2016-12-07, 17:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Backdoordonkey
Tack det är nämligen så att jag aldrig spelat weekend league detta var första gången därför jag frågar hehe

tack för svar.

Vilken division gäller så att man blir automatiskt kvalad in? Måste man spela i den just NU eller räcker det med att man varit uppe och vänt för exempel igår?
Citera
2016-12-07, 17:35
Medlem
Weird.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krismikk
Vilken division gäller så att man blir automatiskt kvalad in? Måste man spela i den just NU eller räcker det med att man varit uppe och vänt för exempel igår?

Du måste ha kvalat in under veckan. Alltså fullbordat en säsong den här veckan, de står klart och tydligt efter säsongen att du har kvalat in
Citera
2016-12-07, 17:42
Medlem
Vilken tid brukar WL priserna komma? Vill köpa Vidal snabbt innan priserna går uppåt
Citera
2016-12-07, 17:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenFrys

Utöver det borde det vara läge för EA att släppa nästa League SBC snart. Den förra kom 11:e november så jag räknar med att det kommer två ligor till under december.

Har du koll på när Liga Nos och MLS SBC kom ut? Det borde ju va samma mellanrum
Citera
2016-12-07, 18:12
Medlem
Är det någon som vet när monthly rewards kommer ut för Futchamps?

Hamnade på Elit 3 så det hade varit skönt o kunna ändra/anpassa laget efter de nya spelarna 😄
Citera
2016-12-07, 18:31
Medlem
Citat:
Div 1 gäller. Antingen att du går upp i div1, att du slutför en säsong i div1 eller att du vinner divisionen.
Citat:
Ursprungligen postat av Dritlei
Vilken tid brukar WL priserna komma? Vill köpa Vidal snabbt innan priserna går uppåt
Brukar oftast komma någon timme efter midnatt har jag för mig.
Citat:
Ursprungligen postat av Niva94
Är det någon som vet när monthly rewards kommer ut för Futchamps?

Hamnade på Elit 3 så det hade varit skönt o kunna ändra/anpassa laget efter de nya spelarna 😄
Senast så kom dom samtidigt som priserna för den nya månadens första vecka. Alltså om det är samma som senast borde de komma inatt också.
Citera
2016-12-07, 18:38
Medlem
Senast så kom dom samtidigt som priserna för den nya månadens första vecka. Alltså om det är samma som senast borde de komma inatt också.[/quote]

Tack för svar! Hoppas att det är så
Citera
2016-12-07, 18:43
Medlem
Citat:

bra fråga vad jag vet så är det: http://www.fifauteam.com/qualify-fifa-17-weekend-league/
Citera
2016-12-07, 18:48
Medlem
Weird.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sluggern375
Div 1 gäller. Antingen att du går upp i div1, att du slutför en säsong i div1 eller att du vinner divisionen.

Brukar oftast komma någon timme efter midnatt har jag för mig.

Senast så kom dom samtidigt som priserna för den nya månadens första vecka. Alltså om det är samma som senast borde de komma inatt också.

nja, dom kom väl ändå efter andra veckan?
Citera
2016-12-07, 18:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Weird.
nja, dom kom väl ändå efter andra veckan?

Du kan mycket väl ha rätt, jag hade för mig första veckan men är definitivt inte säker.

Edit: såg nu på ett Youtube-klipp att han hade lagt upp sina monthly rewards efter andra veckan. Så du har rätt!
Senast redigerad av sluggern375 2016-12-07 kl. 19:34.
Citera
2016-12-07, 19:37
Medlem
Stjerna7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jochen-
Skippa Mandanda, Lloris går före alla dagar i veckan. Dybala fungerar finfint som CAM med sina workrates, finess skott och allmänt hala spelstil. Däremot gillar jag ej Di Maria, blir lite för endimensionell med sin WF. Clichy skulle jag byta ut mot Masuaku från West Ham, lite mer fysik på den grabben.

Tack för tipset, testar både han och Clichy och ser vem som passar bäst. Gillade inte Di Maria på 16 så är lite skeptisk men får se. 2*WF är osexigt men är man medveten om det så ska det nog gå bra med inåtvänt vänsterfot.

Citat:
Ursprungligen postat av grahnen
Skulle kunna funka med Dybala där, bättre passningsfot för en CAM än Higuain. Kanske kan funka bra ändå. Ser stabilt ut det laget! Jag skall för första gången försöka kvala in ikväll. Kan köra mitt ordinarie lag om jag lyckas kvala in: https://www.futbin.com/17/squad/488411

Sedan har jag fått ändra lite i mitt fitnesslag för att klara kriterierna: https://www.futbin.com/17/squad/578943

Kommer förmodligen byta in Costa om Firminho inte levererar.

Lycka till! Jag kör faktiskt squad fitness. Gjorde det förra helgen och kommer göra det nu med. 2 matcher sen blir det fitness kort!
Citera
2016-12-07, 20:03
Medlem
Nån som har några tips på 2 lag till helgturneringen? Kommer ha 1 miljon coins nästan att köpa för. Ej 4-3-3 då jag spelar den nu och tröttnat som fan haha
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in