2016-12-17, 18:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jochen-
Alltid känt att Özil varit lite "lat" i spelet, men han är slinkig som fan och har en RIKTIGT bra passningsfot så fort man vänjer sig vid att han är vänsterfotad.

Han tar endel löpningar från CM position som jag gillar. Men kan någon säga mig varför folk är så satans kåta på hemmamatcher att dom disconnectar så fort de ser att det blir borta?
Citera
2016-12-17, 18:26
Avstängd
IWannaBeAdoreds avatar
Någon som kan hjälpa mig med detta lag: https://www.futbin.com/17/squad/733786

Spelar med Bender-Draxler-Gustavo nu men Draxler passar inte alls in. Vill nog hellre ha 3 balanserade CM. Kör stanna uppe i taktik på Draxler men det fungerar inget bra.

Budget: Helst under 200k om ingen hittar nåt riktigt bra.
Citera
2016-12-17, 18:52
Medlem
Jochen-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krismikk
Han tar endel löpningar från CM position som jag gillar. Men kan någon säga mig varför folk är så satans kåta på hemmamatcher att dom disconnectar så fort de ser att det blir borta?

Hamsik spelar så för mig också, kommer upp som gubben i lådan och driver spelet framåt av sig självt, jag förväntar mig samma sak av Pogba men han softar i mitten.

Går lite "rykten" om att det hjälper rent latency mässigt (den som har hemmamatch hostar matchen) föga troligt då det är dedikerade servrar för FUT champions.
Citera
2016-12-17, 19:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IWannaBeAdored
Någon som kan hjälpa mig med detta lag: https://www.futbin.com/17/squad/733786

Spelar med Bender-Draxler-Gustavo nu men Draxler passar inte alls in. Vill nog hellre ha 3 balanserade CM. Kör stanna uppe i taktik på Draxler men det fungerar inget bra.

Budget: Helst under 200k om ingen hittar nåt riktigt bra.

Testade lite och fick in Khedira, TOTG Kimmich, Marchisio, Alex Sandro, Dani Alves. Vet inte hur bra det är, inte helt nöjd. Kimmich TOTG-kort vet jag inget om. Khedira är bra bakåt men sämre framåt. Marchisio svinbra.

Draxler har varit riktigt riktigt bra för mig, men kört honom som CAM i 433(4). Har tidigare utgåvor haft svårt få igång min spelare som är tänkt som offensiv i en 4321-uppställning.
Citera
2016-12-17, 19:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krismikk
För att undvika lagg.
Citera
2016-12-17, 19:35
Avstängd
IWannaBeAdoreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grahnen
Testade lite och fick in Khedira, TOTG Kimmich, Marchisio, Alex Sandro, Dani Alves. Vet inte hur bra det är, inte helt nöjd. Kimmich TOTG-kort vet jag inget om. Khedira är bra bakåt men sämre framåt. Marchisio svinbra.

Draxler har varit riktigt riktigt bra för mig, men kört honom som CAM i 433(4). Har tidigare utgåvor haft svårt få igång min spelare som är tänkt som offensiv i en 4321-uppställning.
För mycket Juve-spelare där tyvärr. Vill inte ha nästan bara spelare från en klubb.

Kimmich TOTG hade jag inte tänkt på. Ska testa det kortet sen, spelade med hans vanliga förut som var helt okej.

Är inte det att Draxler är dålig, är mer att han hamnar helt utanför spelet. Trots att jag har stanna uppe på honom och stanna defensivt på de andra CM så funkar inte det alls. Luiz Gustavo får plötslig för sig att han är anfallare och Draxler tror han är mittback. Skitskumt.

Edit: https://www.futbin.com/17/squad/734891 För många Juve-spelare egentligen och Sneijder på topp vett fan... Men ser ju fett ut.

Hur är Vidal?
Vad tror ni om priset på Kimmich? Har sjunkit nu. Men kan ju få winter upgrade t.ex.? Hur funkar det med såna kort? Blir de uppgraderade då som med IF?
Senast redigerad av IWannaBeAdored 2016-12-17 kl. 20:03.
Citera
2016-12-17, 20:02
Medlem
Tre förluster i WL pga av disconnect från servrarna. Vad fan är det som händer? Viaplay rullar vid sidan om utan problem, jag är fortfarande connectad till xbox live när det händer, så det är ju inte mitt internet som är fel. Läser att flera har problem, måste ju bli någon slags kompensation för detta? Hur fan kan dom ha ett sådant här spelläge när dom inte ens kan upprätta servrar som klarar av att folk spelar? Jävla katastrof.

Spelar på Xbox One, någon mer som har problem just nu?

Edit: Mina DC har kommit vid tre olika tillfällen under dagen, en 09, en 15 och en nu. Just när man har lite tid över så ska skiten krångla.
Senast redigerad av sluggern375 2016-12-17 kl. 20:06.
Citera
2016-12-17, 20:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sluggern375
Tre förluster i WL pga av disconnect från servrarna. Vad fan är det som händer? Viaplay rullar vid sidan om utan problem, jag är fortfarande connectad till xbox live när det händer, så det är ju inte mitt internet som är fel. Läser att flera har problem, måste ju bli någon slags kompensation för detta? Hur fan kan dom ha ett sådant här spelläge när dom inte ens kan upprätta servrar som klarar av att folk spelar? Jävla katastrof.

Spelar på Xbox One, någon mer som har problem just nu?

välkommen till EA sports servrar.. samma problem vartenda j*vla år... Servrar som inte klarat ett skit... kan inte minnas ett FIFA som inte strulade..
Citera
2016-12-17, 20:17
Avstängd
IWannaBeAdoreds avatar
https://www.futbin.com/17/squad/735347 DÄR kanske jag har nåt? Inte optimal VB och Gündogan har lite för dålig defensiv. Men kan nog inte få det bättre med mina önskemål?

Enda som gör att jag inte testar på en gång är Vidals höga pris.
Citera
2016-12-17, 21:10
Medlem
Går rykten om att en av EA's server blivit DDoS attackerad av Phantom Squad.

Kanske därför EA inte gått ut med någon information officiellt för att inte skämmas
Citera
2016-12-17, 21:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mattz0n
Går rykten om att en av EA's server blivit DDoS attackerad av Phantom Squad.

Kanske därför EA inte gått ut med någon information officiellt för att inte skämmas

Hur går det att lira nu då? Jag har äntligen hittat tid att spela om en timme, för första gången på nästan två veckor... köpt massa nytt så jag har längtat som fan hela dan!
Citera
2016-12-17, 21:43
Medlem
Något tips när spelet går åt helvete? Igår flöt det på som fan o var helt övertygad om att jag skulle ta Elite 3! Nu finns risken att jag till o med chokar o missar Guld 2.

Känns som att jag glömt bort hur man spelar, hur fan gör man? XD
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in