2016-12-06, 18:14
Medlem
Nån som vill byta sitt Xbox one mot min konsol? 😂

Vitt Ps4
1 TB tror jag
Vit kontroll
fifa 17 med 1msek på ultimate team
Några fler spel, star wars tex..
Citera
2016-12-06, 18:20
Medlem
Weird.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flexarn30
Fifa laggar ständigt på ps4 vilket jag inte upplevde på xbox one hade aldrig bytat om det inte varit för alla vänner har ps4

Har över 700 matcher och har aldrig laggat för mig. Någon gång har man mött en motståndare som laggar men inte ofta.

Förmodligen din egna connection det är fel på om det händer flertaliga gånger.
Citera
2016-12-06, 18:46
Medlem
EnLitenFryss avatar
Men ffs EA.

Jag har väntat på ett mls mvp i några veckor nu och hade bunkrat upp med Pirlo, Kaka, Villa osv. Eftersom det är en daily tournament som kräver mls nu har priserna klivit upp till 1.5-2k för nästan alla guldspelare, så då sålde jag av mina till hygglig vinst och skrev ner att köpa tillbaka dem imorgon förmiddag när turneringen är slut.

Så släpper ea mls mvp nu - mitt i turneringen när alla som lirar redan köpt på sig spelare och därmed kan sälja dyrare än de köpt. Kaka, inköpt för 700 coins, såld för 1800 för en timme sen - säljer nu för 4.7k. Ridå!

Utöver det ger de mvp till Villa, när samstämmiga rapporter säger att Giovinco varit överlägset viktigast för sitt lag. Hans Toronto är i final dessutom.
Citera
2016-12-06, 18:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenFrys
Men ffs EA.

Jag har väntat på ett mls mvp i några veckor nu och hade bunkrat upp med Pirlo, Kaka, Villa osv. Eftersom det är en daily tournament som kräver mls nu har priserna klivit upp till 1.5-2k för nästan alla guldspelare, så då sålde jag av mina till hygglig vinst och skrev ner att köpa tillbaka dem imorgon förmiddag när turneringen är slut.

Så släpper ea mls mvp nu - mitt i turneringen när alla som lirar redan köpt på sig spelare och därmed kan sälja dyrare än de köpt. Kaka, inköpt för 700 coins, såld för 1800 för en timme sen - säljer nu för 4.7k. Ridå!

Utöver det ger de mvp till Villa, när samstämmiga rapporter säger att Giovinco varit överlägset viktigast för sitt lag. Hans Toronto är i final dessutom.

Lugn nu. Du klantade dig..
Det är knappast EA som delar ut mls mvp award. Giovinco var inte ens med bland de tre som det stod mellan: villa, Wright Phillips och kljestan.. så vilka samstämmiga rapporter menar du? Lol
Citera
2016-12-06, 19:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Weird.
Har över 700 matcher och har aldrig laggat för mig. Någon gång har man mött en motståndare som laggar men inte ofta.

Förmodligen din egna connection det är fel på om det händer flertaliga gånger.
http://www.speedtest.net/my-result/5856170546
Tror inte det är min lina streamar overwatch och andra spel utan problem på pc då.
Dock har jag hittat ett sätt nu o minimera detta det är att alltid se till och ha hemmaplan kommer jag in o ser jag är borta då disconnectar jag o detta har faktiskt hjälpt
Hade dock aldrig problem på xbox one :/
Kom precis på en sak kan det vara det inbyggda wifit i ps4 som är kasst? jag får testa kabel o se om det hjälper
Senast redigerad av Flexarn30 2016-12-06 kl. 19:12.
Citera
2016-12-06, 19:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av m4staSWE
aldrig upplevt lagg på PS4...kan bero på din uppkoppling?

Kan det vara så att ps4 inbyggda wifi är så kasst så det är det som gör det?
Ska testa köra kabel o se om det hjälper :P
Citera
2016-12-06, 19:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flexarn30
Kan det vara så att ps4 inbyggda wifi är så kasst så det är det som gör det?
Ska testa köra kabel o se om det hjälper :P

kör du wifi? där har du problemet..
PS4 nätverkskort är katastrof...mitt wifi hoppade mellan 40mbit och 5 när jag körde wifi.. på 100mbit lina.. med kabel får jag ut närmare 70 vilket är rätt dåligt då jag får ut 98 med kabel till min PC...
Citera
2016-12-06, 19:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av franki
Hur stor skillnad är det på formationer egentligen?
brukar spela 433(4), men bytte till 4231(2).
Vann helt plötsligt allting och klättrade två divisioner i ett nafs.
Startade en draft och fick den formationen. brukar vinna en eller två matcher men gick nu hela vägen och vann utan problem alls.

Kanske dags att byta för min del också.

