Citat:
Ursprungligen postat av
ForzaUltras
Härligt! Hade 15 st så de blev ca 90k vinst så har återinvesterat i några otw-Stones nu och hoppas du får rätt

Som du säger så är det tätt matchande nu i en vecka så troligtvis lär han få chansen i någon av matcherna vilket borde leda till en liten bump.
Köpt på mig 8 Stones, 2 Mustafi och 1 Bailly. Stones lär stiga kanske 5-10k per kort om han får starta i mellandagarna, och Mustafi och Bailly är strax tillbaka från skador. Jag spelar safe när det kommer till OTW - säljer gärna direkt elvan släpps för att vara garanterad en liten profit. Att försöka göra storkovan genom sniping eller sätta ifall de gör mål är för mycket gambling för mig, tar hellre en "garanterad" inkomst på några 10k per gång.
OTW Sane, Mane och Batshuayi avvaktar jag dock med. Både Sane och Mane ligger 15k över vad de "borde" ligga på av olika anledningar, Batshuayi tror alla på eftersom han troligen får starta för Chelsea med Costa avstängd. Eftersom han dessutom är striker ligger han alldeles för högt. En garanterad förlust på det kortet om han inte startar eller inte målar. Den som köpt på sig så många som gick sekunden Costa tog gula kortet hade tjänat bra med cash nu.
Blir spännande att se vad morgondagens SBC kommer handla om. Tippar det blir hybrider av olika slag, men hoppas på PL-tema. Nästa veckas MM känns PL+Old firm och championship och nedåt givet.
Gällande Sbc Muller - jag har inte testat Muller i denna upplaga men tidigare år har han varit mellanmjölk. Bra på allt men inte bäst på något. Har hellre en striker med spetskompetens - stark som en oxe, snabb som blixten eller magiska skott. Vad kostade kalaset?