2016-12-02, 20:18
Medlem
ImMcGyverLOLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av failuretoexist
Raffa har väl mest backat in i dörrkarmar?
Och lekt med plastpistoler och fått kungligt med stryk av folk han skulle pryglat. Också, förstås, stoppat ett knivskaft i munnen och skitit i att tvätta sina tubsockor
2016-12-03, 14:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjogge
Är det möjligtvis någon som råkar besitta en fungerande länk till PDF filen angående tömningen av Antes mobil- och internettrafik som gjordes i förundersökningsarbetet i mordförsöket??

Länken som finns på raffagangland.webnode.se/blogg/ funkar inte längre, och hade varit kul å läsa detta

Tomten kommer tidigt i år. Här kommer vad du begärde plus fupar och domar på hjälten. Håll till godo!

Teletömning: https://minfil.org/OdDdqbb6be/Telet_mning_Raffa_Hallberg.pdf
FUP & domar: https://minfil.org/Q5D6qcbabf/FuP_och_Domar.rar
2016-12-03, 16:26
Bannlyst
Sitter han inne fortfarande
2016-12-03, 16:29
Medlem
langaocbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Strongoo
Sitter han inne fortfarande

Ja , någongång våren/sommaren 2017 är det muckfest.
2016-12-09, 23:53
Medlem
UrSVensks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Syko
Det börjar närma sig! [...]

En stor FB träff den dagen i Vimmerby hade ju varit sjukt, roligt och fantastik om man skulle få till det. Tänk om man skulle kunna få ihop en stor fest med några 100 pers i en park eller något. Grillning och öl och Raffa själv är givetvis bjuden.[...]

Så vem styr upp detta och hur många skulle det kunna bli. Inte för jag tror Raffa skulle komma. Men hur som en rolig grej! Grill och sen krog i den mån det finns kväll för de som följt Raffas upptåg.

En gammal "nazist" från Ö-sund är helt klart intresserad av detta, även om jag behöver spendera alla mina inbesparade semesterdagar för att ta ledigt två för detta så är det helt klart värt det.

Jag tror inte heller Raffa är intresserad, men å andra sidan så kan jag också se raffsettet gå igång och i sin (ego- eller valfri drog)tripp tänka att han är så älskad att folk dragit igång festen i hans ära alternativt dyker upp för att knäppa bilder från folkhavet "som var där för att fira att han kommit ut" som han kan använda för att få igång Fagland version 2....

Om jag kan så kommer jag helt klart delta i årets bästa fest, nobelpriset, vem f-n bryr sig i det när man kan fira mänsklighetens bästa komiker....?
2016-12-10, 00:05
Medlem
UrSVensks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mullenö
Ni som inte tror på att Raffa har förändrats till en laglig person har fel.

När har det i denna tråd påståtts att han inte blivit en del av samhället (normal, laglydig o.s.v.) dock? (detta ifrågandesättande fråntar inte vår hjältes kapacitet att utbyta sina tänder mot en åsikt...)

Tråden rör inte dennes potential att ev. bli en del av samhället, den rör dennes fantasier som en gängledare och dennes fantasier rörande detta, jag kan inte se denna misslyckade individ som kapabel att ens komma ur ett fängelse eftersom det finns en hel del dörrar som måste passeras innan man är ute i det fria....

Men, om raffsettet kommer ut och blir en laglydig individ, en medlem av samhället så kommer jag helt klart tycka det är bra...men jag kommer fortfarande åka på festen och ha förbannat kul med alla andra som hyllar komikern Raffa...
Senast redigerad av UrSVensk 2016-12-10 kl. 00:33.
2016-12-10, 05:28
Medlem
mg57s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mullenö
Källa på det?

Raffa är snart en fri man med möjligheten att skapa sitt eget Eden.
Ni som inte tror på att Raffa har förändrats till en laglig person har fel.

Jobbigt för dig när nån skickar en påse tjack och lite benso hem till killen för o få lite liv i tråden då kan inget stoppa han.
2016-12-10, 13:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mg57
Jobbigt för dig när nån skickar en påse tjack och lite benso hem till killen för o få lite liv i tråden då kan inget stoppa han.

Vänligen blockera mullenö. Han trollar sönder tråden. Bara en önskan, självklart väljer du min vän.
2016-12-11, 22:14
Medlem
är det här samma kille som försökte utpressa en kurd och hans farsa men fick jättemkt stryk istället,
och afghaner gangbangade hans tjej?
2016-12-12, 13:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KalleSvartBoll
är det här samma kille som försökte utpressa en kurd och hans farsa men fick jättemkt stryk istället,
och afghaner gangbangade hans tjej?

Hej! Nej det är inte samma person. De hette (och deras dåvarande åldrar) Salahedin Hashemi, 20 år, Mohammadi Zia, 20 år, Morteza Afzali 20 (friad och får 130 000 kr(, 20 år, Mohammadi Aziz Ahmad, 33 år, Rahmati Hedayat, 20 år, Azim Ahklaghi, 20 år, Rustam Ghafory, 21 år och huvudmannen Rafi Bahaduri, 25 år. Samtliga från Afghanistan.

Rafi är den man misstagit men killen det talas om här heter Rafal Badiei (Kallas raffa och kallar sig själv raffa pancamo)
2016-12-14, 16:25
Medlem
karlsoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Avalancheking
Hej! Nej det är inte samma person. De hette (och deras dåvarande åldrar) Salahedin Hashemi, 20 år, Mohammadi Zia, 20 år, Morteza Afzali 20 (friad och får 130 000 kr(, 20 år, Mohammadi Aziz Ahmad, 33 år, Rahmati Hedayat, 20 år, Azim Ahklaghi, 20 år, Rustam Ghafory, 21 år och huvudmannen Rafi Bahaduri, 25 år. Samtliga från Afghanistan.

Rafi är den man misstagit men killen det talas om här heter Rafal Badiei (Kallas raffa och kallar sig själv raffa pancamo)

Jag tror han syftade på att Raffa va ihop med tjejen(Hanna?) som blev gangbangad av åtta Afghanska män. Inte att herr Pancamo skulle varit en av själva våldtäktsmännen. Det fanns ju någon artikel om "Gangbangbruden som sökte skydd hos Gangland" sedan fanns det ju även läckra bilder där raffa sitter bredvid Hannavmed en kniv i munnen samt skitiga tubsockor och håller upp en lapp till synes skriven av en treåring. Sen stod det väll i Ganglands stadgar att: Vid misstanke om att någon är pedofil eller våldtäktsman ska man direkt slå den personen. Så även det talar ju emot herr Pancamo
2016-12-14, 22:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av karlsoon
Jag tror han syftade på att Raffa va ihop med tjejen(Hanna?) som blev gangbangad av åtta Afghanska män. Inte att herr Pancamo skulle varit en av själva våldtäktsmännen. Det fanns ju någon artikel om "Gangbangbruden som sökte skydd hos Gangland" sedan fanns det ju även läckra bilder där raffa sitter bredvid Hannavmed en kniv i munnen samt skitiga tubsockor och håller upp en lapp till synes skriven av en treåring. Sen stod det väll i Ganglands stadgar att: Vid misstanke om att någon är pedofil eller våldtäktsman ska man direkt slå den personen. Så även det talar ju emot herr Pancamo

Många i denna tråden har blandat ihop basebal-raffa med afghan-raffa. Så jag antar att även han gjorde det He he he

Men ja de bilderna är härliga, ja
Senast redigerad av Avalancheking 2016-12-14 kl. 22:05.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in