2016-12-17, 15:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slow88
Någon som testat sbc gignac?

Var också sugen på han, men jag testade hans IF innan för att slippa göra bort mig och det va tur det. Får han inte alls till att vräka in mål..
Citera
2016-12-17, 15:32
Medlem
KorvkastarNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JoeL431
Har knappt spelat i år, men om jag vill ha en ordentlig striker i mitt BPL lag som inte kostar skjortan så verkar de vara Diego Costa man ska satsa på? Pendlar lite mellan han och Sturridge. Vem hade ni valt?

Köp vardy bättre striker för under 250k hittar du inte
Citera
2016-12-17, 15:46
Medlem
Hur slår man inlägg på detta spel? Alla mina hamnar på mot spelarens huvud. medans deras blir helt fucking perfekt på huvudet!
Citera
2016-12-17, 15:48
Medlem
Qirrens avatar
Spelat fyra matcher i weekend league idag och torskat två pga att jag tappat förbindelsen. Har nog aldrig tappat förbindelsen i en match förut..Jobba EA.
Citera
2016-12-17, 15:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Avtb
860k tror ja, ska sälja han däremot... lite för dyr är han.
Köpte han eftersom jag ville prova han och jag är Atletico fan.
Okej, köpte min för 770k
Citera
2016-12-17, 16:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stjerna7
Har någon problem med servern i WL? Xbox One. Fått dosconnects tre gånger nu, senast stod det att felet var på min sida trots att mitt internet var igång hela tiden och jag kunde återansluta direkt... jävligt drygt att få en förlust pga skit hos EA.

Edit: Kan ju läggs till att det är första gången jag får det på fut 17.

Edit 2: Helvetes jävla fitt spel det hände igen. Förlust Inte lätt att nå någon vidare nivå när man kastas ur matcherna och får förlust. Piss dåligt.
Fick också en disconnect pga av deras servrar förut, har inte spelat sen dess utan avvaktar lite för jag vill fan inte ha fler sådana förluster.
Citera
2016-12-17, 16:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IWannaBeAdored
Skulle vilja ha SBC-Parolo, Hamsik och De Rossi. Men inte värt väl? Blir ju typ 100k styck eller nånting.

Säljer av alla Movember-kort istället. Blir lite plus där
Alla dom ser ju galet bra ut IMO men om jag var du så skulle jag köpa Hamsiks IF istället så man får pengarna tbx.
Citera
2016-12-17, 16:19
Medlem
Måste Cuadrado va så jävla ful
Citera
2016-12-17, 16:40
Avstängd
IWannaBeAdoreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FIFAjaha
Alla dom ser ju galet bra ut IMO men om jag var du så skulle jag köpa Hamsiks IF istället så man får pengarna tbx.
Sålde alla istället. Var sugen på SBC-Buffon häromdagen också men skiter i untradeables nu. Tycker sällan uppgraderade kort känns mycket bättre än vanliga kortet heller. Min vanliga Immobile t.ex. har presterat mycket bättre än SIF Immobile gjorde. Blir hellre rik. Snart på 800k. Vill nå miljonen och ha kvar mina lag (värda typ 300-400k eller nåt sånt)

Har en Movember-Luiz Gustavo kvar som jag använder i mitt andralag. Vet inte om jag ska sälja det med eller behålla. Behåller man lär man ju vara en av få i världen (nåja) som har det kortet kvar hehe.
Citera
2016-12-17, 16:42
Medlem
meatballrains avatar
Skulle inte WL spelas på bättre servrar än säsonger? Blev precis DC i 85 min när jag ledde med 3-2 och det varken laggade eller strulade så tror inte det var min motståndare som mixtra med nåt. Har blivit DC typ 10 gånger totalt på Fifa 17 och alla har varit under WL...
Citera
2016-12-17, 16:47
Medlem
Stjerna7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sluggern375
Fick också en disconnect pga av deras servrar förut, har inte spelat sen dess utan avvaktar lite för jag vill fan inte ha fler sådana förluster.

Samma här. Kollar lite PL och får se om det ordnat upp sig till ikväll. Många som har problem tydligen så det är garanterat ett problem hos EA.

Citat:
Ursprungligen postat av meatballrain
Skulle inte WL spelas på bättre servrar än säsonger? Blev precis DC i 85 min när jag ledde med 3-2 och det varken laggade eller strulade så tror inte det var min motståndare som mixtra med nåt. Har blivit DC typ 10 gånger totalt på Fifa 17 och alla har varit under WL...

Jo. Första gången det varit så här dock.
Citera
2016-12-17, 16:55
Medlem
Jochen-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krismikk
Bytte bort han mot Özil och nu släppte också måltorkan. Vann 5-1 i WL, Özil var inblandad i alla på något vis. Sedan har inte Varane funkat för mig utan slängde in Smalling istället. OP som han är. Özil är jävla bra allså. Fattar inte helt hur de går till men han är grymt stabil.

Alltid känt att Özil varit lite "lat" i spelet, men han är slinkig som fan och har en RIKTIGT bra passningsfot så fort man vänjer sig vid att han är vänsterfotad.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in