declares War On "Fake News" As Europe Brands Russia's RT, Sputnik "Dangerous Propaganda"
Citat:
Wednesday the EU Parliament voted on a non-legislative resolution which calls for the EU to “respond to information warfare by Russia.” Russian news websites RT and Sputnik news agency were alleged to be among the most dangerous "tools of Russian propaganda."
Banna är inte stänga ner utan det finns andra vägar att gå då det gäller falsk media.
Dom har ljugit hela vägen om kriget i Syrien och visat upp rena rama klipp och klistrat hur mycket terrorister Putin har bombat. Det är vad ryska folket får se tex. Hahhahah. Inte en enda bild på alla barn och civila har rullat fram från det hållet. Skrattretande.