Citat:
Ursprungligen postat av
grahnen
Bra drag! Känns om ett okej lyxproblem ändå

Det jag fallit på är att jag inte kunnat bestämma mig vilken/vilka ligor jag skall välja. Kasst, hade ändå två av dem ligorna i tankarna. Får väl bli holländska och colombianska/argentinska att chansa på härnäst kanske.
Jag gissade som många andra att EA skulle välja liknande ligor som hittills. Några lag med mest guldspelare, men majoriteten av lag med bara silver/brons. Då var det Super Lig, Eredivisie, Mexiko, Chile och Argentina kvar att välja på.
Gissar det blir två nya ligor i mitten på januari, bara börja bunkra. Det tar tid som fan att köpa in en elva per lag per liga tycker jag bara... visst, det går ju att köpa allt man ser för under 400 coins men då missar man säkert viktiga positioner i tillfälle man faktiskt vill göra SBCn istället för att sälja.
Upplever också att det ligger turkar ute som fan just nu. Säkert många som köpt in och chansat rätt. Men, det fina är väl att alla bara har 1 per kort och därmed så kommer utbudet kraftigt sjunka inom någon dag. Tippar faktiskt det är billigare att göra turkiet och mexiko nu än vad det kommer vara typ på lördag, även om det såklart är svindyrt nu med.