2016-12-16, 00:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sonofnature
Ligger i div 7-6 nu. Ej spelat de sista 2 FIFA. Sen laggar ju varje match ! Så segt.

Men känns ju ändå som man möter redigt bra ibland !
Folk har ju typ as bra lag .
Verkar som de flesta gör nya konton. För många jag möter e från 2016 å spelar med topp lag !

Ej köpt packs å e värdelös på Trading . Så spelar med ett ok serie a lag ! Värt typ 40 K. Möter lag som säkert e värda 1 miljon å uppåt.
Inte för jag orkar bry mig så mycket .

Men FIFA 17 e redigt skoj faktiskt . Synd bara matcherna laggar .

Någon som kan ge tips hur i helvete man kan spela en match utan det ska lagga / hacka .

Ändå fixat ps4 för å spela FIFA .

Har numera 100 MB , Men kör wi FI . Så kanske e bättre med nätverkskabel ?

Någon som kan rekommendera en bra cb och CAM i serie a. Har ingen budget för att köpa dyra spelare

Det här är så konstigt, jag upplever endast lagg i vissa WL-kval matcher, aldrig någonsin i säsongerna. Jag har 400 matcher i FIFA 17, FIFA 17 var mitt första FIFA som jag lirar FUT och mer ordentligt, jag är hooked.

Jag möter också sjukt många som har grymma squads i div 6-4.
Gör mig inget dock, spelar själv med ett kasst Serie A lag innehållande ingen dyr spelare alls men lyckas ofta knipa dom som kommer med värstingtrupper oavsett.

Ser det som ett plus att möta en som har anno 2010 och legendarer i laget, vad gör han i div 6-4 om han spelat i snart 7 år och har den truppen? Uppenbarligen är han inte bättre då
Citera
2016-12-16, 00:53
Medlem
sonofnatures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Calcia
Det här är så konstigt, jag upplever endast lagg i vissa WL-kval matcher, aldrig någonsin i säsongerna. Jag har 400 matcher i FIFA 17, FIFA 17 var mitt första FIFA som jag lirar FUT och mer ordentligt, jag är hooked.

Jag möter också sjukt många som har grymma squads i div 6-4.
Gör mig inget dock, spelar själv med ett kasst Serie A lag innehållande ingen dyr spelare alls men lyckas ofta knipa dom som kommer med värstingtrupper oavsett.

Ser det som ett plus att möta en som har anno 2010 och legendarer i laget, vad gör han i div 6-4 om han spelat i snart 7 år och har den truppen? Uppenbarligen är han inte bättre då

Kör du wi-fi ? Eller nätverkskabel ?

Skoj du gillar fut . Det e nice
Citera
2016-12-16, 01:10
Medlem
Citat:
Kör du wi-fi ? Eller nätverkskabel ?

Skoj du gillar fut . Det e nice

Jag sitter på världens sämsta internet kan jag meddela, cirka 10 mbit och har trådlös tele2 router, hahahah men det funkar finfint, tog ett tag att lära mig spelet och fick väl ett smärre w/l record efter det... har väl skrapat på mig cirka 200 vinster och 200 förluster sen i November, men skam den som ger sig haha tror att jag har börjat fått bra koll på min formation efter ett jävla bytandes, och äntligen så känns mitt lag för FÖRSTA gången /bra/!
Citera
2016-12-16, 01:19
Medlem
sonofnatures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Calcia
Jag sitter på världens sämsta internet kan jag meddela, cirka 10 mbit och har trådlös tele2 router, hahahah men det funkar finfint, tog ett tag att lära mig spelet och fick väl ett smärre w/l record efter det... har väl skrapat på mig cirka 200 vinster och 200 förluster sen i November, men skam den som ger sig haha tror att jag har börjat fått bra koll på min formation efter ett jävla bytandes, och äntligen så känns mitt lag för FÖRSTA gången /bra/!

A jävlar va konstigt att mitt online ej funkar alls då. Men funkar perfekt på andra spel, de få jag testat. Jaja kanske får kolla med ea eller så imorgon.

A jag har oxå hittat min formation.
4-1-2-1-2 känns skönt !

200 vinster. Då har du köttat på rätt hårt på så kort tid.
Citera
2016-12-16, 01:23
Medlem
Citat:
A jävlar va konstigt att mitt online ej funkar alls då. Men funkar perfekt på andra spel, de få jag testat. Jaja kanske får kolla med ea eller så imorgon.

4-1-2-1-2 känns skönt !

kolla lite forum/youtube klipp hur man kan optimera sitt PS4...
Citera
2016-12-16, 02:11
Medlem
Citat:

4-1-2-1-2 känns skönt !

Jag lirade 4-1-2-1-2 en bra lång tid innan jag böt till 4-3-2-1 som jag kör nu, tycker den fungerar utmärkt för mig. Och ja, jag köttar lite för hårt tycker nog både jag och gumman, och sonen... men vad gör det om hundra år?
Citera
2016-12-16, 06:43
Medlem
Någon som testa IF Kane, något att ha? Behöver en ST till mitt PL lag inför WL.
Citera
2016-12-16, 07:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av waikikii
Någon som inte gjort SBC Buffon och kan nämna när den går ut, så man vet när man kan återställa sitt lag?