När 4-3-3(4) funkar för mig så funkar det BRA. Men ibland bryts varannan passning jag gör och ingenting stämmer. Dessutom är väl 4-3-3(4) för dem som använder wingers mycket och slår inlägg? När jag tänker efter så spelar jag nästan aldrig på det sättet. Kör mycket väggspel, zickzack och några sluga genomskärare på mitten för att bryta mig genom försvaret. Så den formationen kanske inte är rätt för mig.

Hur fungerar 4-2-3-1 (2)? Kollar man på Futhead så ser formationen sjukt bred ut. LM/RM ser ut att stå positionerade LÅNGT ifrån strikern. Ser inget vidare ut. Dessutom två CDM? Vill hellre spela med CM.
Kanske ska testa ändå. Eller finns en annan formation i stil med vad jag söker, dvs wingers närmare inåt plan och CM istället för CDM?
Citera
2016-12-06, 20:01
Medlem
Weird.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av teren
Kanske dags att byta för min del också.

När 4-3-3(4) funkar för mig så funkar det BRA. Men ibland bryts varannan passning jag gör och ingenting stämmer. Dessutom är väl 4-3-3(4) för dem som använder wingers mycket och slår inlägg? När jag tänker efter så spelar jag nästan aldrig på det sättet. Kör mycket väggspel, zickzack och några sluga genomskärare på mitten för att bryta mig genom försvaret. Så den formationen kanske inte är rätt för mig.

Hur fungerar 4-2-3-1 (2)? Kollar man på Futhead så ser formationen sjukt bred ut. LM/RM ser ut att stå positionerade LÅNGT ifrån strikern. Ser inget vidare ut. Dessutom två CDM? Vill hellre spela med CM.
Kanske ska testa ändå. Eller finns en annan formation i stil med vad jag söker, dvs wingers närmare inåt plan och CM istället för CDM?

4321?
Citera
2016-12-06, 20:10
Medlem
KorvkastarNs avatar
Hur kommer det sig att det lönar sig att få ett rött kort på det här spelet?`

Varje gång en motståndare får ett rött kort blir doms spelare bättre, tar löpningar dom inte gjorde innan etc dom blir alltid fan så mycket vassare och får sånt jävla flyt, ta förra matchen tex han skickar bollen uppåt till zlatan som börjar springa mot mitt mål jag jagar med bellerin som har typ 20-25 mer i speed men jag kan inte ens springa lika snabbt som han gör med boll????
Citera
2016-12-06, 20:11
Medlem
EnLitenFryss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av franki
Lugn nu. Du klantade dig..
Det är knappast EA som delar ut mls mvp award. Giovinco var inte ens med bland de tre som det stod mellan: villa, Wright Phillips och kljestan.. så vilka samstämmiga rapporter menar du? Lol

Är du 15 bast eller gör du bara din bästa imitation av en?

Citat:
Toronto FC – Sebastian Giovinco

My vote for league MVP, the Atomic Ant picked up right where he left off in 2015 this year, scoring 17 goals and notching 15 assists in just 28 regular-season games. The Italian international is the best player in the league, bar none, and was a huge, huge snub for league MVP.

Citat:
Villa handily won the player and club officials' vote, but in the media vote he was tied with Wright-Phillips and Toronto FC's Sebastian Giovinco -- who finished fourth overall -- at 22.43 percent.

Giovinco gjorde 32 poäng på 28 matcher. Villa gjorde 23 mål och 4 ass, 27p. Lägg därtill att Giovincos Toronto slog ut Villas NYFC med 7-0 över två matcher, och nu är i final.

Men, om vi släpper den debatten en stund - jag gissar varken du eller jag sett en enda sekund MLS... så förstår väl även jag att inte EA utser MLS MVP. Mest irriterad över tajmingen, och SBC requirements. Jag såg en chans att tjäna en hygglig slant och sålde spelarna idag när priserna ökat - hade jag hållit på dem några timmar till hade jag tjänat en enorm slant. Jag har till och med bokat in i kalendern att köpa in MLS-spelare imorgon på rasten, men det är ju bara stryka ett streck över det nu. Har haft några dagar med riktigt usel tajming tradingmässigt, detta var bara en i raden av dålig tajming.

Men jag utgår från att du som inte klantade dig inte sålde dina Pirlo i eftermiddags - köpta för 700 coins, för 2.8k? Utan du höll på dem till nu, då de säljer för 8k st?
Citera
2016-12-06, 20:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av m4staSWE
kör du wifi? där har du problemet..
PS4 nätverkskort är katastrof...mitt wifi hoppade mellan 40mbit och 5 när jag körde wifi.. på 100mbit lina.. med kabel får jag ut närmare 70 vilket är rätt dåligt då jag får ut 98 med kabel till min PC...
Fan misstänkte det tack för svaret!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in