Citat:
Ursprungligen postat av
IWannaBeAdored
MM uppe. Gjorde de två från PL rätt billigt. Gick typ 1k plus :/
yt
Segt! Plus iaf

Gjorde precis alla, förberett med spelare från alla lag och startelvor i dess ligor. Fick TOTG Giuliano (68k), en fransk silver för 9k och Kane. Så är mer än nöjd. Slängt ut 50 spelare från lagen i MM också så blir nog en okej vinst där med. Riktigt låga krav idag, lite mer i Arsenal-City där de krävdes rare och rating 82 men gick o lösa med billiga spelare ändå. Märkligt att det bara krävdes 1 spelare ifrån ett av lagen i Melbourne-derbyt.
Citat:
Ursprungligen postat av
EnLitenFrys
Melbourne går fortfarande att sälja med förtjänst men rätt gött att ha sålt några rare silver för 4k häromdagen med tanke på req.
Tycker EA verkar ha gett upp lite på MM. Alla ska kunna göra dem - billigt. Om det är tanken, för all del.
Sitter med mobilappen nu och har gjort alla med gott om spelare kvar som kan vara värda sälja. Vet någon vilka spelare som gått upp mest från MM utöver Melbourne? Mustafi har gått från 2.2k till 2.5k, lika bra att spara...
Hade ett gäng Forsberg som gick upp ca 2k. Även Rafinha från 400 till 1,8. Några i dem lagen gick upp en del men inget jättemärkvärdigt direkt.
Dem verkar ha släppt det helt. Tråkigt ändå då det varit en bra och säker inkomstkälla varje vecka. Ger fortfarande en del vinst men långt ifrån samma mängd som i början.
Kunde inte låta bli att göra SBC Buffon till slut hehe. Trots att jag skrev att det var väldigt ovärt... Lyckads först sälja några av mina Juve-spelare till överpriser, sedan snipa tillbaka dem plus Handanovic en bit under marknadsvärde. Snipade även resterande spelare för att spara in några tusen till. Sen sålde jag SIF Donnarumma till ett bra pris med då jag ersätter honom med SBC Buffon istället. Så kom undan rätt okej ändå!