2016-10-25, 21:46
Medlem
Doodis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karlsoon
Du tror alltså att alkolism och partipolitik hör ihop?
Gudrun Schyman och hela vänsterrörelsen är alkolister, mmm troligt. Det är 18 års gräns på det här forumet bara så du vet

Angående raffa så är Gangland kvinnobeskyddare och det ingår bland annat i medlemsstadgarna att man ska slå pedofiler och kvinnomisshandlare direkt på plats vid misstanke.

Snakka änte om 18rtonårsgränns när du stavarr alkoholist såm "alkolist" två gngr i sama inlegg.

Vad händer när (inte om) raffa börjar pillertrilla och röka holk, samtidigt som han är frisläppt efter två tredjedelar, och lyckas torska? Är ett ringa brott tillräckligt för att förlora rätten till villkorlig frigivning?
2016-10-26, 12:42
Medlem
Harpys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Doodi
Snakka änte om 18rtonårsgränns när du stavarr alkoholist såm "alkolist" två gngr i sama inlegg.

Vad händer när (inte om) raffa börjar pillertrilla och röka holk, samtidigt som han är frisläppt efter två tredjedelar, och lyckas torska? Är ett ringa brott tillräckligt för att förlora rätten till villkorlig frigivning?

Möjligheten finns nog att mindre påhitt som bötesbrotten ni föreslog gör att Raffa får sitta av resten. Men oftast så handlar väl återkallande om att personen gör sig skyldig till liknande brottslighet som han satt för, eller någonting annat med fängelse i straffskalan och som en person med Raffas trackrecord hade resulterat i gallerskakning.

Men detta är bara min allmänna uppfattning, spikulationer mao.
2016-10-26, 23:53
Medlem
karlsoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Doodi

Förmodligen kommer raffa hem till dig med ett Basebollrack och ber dig tappa tvålen
2016-11-12, 09:14
Medlem
Ni är ju blåsta som tror att jag inte fattar att det är jag som är raffa. Jag kommer röka fet och ta lite annat ibland. Jag kommer inte åka in igen. Jag har inte golat någon till polisen sen jag satt inne första gången och fick lära mig vad gola innebär. Det va väll det att jag gjorde en anmälan när jag fick tänderna sönderslagna. Jag fick inte stryk en enda gång under tiden jag satt.sluta skriv om mig så är ni snälla.och en annan sak det är inte roligt att bli ilurad massa benso. Jag vet inte vad mer jag ska skriva men som sagt jag vet att jag är raffa ni lurar ingen. Sluta skriv om mig nu så är ni snälla.
2016-11-12, 09:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skalabanan90
Ni är ju blåsta som tror att jag inte fattar att det är jag som är raffa
Tja nästan så man tror det med din inledande fras,för om du inte fattar att du är raffa så vem gör det?
2016-11-13, 10:17
Medlem
Citat:
Ni är ju blåsta som tror att jag inte fattar att det är jag som är raffa. Jag kommer röka fet och ta lite annat ibland. Jag kommer inte åka in igen. Jag har inte golat någon till polisen sen jag satt inne första gången och fick lära mig vad gola innebär. Det va väll det att jag gjorde en anmälan när jag fick tänderna sönderslagna. Jag fick inte stryk en enda gång under tiden jag satt.sluta skriv om mig så är ni snälla.och en annan sak det är inte roligt att bli ilurad massa benso. Jag vet inte vad mer jag ska skriva men som sagt jag vet att jag är raffa ni lurar ingen. Sluta skriv om mig nu så är ni snälla.

