2014-03-01, 22:11
Medlem
O-Lyckligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lebensunwerten
Min uppfattning är att 80 % av gängfolket har liknande drag och personlighet som Raffa även om många är lite smartare och en aning mindre patetiska. Men de flesta springer runt i sina sladdriga mjukisbyxor och sin Kina-impoterade Canada Goose och jagar fultjack, skaffar någon äcklig kamphund för att kompensera för sin egen totala brist på stake. Sitter och babblar om sina löjliga och totalt meningslösa "gaddningar", eller om hur man lurar soc på något klädbidrag eller liknande. Snackar en massa om hur man backar varandra men vänder varandra ryggen för 200 kr, snackar skit om golare men golar själva när de sitter hos polisen och är skakis.

Så meningslöst att sitta en del av sina bästa år i fängelse för att ha knivhuggit en gammal kompis a.n.g. något helt meningslöst. Avskyr den här typen av människor - innerst inne är de ju alla en Raffa Pancamo, fast vissa känner fler och starkare Raffor som kan skydda dom men i grunden är de bara patetiska. Personer som Raffa kan lika gärna avlivas, en genetisk slaggprodukt som helt saknar värde eller mening. Skrämmande att människor som Sebbe Staxx och liknande ges utrymme i media som om de har något att bidra med över huvud taget, fram med forskare, experter och annat som har något att komma med och bort med idioter som Sebbe och dyl pack.

Du behöver mer televisionsapparat reklam!

Citat:
Ursprungligen postat av Enucken
Nästan så jag vill döpa om mig till Volvo för en sådan osäker träff på en kass sammanfattning av egentligen ingenting

Du har lagom dos av televisionsapparat reklam, därför håller jag med dig! Raffa och alla andra pitbullägare, klädda i Adidas, är ju tuffa... Att kniva sin polare och få vip-kort till säkerhetsavdelningarna på landets värsta dagis bör ungdomen idag försöka efterapa! Jag menar, glädje, acceptans och kärlek är fjanterier som endast hippies tror på... 50 cent och gangsterrapp berättar den sanna människans natur!

Get money!

2014-03-07, 07:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HD-oden
Jag har förstått att han är lite förtjust i doping. Han försökte imponera förhörs ledaren genom att prata om olika saker inom sitt gäng.

Han sätter dit alla han kan sätta dit

Undra om dem känner till det på Kumla där han sitter?
Han sitter på C huset just nu.

C-huset?????? Det är ju för utvisningsdömda.... iofs kanske de har ändrat om sen jag satt på kumla men då var c-hus bara för de som hade utvisning.

Tror snarare de är psyk han sitter på. Och om de skulle vara så att han sitter på en normalavd så lär han få isol rätt snabbt. Sådana barnsligheter som raffa sysslar med i friheten fungerar inte på långtidsavdelningar där folk vill ha lugn o ro för att göra sin tid. Men sen lär det ju iofs inte bli nån benzo för han så han kanske är tam som en liten mus där inne. De är väl antagligen bara i benzoruset som yx-raffa dyker upp.
Senast redigerad av negerman 2014-03-07 kl. 07:50.
2014-03-17, 00:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av potatisgris1981
Härligt att tråden är vaken!

Det spikuleras ju en hel del om Raffaello Versaces tillvaro innanför dessa orubbliga murar. När jag såg adressen till anstalten skenade fantasin iväg och nu funderar jag på att skriva brev och funderar på följande:

1. Jag är en storbystad blondin som är svag för farliga män

2. Jag är jugge från GBG och undrar om han vill joina ett "brödrar"skap som rör sig med massa cash och drar sig inte för att misshandla folk och dörrar.

3. Jag har läst lite på FB och är stor beundrare som tycker att han har blivit orättvist behandlad.

Vad sägs?
Hur långt har du kommit?
2014-03-17, 23:32
Medlem
potatisgris1981s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cimaron
Hur långt har du kommit?

