2016-12-15, 22:46
Medlem
EnLitenFryss avatar
Melbourne går fortfarande att sälja med förtjänst men rätt gött att ha sålt några rare silver för 4k häromdagen med tanke på req.

Tycker EA verkar ha gett upp lite på MM. Alla ska kunna göra dem - billigt. Om det är tanken, för all del.

Sitter med mobilappen nu och har gjort alla med gott om spelare kvar som kan vara värda sälja. Vet någon vilka spelare som gått upp mest från MM utöver Melbourne? Mustafi har gått från 2.2k till 2.5k, lika bra att spara...
Citera
2016-12-15, 22:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenFrys
Melbourne går fortfarande att sälja med förtjänst men rätt gött att ha sålt några rare silver för 4k häromdagen med tanke på req.

Tycker EA verkar ha gett upp lite på MM. Alla ska kunna göra dem - billigt. Om det är tanken, för all del.

Sitter med mobilappen nu och har gjort alla med gott om spelare kvar som kan vara värda sälja. Vet någon vilka spelare som gått upp mest från MM utöver Melbourne? Mustafi har gått från 2.2k till 2.5k, lika bra att spara...
Känns inte som om någon spelare gått upp något direkt. Förutom Melbourne som du nämner. MM har ju nu blivit nästan helt omöjligt att göra pengar på. Senast jag gjorde bra med pengar på MM var när Barca kom med och man behövde 1 spansk barcaspelare. Då finns det ju ungefär 3 som inte redan kostade mer än 10k. Då blev det lite profit. Men som du säger, EA verkar göra MM till något som alla ska ha råd med. Tråkigt för oss haha!
Citera
2016-12-15, 23:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IWannaBeAdored
MM uppe. Gjorde de två från PL rätt billigt. Gick typ 1k plus :/
yt

Segt! Plus iaf Gjorde precis alla, förberett med spelare från alla lag och startelvor i dess ligor. Fick TOTG Giuliano (68k), en fransk silver för 9k och Kane. Så är mer än nöjd. Slängt ut 50 spelare från lagen i MM också så blir nog en okej vinst där med. Riktigt låga krav idag, lite mer i Arsenal-City där de krävdes rare och rating 82 men gick o lösa med billiga spelare ändå. Märkligt att det bara krävdes 1 spelare ifrån ett av lagen i Melbourne-derbyt.

Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenFrys

Hade ett gäng Forsberg som gick upp ca 2k. Även Rafinha från 400 till 1,8. Några i dem lagen gick upp en del men inget jättemärkvärdigt direkt.

Dem verkar ha släppt det helt. Tråkigt ändå då det varit en bra och säker inkomstkälla varje vecka. Ger fortfarande en del vinst men långt ifrån samma mängd som i början.

Kunde inte låta bli att göra SBC Buffon till slut hehe. Trots att jag skrev att det var väldigt ovärt... Lyckads först sälja några av mina Juve-spelare till överpriser, sedan snipa tillbaka dem plus Handanovic en bit under marknadsvärde. Snipade även resterande spelare för att spara in några tusen till. Sen sålde jag SIF Donnarumma till ett bra pris med då jag ersätter honom med SBC Buffon istället. Så kom undan rätt okej ändå!
Senast redigerad av grahnen 2016-12-16 kl. 00:00.
Citera
2016-12-15, 23:51
Medlem
Qirrens avatar
Helt plötsligt verkar det ha lossnat helt för mig. Från att ha fastnat halvt i division 5 till att gå raka vägen upp till division 2 på tre säsonger. Division 3 gick jag obesegrad genom och vann titeln. Det är lustigt det här ibland. :-)
Citera
2016-12-16, 00:09
Medlem
Ett tips är att börja sälja av en del kort..om ni håller på IF osv.. Futmas drar igång imorgon, med lightning rounds etc så tror det blir en generell marknadsdropp resten av veckan
Citera
2016-12-16, 00:20
Medlem
KorvkastarNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m4staSWE
Ett tips är att börja sälja av en del kort..om ni håller på IF osv.. Futmas drar igång imorgon, med lightning rounds etc så tror det blir en generell marknadsdropp resten av veckan

Säker att det drar igång imorrn? tror mer på nästa vecka om jag ska va ärlig
Citera
2016-12-16, 00:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KorvkastarN
Säker att det drar igång imorrn? tror mer på nästa vecka om jag ska va ärlig

Enligt Matthdgamer 16/12
Citera
2016-12-16, 00:28
Medlem
waikikiis avatar
Någon som inte gjort SBC Buffon och kan nämna när den går ut, så man vet när man kan återställa sitt lag?

Extremt längesedan man drog någon över 83 via packs nu, fan inte fått en walkout än.
Citera
2016-12-16, 00:29
Medlem
KorvkastarNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m4staSWE
Enligt Matthdgamer 16/12

Dumt att dra igång den en hel vecka innan folk får lön xd
Citera
2016-12-16, 00:30
Medlem
Någon som testat Henke Larssons legendarkort? Är jävligt sugen att pröva faktiskt.
Citera
2016-12-16, 00:33
Medlem
sonofnatures avatar
Ligger i div 7-6 nu. Ej spelat de sista 2 FIFA. Sen laggar ju varje match ! Så segt.

Men känns ju ändå som man möter redigt bra ibland !
Folk har ju typ as bra lag .
Verkar som de flesta gör nya konton. För många jag möter e från 2016 å spelar med topp lag !

Ej köpt packs å e värdelös på Trading . Så spelar med ett ok serie a lag ! Värt typ 40 K. Möter lag som säkert e värda 1 miljon å uppåt.
Inte för jag orkar bry mig så mycket .

Men FIFA 17 e redigt skoj faktiskt . Synd bara matcherna laggar .

Någon som kan ge tips hur i helvete man kan spela en match utan det ska lagga / hacka .

Ändå fixat ps4 för å spela FIFA .

Har numera 100 MB , Men kör wi FI . Så kanske e bättre med nätverkskabel ?

Någon som kan rekommendera en bra cb och CAM i serie a. Har ingen budget för att köpa dyra spelare
Citera
2016-12-16, 00:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KorvkastarN
Dumt att dra igång den en hel vecka innan folk får lön xd
mjölka redan innan, klassiskt försäljningsknep
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto