2016-11-15, 22:09
Medlem
karlsoons avatar
Jag skulle lätt swischa en tusing till Karsudden om herr Rapo styr muckarskivan🙂
2016-11-17, 17:52
Bannlyst
någon som sitter på nå nytt om våran lilla maffia medlem, hört att han fått sig duktigt med däng nu inne på kumla, ingen som hört nå annat, sorry för bump men killen är för rolig för att läggas på hyllan
2016-11-17, 19:06
Medlem
enochpowells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cannabusinez
någon som sitter på nå nytt om våran lilla maffia medlem, hört att han fått sig duktigt med däng nu inne på kumla, ingen som hört nå annat, sorry för bump men killen är för rolig för att läggas på hyllan
Han har strippor på kumla med stripstånger raffa har även basebolsrack dom äger alla. har även hört att Gangland programmet från TV10 kommer dit. då dom inte har sett något värre gäng....
raffa ska börja "taxa" la eme....... vem vet kanske, kanske inte...men när raffa muckar då........
2016-11-20, 00:40
Medlem
Vaginalketchups avatar
Borde inte Johan Vilde spela in en schysst porris med det gänget. Gangbang med Gangland
2016-11-20, 07:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vaginalketchup
Borde inte Johan Vilde spela in en schysst porris med det gänget. Gangbang med Gangland

+1 på den!!
2016-11-22, 09:34
Medlem
Vi har en liten plan på en dokumentär om Raffa. Inte som social lyteskomik, utan för att belysa fenomenet - och Flashbacks betydelse - kring Raffa och GL.

Utan tvekan är det unikt då en, snällt klassat, misslyckad småbrottsling når hjältestatus (typ) via Flashback, börjar tro på sina egna vidlyftiga fantasier, rekryterar likasinnade från Boden till Skånska myllan, och successivt får mer och mer uppmärksamhet i riksmedia... tills den - om vi ska vara ärliga -mestadels påhittade gängbrottsligheten förverkligats till en systemhotande organiserad brottslighet i massmedia.

På något sätt är Raffa som Ziggy när han successivt tog över Bowies verklighet. Den påhittade karaktären som blev verklig.

Det är det vi vill belysa, vad som hände innan, varför saker blev som de blev, skuld och ånger, samt så klart Raffas egna ord - och perspektiv - från andra sidan fängelsestraffet. Om han väljer att delta, eller om vi kan finansiera via kickstarter eller liknande, allt det återstår att se.

Men vi ska göra ett ärligt försök. Och om någon här vill delta kan ni skicka PM.
2016-11-26, 21:58
Medlem
Djupfryss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RaffaTheMovie
Vi har en liten plan på en dokumentär om Raffa. Inte som social lyteskomik, utan för att belysa fenomenet - och Flashbacks betydelse - kring Raffa och GL.

Utan tvekan är det unikt då en, snällt klassat, misslyckad småbrottsling når hjältestatus (typ) via Flashback, börjar tro på sina egna vidlyftiga fantasier, rekryterar likasinnade från Boden till Skånska myllan, och successivt får mer och mer uppmärksamhet i riksmedia... tills den - om vi ska vara ärliga -mestadels påhittade gängbrottsligheten förverkligats till en systemhotande organiserad brottslighet i massmedia.

På något sätt är Raffa som Ziggy när han successivt tog över Bowies verklighet. Den påhittade karaktären som blev verklig.

Det är det vi vill belysa, vad som hände innan, varför saker blev som de blev, skuld och ånger, samt så klart Raffas egna ord - och perspektiv - från andra sidan fängelsestraffet. Om han väljer att delta, eller om vi kan finansiera via kickstarter eller liknande, allt det återstår att se.

Men vi ska göra ett ärligt försök. Och om någon här vill delta kan ni skicka PM.

Seriöst, hur skall ni kunna göra en film om de skitigaste tubsockorna som världen någonsin skådat utan att göra det till lyteskomik. Möjligen med inslag av tragik värdigt flickan med svavelstickorna.

