Citat:
Ligger i div 7-6 nu. Ej spelat de sista 2 FIFA. Sen laggar ju varje match ! Så segt.
Men känns ju ändå som man möter redigt bra ibland !
Folk har ju typ as bra lag .
Verkar som de flesta gör nya konton. För många jag möter e från 2016 å spelar med topp lag !
Ej köpt packs å e värdelös på Trading . Så spelar med ett ok serie a lag ! Värt typ 40 K. Möter lag som säkert e värda 1 miljon å uppåt.
Inte för jag orkar bry mig så mycket .
Men FIFA 17 e redigt skoj faktiskt . Synd bara matcherna laggar .
Någon som kan ge tips hur i helvete man kan spela en match utan det ska lagga / hacka .
Ändå fixat ps4 för å spela FIFA .
Har numera 100 MB , Men kör wi FI . Så kanske e bättre med nätverkskabel ?
Någon som kan rekommendera en bra cb och CAM i serie a. Har ingen budget för att köpa dyra spelare
Men känns ju ändå som man möter redigt bra ibland !
Folk har ju typ as bra lag .
Verkar som de flesta gör nya konton. För många jag möter e från 2016 å spelar med topp lag !
Ej köpt packs å e värdelös på Trading . Så spelar med ett ok serie a lag ! Värt typ 40 K. Möter lag som säkert e värda 1 miljon å uppåt.
Inte för jag orkar bry mig så mycket .
Men FIFA 17 e redigt skoj faktiskt . Synd bara matcherna laggar .
Någon som kan ge tips hur i helvete man kan spela en match utan det ska lagga / hacka .
Ändå fixat ps4 för å spela FIFA .
Har numera 100 MB , Men kör wi FI . Så kanske e bättre med nätverkskabel ?
Någon som kan rekommendera en bra cb och CAM i serie a. Har ingen budget för att köpa dyra spelare
Det här är så konstigt, jag upplever endast lagg i vissa WL-kval matcher, aldrig någonsin i säsongerna. Jag har 400 matcher i FIFA 17, FIFA 17 var mitt första FIFA som jag lirar FUT och mer ordentligt, jag är hooked.
Jag möter också sjukt många som har grymma squads i div 6-4.
Gör mig inget dock, spelar själv med ett kasst Serie A lag innehållande ingen dyr spelare alls men lyckas ofta knipa dom som kommer med värstingtrupper oavsett.
Ser det som ett plus att möta en som har anno 2010 och legendarer i laget, vad gör han i div 6-4 om han spelat i snart 7 år och har den truppen? Uppenbarligen är han inte bättre då
men det funkar finfint, tog ett tag att lära mig spelet och fick väl ett smärre w/l record efter det... har väl skrapat på mig cirka 200 vinster och 200 förluster sen i November, men skam den som ger sig haha
Men det kan man ju aldrig veta. Alldeles för lite pengar i MM nu för tiden som alla är inne på. Jag är som sagt nöjd att jag sålde flera Melbournespelare före MM släpptes och gjorde bättre pengar då än vad jag hade gjort efter släpp. En non-rare brons visade sig vara likvärdig med en rare silver 74-ratad i MM, så kan det vara ibland.