Grejen är att jag klurar på min adress. Även Raffaello hade ju fattat att man måste ha en fejk adress, typ BOX adress. Hur fan skaffar jag en sån? Brevet i sig är ju ganska lätt. Ska va en blondin som ser honom som Charles Manson
2014-03-19, 03:31
Medlem
Vet inte om det kommit upp tidigare i tråden (jag har inte sett det iallafall)

Tydligen raggar Raffe på Prison Match

http://prisonmatch.webs.com/apps/profile/124919013/
2014-03-19, 03:34
Medlem
Här är en tjej från Örebro som han verkar vara intresserad av.

http://prisonmatch.webs.com/apps/profile/124806863/
Senast redigerad av stor snajdarn 2014-03-19 kl. 03:50.
2014-03-19, 04:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av stor snajdarn

About Me
Nationalitet: Halv polak och persier,

Längd:184cm, Vikt 95kg

Kroppsbyggnad: Bodybuilder

Fritidsintresse: MC , Musik

Personlighet: Spontan

Annat: Piercing och mycket tatueringar

Kampsportare och tränings maskin, styrketränar mycket och MC intresserad. National President för Gandland-69

Han glömde intresse: yxa dörrar och skywalka!
2014-03-19, 06:09
Medlem
karlsoons avatar
Kumla är fan värre dagis än vad jag trodde. Hur kan det vara tillåtet att sitta på Internet hela dagarna?
Och folk tycker dom är hårda som segat på kåken i Sverige.

Dessa individer skulle ju inte överleva en dag internationellt.
2014-03-19, 08:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stor snajdarn

Citat:
Ursprungligen postat av martin79
About Me
Nationalitet: Halv polak och persier,

Längd:184cm, Vikt 95kg

Kroppsbyggnad: Bodybuilder

Fritidsintresse: MC , Musik

Personlighet: Spontan

Annat: Piercing och mycket tatueringar

Kampsportare och tränings maskin, styrketränar mycket och MC intresserad. National President för Gandland-69

Han glömde intresse: yxa dörrar och skywalka!

Sammanfattningsmaterial!
Foliehattar undanbedes.

Citat:
Ursprungligen postat av karlsoon
Kumla är fan värre dagis än vad jag trodde. Hur kan det vara tillåtet att sitta på Internet hela dagarna?
Och folk tycker dom är hårda som segat på kåken i Sverige.

Dessa individer skulle ju inte överleva en dag internationellt.
Kan sätta en kär ägodel på att han inte får sitta vid internet hela dagarna. Om han nu sitter på Kumla, eller anstalt över huvud taget. Viss begränsad tillgång till internet kan finnas men knappast så att det är förnöjsamt...
2014-03-19, 09:50
Medlem
Det kan inte vara den riktiga Raffa utan ett troll. Raffa skulle aldrig skriva gandland.
2014-03-19, 10:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stros
Det kan inte vara den riktiga Raffa utan ett troll. Raffa skulle aldrig skriva gandland.
Den detaljen missade jag Sammanfattningsmaterial struket tills vidare.

Hans namn är bedrövligt felstavat också. Trodde först att det berodde på att det hela skrivs ut på internet av tredje part, vilket man kunde läsa på prisonmatch. Men just Gandland avgör, det är med all säkerhet inte Raffa som ligger bakom.
2014-03-19, 10:15
Medlem
Nu har det väl stavats fel till både höger och vänster tidigare så att Skitsockan skulle skriva Gandland är ingen omöjlighet!

Tror dock också att det är ett troll, men det är nog min kritiska disposition som avgör det...

Vill dock hoppas på att Buckelskallen åter befinner sig i sitt mytomaniska esse och har börjat rekrytera WT-luder till Gandland69-bitches igen, ack vad underbart det hade varit med en renässans av de fornstora dagar då vi kunde njuta av dagisgängets upptågen i realtid!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in