Citat:
Ursprungligen postat av
grahnen
Testade lite och fick in Khedira, TOTG Kimmich, Marchisio, Alex Sandro, Dani Alves. Vet inte hur bra det är, inte helt nöjd. Kimmich TOTG-kort vet jag inget om. Khedira är bra bakåt men sämre framåt. Marchisio svinbra.
Draxler har varit riktigt riktigt bra för mig, men kört honom som CAM i 433(4). Har tidigare utgåvor haft svårt få igång min spelare som är tänkt som offensiv i en 4321-uppställning.
För mycket Juve-spelare där tyvärr. Vill inte ha nästan bara spelare från en klubb.
Kimmich TOTG hade jag inte tänkt på. Ska testa det kortet sen, spelade med hans vanliga förut som var helt okej.
Är inte det att Draxler är dålig, är mer att han hamnar helt utanför spelet. Trots att jag har stanna uppe på honom och stanna defensivt på de andra CM så funkar inte det alls. Luiz Gustavo får plötslig för sig att han är anfallare och Draxler tror han är mittback. Skitskumt.
Edit:
https://www.futbin.com/17/squad/734891 För många Juve-spelare egentligen och Sneijder på topp vett fan... Men ser ju fett ut.
Hur är Vidal?
Vad tror ni om priset på Kimmich? Har sjunkit nu. Men kan ju få winter upgrade t.ex.? Hur funkar det med såna kort? Blir de uppgraderade då som med IF?