Citat:
Ursprungligen postat av
franki
Lugn nu. Du klantade dig..
Det är knappast EA som delar ut mls mvp award. Giovinco var inte ens med bland de tre som det stod mellan: villa, Wright Phillips och kljestan.. så vilka samstämmiga rapporter menar du? Lol
Är du 15 bast eller gör du bara din bästa imitation av en?
Citat:
Toronto FC – Sebastian Giovinco
My vote for league MVP, the Atomic Ant picked up right where he left off in 2015 this year, scoring 17 goals and notching 15 assists in just 28 regular-season games. The Italian international is the best player in the league, bar none, and was a huge, huge snub for league MVP.
Citat:
Villa handily won the player and club officials' vote, but in the media vote he was tied with Wright-Phillips and Toronto FC's Sebastian Giovinco -- who finished fourth overall -- at 22.43 percent.
Giovinco gjorde 32 poäng på 28 matcher. Villa gjorde 23 mål och 4 ass, 27p. Lägg därtill att Giovincos Toronto slog ut Villas NYFC med 7-0 över två matcher, och nu är i final.
Men, om vi släpper den debatten en stund - jag gissar varken du eller jag sett en enda sekund MLS... så förstår väl även jag att inte EA utser MLS MVP. Mest irriterad över tajmingen, och SBC requirements. Jag såg en chans att tjäna en hygglig slant och sålde spelarna idag när priserna ökat - hade jag hållit på dem några timmar till hade jag tjänat en enorm slant. Jag har till och med bokat in i kalendern att köpa in MLS-spelare imorgon på rasten, men det är ju bara stryka ett streck över det nu. Har haft några dagar med riktigt usel tajming tradingmässigt, detta var bara en i raden av dålig tajming.
Men jag utgår från att du som inte klantade dig inte sålde dina Pirlo i eftermiddags - köpta för 700 coins, för 2.8k? Utan du höll på dem till nu, då de säljer för 8k st?