Citat:
Ursprungligen postat av
Das Auto
Tar gruppen emot tips utifrån, exempelvis om man som medlem här på Flashback väljer att uppmärksamma några av de som också är medlemmar i jagärhär om passande jaktmarker? Eller måste man själv vara med i gruppen för att föra fram förslag?
Råder det, enligt er medlemmar med insyn i jagärhär, en politisk balans, delvis vad gäller medlemmarnas egna politiska färger, men också vad gäller vilka man "tar diskussion" emot? Finns det en uttalad ambition att utifrån en neutral position motarbeta all form av näthat, eller ska man se projektet mer som en vänsteraktion mot högerkrafters dominans över vissa sociala kanaler?
Det finns ingen som kan stoppa dig om du vill komma med förslag på aktioner till de som redan är medlemmar. Det förutsätter att du känner medlemmen kan jag tänka. Men det är inga bestick som fattas i lådan hos admins eller moderatorer :-)
Än så länge tycker jag det råder totalbalans. Det fanns/finns några som hade synpunkter på en viss högerdebbattör tidigare i veckan men det är allt.
På sista frågan svarar jag (Fan,känner mig som en deltagare i Svt's "Vi i femman" nu :-).
Iaf, På den frågan svarar jag att möter vi på s.k vänster debbattörer som sprider skit så bemöter vi det också. Det är inte så selektivt som du verkar tro :-)