2016-12-12, 23:14
Medlem
BlackBookss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoMoreTjafs
Det är mkt jag inte gillar hos Schyffert. Tror inte han skulle platsa i #jagärhär ärligt talat. Om han alls skulle bli insläppt.

Du vet inte mycket du, kolla din idol finns i medlemslistan, men han har nog aldrig deltagit i fotsoldaternas arbete.

http://imgur.com/a/dXpzt
Citera
2016-12-12, 23:17
Medlem
Morgonrodnads avatar
Citat:
Jag representerar gruppen här på Flashback kanske (bland andra) men jag är ingen admin eller moderator
Hur admins disskuterar kring offentlighet eller ej lägger jag mig inte i. Jag litar helt och fullt på att de vet vad som är bäst och vad som funkar.

Tycker du att det är ett bra koncept för en politisk rörelse att helt och fult ut lita på att ledningen vet vad som är bäst?

Är det en modell ni också rekommenderar för att t.ex. styra ett land?
Citera
2016-12-12, 23:21
Medlem
BlackBookss avatar
Citat:
Jag representerar gruppen här på Flashback kanske (bland andra) men jag är ingen admin eller moderator
Hur admins disskuterar kring offentlighet eller ej lägger jag mig inte i. Jag litar helt och fullt på att de vet vad som är bäst och vad som funkar.

Att det finns politiker och journalister i gruppen ser jag bara som ett plus.

Låt säga att du vill starta en grupp med liknande budskap eller helt annat budskap. Hur skulle du göra? Det är många aspekter att tänka på, eller hur?

Så du medger att du stänger av hjärnan och bara gör som sektledningen beordrar er att göra, helt utan motfrågor??

Wow säger jag bara, erkänna hjärntvätt bara så där.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lococco
Du försöker precis censurera andras åsikter. Sen förminskar du genom att påstå att åsikterna skulle vara mindre värda för att dom delas av fler. All förenings- och partibildning bygger på att människor delar gemensamma åsikter och försöker påverka andra. Det är grunden i demokrati. Det du försöker göra är motsatsen.
På vilket sätt försöker jag censurera andras åsikter?

- Nu handlar det ju inte om en demokratisk organisation utan om en organisation som använder andra som redskap för att censurera en öppen debatt. Att låna ut sin röst till en sådan organisation blir farligt likt Hitlers eller Maos sätt att via masspsykos få människor att utföra handlingar utan att tänka.

Oavsett vad gruppen verkar för så är det ett motbjudande och skamligt att använda andra människors röster för sina egna ändamål!
Senast redigerad av Trotteri 2016-12-12 kl. 23:24.
Citera
Medlem
NoMoreTjafss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlackBooks
Men varför ska vi premiera människor som likt fega råttor flyr sina länder oftast i krigsför ålder, är de inte stolta över sitt land, varför vill de inte stanna och försvara sitt land?

Nä Sverige lämnar bättre villkor.

Så när ni raidar sidor så är det kärlek, men när meningsmotståndaren gör det samma så är det hat, trots samma språk används.

SD är det ända parti som tänker på de bofasta först, resten tänker på alla andra länder.
Är det rätt att motarbeta ett parti som tänker sunt?

Hade inte var och varannan nyhetsrapportering under senaste valet handlat om SD så hade inte SD blivit så stora som de blev, och rapporteringarna fortsätter och SD går fortfarande uppåt, men polletten trillar inte ner hos er.

"Men varför ska vi premiera människor som likt fega råttor flyr sina länder".
Vill du ha samtal & debatt eller fortsätta att sprida invektiv kring dig?
Citera
2016-12-12, 23:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Koyak
Ni borde ta och skicka en grupp riddare till Ungsvenskarnas facebook sida där dom publicerat en bild på mohammed som lucia, Just nu är det många muslimer som spyr ur sig en massa hat och inte håller god ton alls!

Kan du kopiera några exempel eller ta en skärmdump?
Citera
2016-12-12, 23:31
Medlem
NoMoreTjafss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Das Auto
Tar gruppen emot tips utifrån, exempelvis om man som medlem här på Flashback väljer att uppmärksamma några av de som också är medlemmar i jagärhär om passande jaktmarker? Eller måste man själv vara med i gruppen för att föra fram förslag?

Råder det, enligt er medlemmar med insyn i jagärhär, en politisk balans, delvis vad gäller medlemmarnas egna politiska färger, men också vad gäller vilka man "tar diskussion" emot? Finns det en uttalad ambition att utifrån en neutral position motarbeta all form av näthat, eller ska man se projektet mer som en vänsteraktion mot högerkrafters dominans över vissa sociala kanaler?

Det finns ingen som kan stoppa dig om du vill komma med förslag på aktioner till de som redan är medlemmar. Det förutsätter att du känner medlemmen kan jag tänka. Men det är inga bestick som fattas i lådan hos admins eller moderatorer :-)

Än så länge tycker jag det råder totalbalans. Det fanns/finns några som hade synpunkter på en viss högerdebbattör tidigare i veckan men det är allt.

På sista frågan svarar jag (Fan,känner mig som en deltagare i Svt's "Vi i femman" nu :-).
Iaf, På den frågan svarar jag att möter vi på s.k vänster debbattörer som sprider skit så bemöter vi det också. Det är inte så selektivt som du verkar tro :-)
Citera
2016-12-12, 23:33
Medlem
BlackBookss avatar
Citat:
"Men varför ska vi premiera människor som likt fega råttor flyr sina länder".
Vill du ha samtal & debatt eller fortsätta att sprida invektiv kring dig?

Enkel fråga ju, men jagärhär kan ju inte svara på enkla frågor.
Citera
2016-12-12, 23:36
Medlem
NoMoreTjafss avatar
Citat:
Hur premieras medlemmar i eran gestapogrupp som fått meningsmotståndare blockerade eller avstängda helt?

Är det ett bra debatt klimat när jagärhär går in för att utåt sett förra en diskussion för att sedan anmäla för att meningsmotståndarna ska bli blockade eller avstängda helt??

BlackBooks: Ärligt talat. Vill du ha vettiga svar så får du ställa vettiga, respektfulla frågor. Det är enkelt. Pröva! Att skriva "Gestaogrupp" diskvalificerar dig direkt. Iaf hos mig.
Citera
2016-12-12, 23:37
Medlem
BlackBookss avatar
Citat:
BlackBooks: Ärligt talat. Vill du ha vettiga svar så får du ställa vettiga, respektfulla frågor. Det är enkelt. Pröva! Att skriva "Gestaogrupp" diskvalificerar dig direkt. Iaf hos mig.

Du vill inte svara för du har ändå inga svar. Du representerar inte jagärhär
Citera
2016-12-12, 23:43
Medlem
NoMoreTjafss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zebmaca
Vem bestämmer vad som är fakta?

Den va lätt: Svar: Historien och de som skriver OM historien.
Man får helt enkelt bestämma sig för vem man ska lita på och sedan ha sunt förnuft.

Vissa tror ju att det är fakta att ex.inte förintelsen ägt rum. Jag ex. VET att den gjort det, eftersom jag hade en mormoder som tvingades delta.
Citera
2016-12-12, 23:49
Medlem
NoMoreTjafss avatar
Citat:
Du vet inte mycket du, kolla din idol finns i medlemslistan, men han har nog aldrig deltagit i fotsoldaternas arbete.

http://imgur.com/a/dXpzt

Härskarteknik funkar dåligt BlackBook :-). Okey, har inte kollat medlemslistan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in