Vad har vi här?
- En huvudperson som folk skrattat sig harmynta över. Dels på grund av att denne bevisligen är fullständigt narcissistisk och dessutom saknar förmåga att i skrift behärska svenska språket.

- En medelålders alkoholiserad man som har vuxna barn men trots det är tillräckligt under isen för att låta sig bli utnyttjad av ovanstående. Dessutom i en kvällstidningsintervju dokumenterar att han utövar utpressning mot minderåriga tillsammans med dyslektikern.

- En flerbarnsmor, som iof verkar befinna sig på samma nivå som de två ovanstående, men som utsatts för en av de grövsta våldtäkterna jag någonsin läst om. Hennes far har efter vad jag förstått inte orkat leva längre när han i rättegång fått ta del av de övergrepp hans dotter utsatts för. När du googlar gangland är en av de första bilderna som dyker upp denna kvinna bredbid gängledaren som med en kniv i munnen och skitiga tubsockor håller sin ena hand på hennes bröst-

- En majoritet av människorna som avhandlas i tråden är nedknarkade, lågbegåvade och socialfall. Och som kronan på verket har vi en lirare som på obestämd tid befinner sig inlåst på mentalsjukhus.

- Gangsterledaren belönar den enda som i någon mening ställt upp för honom med några knivhugg i magtrakten.

Såklart, ni kan göra en parodi på en gangstawannabe. Det är OK. Det köper jag. Men att ni antyder att detta skulle vara ett seriöst projekt ger mig en spontan reaktion att ni är ute efter något helt annat. Rätta mig om jag har fel.
2016-11-29, 10:46
Medlem
MASSAGATTIs avatar
Någon som vet om Jonte Krig kommer sköta deras PR-avdelning efter Tubsockans muck ?
2016-12-01, 16:46
Medlem
Är det möjligtvis någon som råkar besitta en fungerande länk till PDF filen angående tömningen av Antes mobil- och internettrafik som gjordes i förundersökningsarbetet i mordförsöket??

Länken som finns på raffagangland.webnode.se/blogg/ funkar inte längre, och hade varit kul å läsa detta
2016-12-02, 01:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carl-Benz
Hear hear, klockren spikträff.
ok
2016-12-02, 03:08
Medlem
Raffa har alltid backat dem som varit hans riktiga vänner och personer som han brytt sig om och som varit han nära. Klädd stilen är ju skit samma. Han har inga obetydliga tattueringar och han pratar inte mycket om dem. Han kommer alldrig skaffa en kamphund för att bygga stake. Stake finns redan men den sitter långt inne och han kanske väljer andra lösningar i första hand. Och han är inte patetisk han gör så gott han kan. Det är jävligt svårt att kunna leva livet med en diagnos som man inte rå för att man har som skapar problem. Han är kapabel att göra mycket men har svårt kanske att planera det så bra. Sen att han har blivit ljugen för och manipulerad det kan hända alla. Alla människor han känner har ljugit för han. Sånna grejer kan ta riktigt hårt. Han skulle aldrig knivhugga en polare för att få status. Men kanske någon annan. Och jag vet för ett faktum att han inte golat någon till snuten sen han satt första gången. Och det vet alla ni om att det är sant och han kommer aldrig göra det häller. Och dem som är vänner till honom är han en vän tillbaka. Jag vet att han kan prata mycket när han är påverkad och det är fett knas och det vet han om. Men jag förstår inte hur alla människor han känner verkligen alla. Kan gå ihop och göra en sån grej det är riktigt knas och så avancerad. Han har inte behandlat folk så illa att dem ska göra så. Och han vill ju tydligen ta livet av sig så då kan ju någon av alla som läser här skicka pillren som behövs så kanske den personen kan få pengarna.
2016-12-02, 19:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skalabanan90
Raffa har alltid backat dem som varit hans riktiga vänner och personer som han brytt sig om

Raffa har väl mest backat in i dörrkarmar?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in