2016-12-25, 09:57
Medlem
Vurte3Ns avatar
Allsvenska klubben Jönköping södra värvar alltså två stycken 16 åringar som är "FIFA-proffs" i vilket syfte sker detta? Kommer fler klubbar gå denna väg?

https://www.facebook.com/jsodra/videos/1321332391222262/
Citera
2016-12-25, 12:29
Medlem
Försökt att få tag i Rugani (och den andra) jättelänge nu. Både på PSet och mobilen. I konsolen spammare jag sök, så att bara 1-3 kort kommer upp. Trycker sedan fort som fan men det är lönlöst. Är det bara fortsätta som gäller? Man undrar vem fan det är som får bilden. Jag menar...man kan inte trycka mycket snabbare och mitt internet är bra. Var tjänar de hundradelarna?
Citera
2016-12-25, 13:09
Medlem
C0ws avatar
Om någon tvekar på att skaffa SBC Muller så säger jag bara fixa honom asap. Står alltid rätt, bra och säkra avslut vid målet och riktigt bra finesse shots utanför straffområdet. Aubameyang får snällt ta över super sub-rollen framöver
Citera
2016-12-25, 13:17
Medlem
Fan vad less man är på alla skitungar som ska springa runt och första hyssja med fingret för att sedan dabba.

Någon annan som har problem med lagg idag på Xbox One? Riktigt brutala lagspikes har jag haft senaste matcherna och en jävla input delay.
Citera
2016-12-25, 13:44
Medlem
EnLitenFryss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ForzaUltras
Härligt! Hade 15 st så de blev ca 90k vinst så har återinvesterat i några otw-Stones nu och hoppas du får rätt Som du säger så är det tätt matchande nu i en vecka så troligtvis lär han få chansen i någon av matcherna vilket borde leda till en liten bump.

Köpt på mig 8 Stones, 2 Mustafi och 1 Bailly. Stones lär stiga kanske 5-10k per kort om han får starta i mellandagarna, och Mustafi och Bailly är strax tillbaka från skador. Jag spelar safe när det kommer till OTW - säljer gärna direkt elvan släpps för att vara garanterad en liten profit. Att försöka göra storkovan genom sniping eller sätta ifall de gör mål är för mycket gambling för mig, tar hellre en "garanterad" inkomst på några 10k per gång.

OTW Sane, Mane och Batshuayi avvaktar jag dock med. Både Sane och Mane ligger 15k över vad de "borde" ligga på av olika anledningar, Batshuayi tror alla på eftersom han troligen får starta för Chelsea med Costa avstängd. Eftersom han dessutom är striker ligger han alldeles för högt. En garanterad förlust på det kortet om han inte startar eller inte målar. Den som köpt på sig så många som gick sekunden Costa tog gula kortet hade tjänat bra med cash nu.

Blir spännande att se vad morgondagens SBC kommer handla om. Tippar det blir hybrider av olika slag, men hoppas på PL-tema. Nästa veckas MM känns PL+Old firm och championship och nedåt givet.

Gällande Sbc Muller - jag har inte testat Muller i denna upplaga men tidigare år har han varit mellanmjölk. Bra på allt men inte bäst på något. Har hellre en striker med spetskompetens - stark som en oxe, snabb som blixten eller magiska skott. Vad kostade kalaset?
Citera
2016-12-25, 15:09
Medlem
IWannaBeAdoreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av N0sslo
Fan vad less man är på alla skitungar som ska springa runt och första hyssja med fingret för att sedan dabba.

Någon annan som har problem med lagg idag på Xbox One? Riktigt brutala lagspikes har jag haft senaste matcherna och en jävla input delay.
På PS kan man trycka på hemknappen så man kommer till menyn och slipper se målgester. Gör alltid så om man släpper in mål så har aldrig blivit provocerad av nån målgest.

Vann 5/6 med nya laget. Men funderar på vem man ska ha som CAM från La Liga. Kör med lånad Arda Turan just nu. James fungerade sådär.
Citera
2016-12-25, 16:06
Medlem
Jag har tweakat med custom tactics och formationer fram och tillbaka i veckor nu. Jag får inte till det.
I flera FIFA så har jag spelat 4-3-3(4) men märkt att den suger defensivt. Provade då 4-3-3 flat men det var ingen skillnad. Har även testat 4-2-3-1(2) och 4-3-1-2, som båda funkat OK. Men jag hittar ingenting som bara funkar och flyter på.
Spelar mycket på mitten med genomskärare till mina attackspelare.

Vad fan ska jag göra? Just nu går det så dåligt att jag plaskar runt i Div 8, och vinner matcher med nöd och näppe. Det borde ge en fingervisning om hur illa det är.

Hur hittade ni er formation? Spelar ni jämt med samma eller varierar? Har ni alltid samma custom tactics? Kör ni ens det?

Hjälp eller input skulle uppskattas.
Citera
2016-12-25, 16:12
Medlem
Brukar man inte få något gratis paket på juldagen?
För något år sen fick jag Ronaldo i ett sånt paket så vad håller EA på med?
Citera
2016-12-25, 16:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av teren
Jag har tweakat med custom tactics och formationer fram och tillbaka i veckor nu. Jag får inte till det.
I flera FIFA så har jag spelat 4-3-3(4) men märkt att den suger defensivt. Provade då 4-3-3 flat men det var ingen skillnad. Har även testat 4-2-3-1(2) och 4-3-1-2, som båda funkat OK. Men jag hittar ingenting som bara funkar och flyter på.

Vad fan ska jag göra? Just nu går det så dåligt att jag plaskar runt i Div 8, och vinner matcher med nöd och näppe. Det borde ge en fingervisning om hur illa det är.

Hur hittade ni er formation? Spelar ni jämt med samma eller varierar? Har ni alltid samma custom tactics? Kör ni ens det?

känner samma sak... har använt 433 (2) tidigare. provat lite olika var väl 41212 (1) som gick bäst men fastnade i div 4 sedan har jag börjat testa olika men åker upp och ner div 5 nu....

känns som senaste patching var att backa tillbaka till sämre versionen. ospelbart...
Citera
2016-12-25, 16:22
Medlem
Vurte3Ns avatar
Citat:

Suttit i samma sits som dig denna upplaga, vet ej vad det beror på.
Tillslut prövade jag på 5-2-1-2 och den är tamigfan gudomlig om du spelar mkt mitt i banan med genomskärare, även så fyller vb/hb på fint beronde på vilken sida du anfaller och förutsatt att det är rätt spelare. Pröva gärna och återkom med svar.
Citera
2016-12-25, 16:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vurte3N
Suttit i samma sits som dig denna upplaga, vet ej vad det beror på.
Tillslut prövade jag på 5-2-1-2 och den är tamigfan gudomlig om du spelar mkt mitt i banan med genomskärare, även så fyller vb/hb på fint beronde på vilken sida du anfaller och förutsatt att det är rätt spelare. Pröva gärna och återkom med svar.

testa även 3421, bästa offensiva formationen jag använt iår..kan va lite känslig defensivt men har man rätt yttermittältare brukar det lösa sig..
Citera
2016-12-25, 20:52
Medlem
Berra777s avatar
Citat:

För mig handlar det helt och hållet om vilka spelartyper du har. 4-3-3(4) fungerar för mig, har Matuidi och Kanté som CM's och SBC Fekir framför. Ber de två förstnämnda stanna hemma. Hur ser ditt lag ut? Jag har själv ett 4-3-3(4) och ett 4-3-3(5)-lag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in