På adressen nedanför kan du se alla aktuella och gamla SBC's. Står när dem går ut med. 11 timmar kvar av SBC Buffon.

http://www.futhead.com/squad-building-challenges/

Citat:

Någon som kan rekommendera en bra cb och CAM i serie a. Har ingen budget för att köpa dyra spelare

Kör alltid kabel, mest stabilt. Av egen erfarenhet och även vad andra här har skrivit tidigare.

CAM i Serie A, Borja Valero skall vara riktigt bra för sitt pris har många sagt. Inte testat honom själv. Ligger på 700-800. Körde själv med Banega i början som jag var rätt nöjd med faktiskt. Borja Valero och han har nästan likvärdiga stats, kanske övervägande bättre på Valero. Mittbackar i den lägre prisklassen så tycker jag Manolas (just nu ca 6k, lär gå ner igen efter SBC Buffon) har varit riktigt bra för mig, kört med honom sedan start och bytte precis ut honom mot lite dyrare alterantiv. Koulibaly är även han riktigt bra för sitt pris. Kostar under 1k.
Senast redigerad av grahnen 2016-12-16 kl. 07:30.
Citera
2016-12-16, 08:25
Medlem
EnLitenFryss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sluggern375
Känns inte som om någon spelare gått upp något direkt. Förutom Melbourne som du nämner. MM har ju nu blivit nästan helt omöjligt att göra pengar på. Senast jag gjorde bra med pengar på MM var när Barca kom med och man behövde 1 spansk barcaspelare. Då finns det ju ungefär 3 som inte redan kostade mer än 10k. Då blev det lite profit. Men som du säger, EA verkar göra MM till något som alla ska ha råd med. Tråkigt för oss haha!

Hade man suttit på 200 melbournekort kunde man gjort en skaplig hacka... Men det kan man ju aldrig veta. Alldeles för lite pengar i MM nu för tiden som alla är inne på. Jag är som sagt nöjd att jag sålde flera Melbournespelare före MM släpptes och gjorde bättre pengar då än vad jag hade gjort efter släpp. En non-rare brons visade sig vara likvärdig med en rare silver 74-ratad i MM, så kan det vara ibland.

Sålde av överskottet i Bayern - RB för en liten profit. Var sen på bollen där, köpte spelarna först någon dag innan när det tipsades i tråden om att den eventuellt skulle komma. Tack ni som tipsade om det.

Med det sagt åker sågen fram för MM igen. Medan det finns fina derbyn att plocka från (Barca, Holland) så väljer de dubbla PL-matcher mellan 2an och 4an (ingen särskild rivalitet) och Bayern mot energidrycks-laget. Men men, bara spara spelarna man köpt till ett senare tillfälle. Fick ju Benzema och Matic i packen, en profit på 60k bara sådär. Fel att klaga
Citera
2016-12-16, 09:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Qirren
Helt plötsligt verkar det ha lossnat helt för mig. Från att ha fastnat halvt i division 5 till att gå raka vägen upp till division 2 på tre säsonger. Division 3 gick jag obesegrad genom och vann titeln. Det är lustigt det här ibland. :-)

Kan säga att det varit precis tvärtom för mig nu under två dagar. Från att hänga kvar i div 1 under tre säsonger så rasade jag ner till div 4 direkt. Tror inte jag vann en enda match i tvåan och trean. Som sagt detta jävla spel kan vara bra lustigt ibland
Citera
2016-12-16, 10:06
Medlem
RolfRolands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bihffs
Någon som testa IF Kane, något att ha? Behöver en ST till mitt PL lag inför WL.
Jag har fått honom i någon sbc och kan inte sälja honom så har testat honom i olika formationer. Som ensam striker var han ofta på rätt plats men med två strikers försvann han helt och hållet. Vardy t.ex. är bättre på det mesta.
Citera
2016-12-16, 10:07
Medlem
Citat:
Ligger i div 7-6 nu. Ej spelat de sista 2 FIFA. Sen laggar ju varje match ! Så segt.

Men känns ju ändå som man möter redigt bra ibland !
Folk har ju typ as bra lag .
Verkar som de flesta gör nya konton. För många jag möter e från 2016 å spelar med topp lag !

Ej köpt packs å e värdelös på Trading . Så spelar med ett ok serie a lag ! Värt typ 40 K. Möter lag som säkert e värda 1 miljon å uppåt.
Inte för jag orkar bry mig så mycket .

Men FIFA 17 e redigt skoj faktiskt . Synd bara matcherna laggar .

Någon som kan ge tips hur i helvete man kan spela en match utan det ska lagga / hacka .

Ändå fixat ps4 för å spela FIFA .

Kabel!

Tonelli! MB

Valero! CAM
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in