2016-12-09, 09:38
Medlem
tugboatbobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av warseven
Börjar få slut på fitness-kort, hur ska jag göra med en fitness squad? Har inte råd med likvärdiga avbytare till mitt lag så hade varit skönt att få löst det på ett annat sätt. Kan man göra så man inte behöver lira med sin fitness squad?
En fitness squad fungerar ju på så sätt att du vilar ditt vanliga lag på bänk/reserv medans du spelar med fitnesslaget. Så det finns inga genvägar
Citera
2016-12-09, 09:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tugboatbob
En fitness squad fungerar ju på så sätt att du vilar ditt vanliga lag på bänk/reserv medans du spelar med fitnesslaget. Så det finns inga genvägar

Ah ok. Tror jag läste att på xbox one så kunde man starta en match och stänga av spelet ifrån dashboard och på så sätt slippa spela matchen. Funkade inte på ps4.
Citera
2016-12-09, 10:29
Medlem
EnLitenFryss avatar
Citat:
Ah ok. Tror jag läste att på xbox one så kunde man starta en match och stänga av spelet ifrån dashboard och på så sätt slippa spela matchen. Funkade inte på ps4.

Nej, det funkar inte. Det som händer om du quittar en match är att dina spelare får -1 i contract, men fitnessnivån är densamma på alla spelare. Det funkar däremot om du vill ge dina spelare loyalty.

Antingen kör du en match med spelare du har över mot TOTW, single player - och spelar eller låter det gå av sig självt... eller så skaffar du en billig fitness squad för typ 10k och vänjer dig med att spela vissa matcher med ett sämre lag.
Citera
2016-12-09, 10:42
Medlem
Jalkapallos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenFrys
Nej, det funkar inte. Det som händer om du quittar en match är att dina spelare får -1 i contract, men fitnessnivån är densamma på alla spelare. Det funkar däremot om du vill ge dina spelare loyalty.

Antingen kör du en match med spelare du har över mot TOTW, single player - och spelar eller låter det gå av sig självt... eller så skaffar du en billig fitness squad för typ 10k och vänjer dig med att spela vissa matcher med ett sämre lag.

Köp squad-fitness. Spela med det lag du vill... Jag köper alltid ett lag och det vill jag spela med
Citera
2016-12-09, 11:14
Medlem
EnLitenFryss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jalkapallo
Köp squad-fitness. Spela med det lag du vill... Jag köper alltid ett lag och det vill jag spela med

Citat:
Börjar få slut på fitness-kort, hur ska jag göra med en fitness squad? Har inte råd med likvärdiga avbytare till mitt lag så hade varit skönt att få löst det på ett annat sätt. Kan man göra så man inte behöver lira med sin fitness squad?

Hans fråga bottnade i att han inte vill använda fitnesskort...
Citera
2016-12-09, 11:29
Medlem
Weird.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenFrys
Hans fråga bottnade i att han inte vill använda fitnesskort...

Och svaret är att om du inte vill köpa fitnesskort så spelar du med ett reservlag. Vill du inte spela med fitnessquad så köper du fitnesskort. Enklare än så är det inte
Citera
2016-12-09, 12:07
Medlem
Tjo!
Har helt tröttnat på mitt lag. Har spelat med Giovinco och tycker inte att laget runt om kring honom är så spännande. Så finns det någon vänlig själ som kan knåpa ihop ett lag åt mig?
Tänkte köra med, Donnarumma-chiellini-bonucci där bak då jag har dom i truppen. Har även marchisio

Formation: Någon med en CAM
Kostnad: 550k
Konsol: Xbox One
Citera
2016-12-09, 12:22
Medlem
mikki1102s avatar
Kan bli en intressant dag. TOTGS (Team Of The Group Stage), BPL POTM SBC och såklart weekend legue!
Citera
2016-12-09, 12:31
Medlem
tugboatbobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mikki1102
Kan bli en intressant dag. TOTGS (Team Of The Group Stage), BPL POTM SBC och såklart weekend legue!
Har det sagts någonting om TOGTS av EA?
Citera
2016-12-09, 12:33
Medlem
mikki1102s avatar
Citat:
Endast att det släpps 6 PM UK time.
Citera
2016-12-09, 12:54
Medlem
Citat:
Från EAs Twitter, ännu ett nytt utseende på korten, släpps 17 i eftermiddag. https://twitter.com/easportsfifa/status/806981714018967552
Senast redigerad av sluggern375 2016-12-09 kl. 12:57.
Citera
2016-12-09, 13:13
Medlem
eshkoshkas avatar
Har dom levererat någon större patch ännu? Bortsett den som kom i oktober. (Eller när det nu var)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in