Hahahaha fy fan det där inlägget gjorde min dag, satt här vid datan tidigare och mådde rätt piss efter gårdagens bira men nu jävlar mår man bättre hur går det för dig raffe pannknack? Får jag bjuda dig på en bira när du kommer ut? Kommer mer än gärna ner till vimseby och shoot the shit med dig
2016-11-13, 18:20
Medlem
Citat:

Några frågor.
1 har du sugit snopp på kåken?
2 var du någons bitch?
3 kommer du återuppta skywalkandet när du släpps?
2016-11-14, 15:58
Medlem
Det ska bli intressant att följa hur hans brottssyndikat är uppbyggt efter hans frigivning. Kan dem bli starkare än HA och Bandidos?
2016-11-15, 00:03
Bannlyst
Citat:

Bull.

Hade du varit Raffa hade du skrivit "vem vet?" minst en gång, stavat gola med två o samt ALDRIG sagt "snälla" utan hotat med bilbomber, basebolsrack och dans.
2016-11-15, 02:53
Medlem
[quote=UrbanSpaceman3|59028481utan hotat med bilbomber, basebolsrack och dans.[/QUOTE]

Glöm inte den vandrande vålnaden vargas😁
2016-11-15, 07:09
Avslutad
Det börjar närma sig! Borde bli runt 17 maj på Norges nationaldag! Eller jag kan ha fel. Någon på bakning tror jag inte på. Börjar bli dags att räkna ut ett exakt datum.

Raffas återkomst i Vimmerby eller var det nu blir denna gången. Han lär vara skriven där och soc hjälper nog till med boendet.

En stor FB träff den dagen i Vimmerby hade ju varit sjukt, roligt och fantastik om man skulle få till det. Tänk om man skulle kunna få ihop en stor fest med några 100 pers i en park eller något. Grillning och öl och Raffa själv är givetvis bjuden.

Muckar party för Raffa i Vimmerby dagen han hoppar utanför början. Eller ja den närmaste lördagen efter så det kan bli så många som möjligt.

Man borde kunna starta en tråd. Alltså en FB träff för att fira att vår underhållare av rang är ute igen och kan kanske skänka oss fler skratt. Allt som hänt är så fantastiskt sjukt och roligt att igen hade kunnat komma på tanke på en liknade historia.

Så vem styr upp detta och hur många skulle det kunna bli. Inte för jag tror Raffa skulle komma. Men hur som en rolig grej! Grill och sen krog i den mån det finns kväll för de som följt Raffas upptåg.
2016-11-15, 11:15
Medlem
Cannibal Hippies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Syko
Det börjar närma sig! Borde bli runt 17 maj på Norges nationaldag! Eller jag kan ha fel. Någon på bakning tror jag inte på. Börjar bli dags att räkna ut ett exakt datum.

Raffas återkomst i Vimmerby eller var det nu blir denna gången. Han lär vara skriven där och soc hjälper nog till med boendet.

En stor FB träff den dagen i Vimmerby hade ju varit sjukt, roligt och fantastik om man skulle få till det. Tänk om man skulle kunna få ihop en stor fest med några 100 pers i en park eller något. Grillning och öl och Raffa själv är givetvis bjuden.

Muckar party för Raffa i Vimmerby dagen han hoppar utanför början. Eller ja den närmaste lördagen efter så det kan bli så många som möjligt.

Man borde kunna starta en tråd. Alltså en FB träff för att fira att vår underhållare av rang är ute igen och kan kanske skänka oss fler skratt. Allt som hänt är så fantastiskt sjukt och roligt att igen hade kunnat komma på tanke på en liknade historia.

Så vem styr upp detta och hur många skulle det kunna bli. Inte för jag tror Raffa skulle komma. Men hur som en rolig grej! Grill och sen krog i den mån det finns kväll för de som följt Raffas upptåg.

Det är ingen dum idé, tror inte heller Raffa skulle dyka upp, men hade varit jävligt roligt med en hyllningsfest. Om det skulle vara på Norges nationaldag skulle det ju vara helt fantastiskt med tanke på att han platsar i en Norgehisroria
Jag skulle iallafall komma på en sån fest, vet om ett antal personer i Vimmerby med omnejd som garanterat skulle dyka upp.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in