2016-12-06, 14:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lw1
Är nog mest en vane sak, dom som börjat spela på ps kör nog vidare på det o dom som alltid spelar Xbox kör på det! Kör själv på Xbox, låter ju som flest spelar på ps4! Att byta till Xbox pga legendar känns lite dumt, du kommer få börja om från början o legendarer är dyrt att införskaffa

Kan någon förklara vad grejen med playstation och legendarer är?

EDIT: Förstår nu att legendarer inte finns på Playstation
Senast redigerad av Calcia 2016-12-06 kl. 14:19.
Citera
2016-12-06, 15:29
Medlem
Vad är meningen med att ha ett krav på 4 spelare från MLS i kvalet till WL?
90% av alla man möter har Giovinco + tre bronsspelare, minut 1 byts dessa tre ut och in kommer 85+ rateade spelare.
Citera
2016-12-06, 15:34
Medlem
Hur stor skillnad är det på formationer egentligen?
brukar spela 433(4), men bytte till 4231(2).
Vann helt plötsligt allting och klättrade två divisioner i ett nafs.
Startade en draft och fick den formationen. brukar vinna en eller två matcher men gick nu hela vägen och vann utan problem alls.
Citera
2016-12-06, 15:41
Medlem
Tutussis avatar
Hej.
Har försökt på sökfunktionen men inte riktigt kommit loss till det jag vill veta.
Om jag raderar mitt team. Kommer jag ha möjligheten att köpa rewards som tex 1000 coins × 15 matcher osv på mitt nya team? Har använt alla dessa men hade ju vart rätt gött om det nollställs så man kan skapa ett nytt bra team fortare. Har noll koll på detta men någon av er kanske vet?
Citera
2016-12-06, 16:10
Medlem
ensamdits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av boonie
LT /L2 för kroppstackling

tack för svar - jo jag vet! Det funkar när man står med ryggen till - men att avvärja en rusande lirare som kommer emot min spelare (som ett lok!) är ngt jag inte lyckas bra med - därför mina undringar om det har med förinställningar att göra. Är tacklingsknappen nedtryckt redan när dom springer emot en? Jag får fortsätta pröva mig fram...
Citera
2016-12-06, 16:58
Medlem
Stjerna7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Soderlind
Vilken konsol spelar ni på?

Har alltid lirat på Ps4 men börjar bli sugen på att byta det mot ett Xbox one pga legenderna..

Fördelar och nackdelar konsolerna emellan?

Vet att det absolut finns folk som gjort det bytet. Skillnaden är väl att priserna är snäppet lägre på Xbox rent generellt. Har upplevt en del klaga på lagg här som kör PS4, jag har knappt haft en laggig match på 3-400 matcher. Men det kan såklart vara slump att just PS4 folk klagat här.

Jag tycker Legends är en grym fördel. Tradade mycket med Legends förra FUT och kommer börja göra det igen efter TOTY. Köper då spelare som ligger lågt för stunden, spelar med dem ett tag, för att sedan sälja när de stiger. Fördelen är att det är rätt rolig (och bra!) trading samtidigt som man får testa många olika Legends.

Grym nostalgikänsla att lira med barndomsfavoriter.

Citat:
Ursprungligen postat av franki
Startade en draft och fick den formationen. brukar vinna en eller två matcher men gick nu hela vägen och vann utan problem alls.

Stor! Att spela med en formation som passar dig är A och O. I vissa aspekter viktigare än vilka spelare du har.
Citera
2016-12-06, 16:59
Medlem
Vad är kraven på sitt/sina lag som man ska spela med i kommande helgturnering? Har ej tillgång till mitt ps4 idag så kan inte kolla där.
Citera
2016-12-06, 17:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ante9423
Vad är kraven på sitt/sina lag som man ska spela med i kommande helgturnering? Har ej tillgång till mitt ps4 idag så kan inte kolla där.
Här står alla krav för de kommande två veckor. Både på kvalet och i själva turneringen.
https://www.reddit.com/r/FIFA/comments/5arguo/fut_champions_schedule_requirements_rewards/
Citera
2016-12-06, 17:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stjerna7
Vet att det absolut finns folk som gjort det bytet. Skillnaden är väl att priserna är snäppet lägre på Xbox rent generellt. Har upplevt en del klaga på lagg här som kör PS4, jag har knappt haft en laggig match på 3-400 matcher. Men det kan såklart vara slump att just PS4 folk klagat här.

Jag tycker Legends är en grym fördel. Tradade mycket med Legends förra FUT och kommer börja göra det igen efter TOTY. Köper då spelare som ligger lågt för stunden, spelar med dem ett tag, för att sedan sälja när de stiger. Fördelen är att det är rätt rolig (och bra!) trading samtidigt som man får testa många olika Legends.

Stor! Att spela med en formation som passar dig är A och O. I vissa aspekter viktigare än vilka spelare du har.

Precis! Det som lockar, att kunna lira med de man följde som liten
Kanske blir ett konsolbyte! Känns dock surt med 1 mille coins på Ps4:at...
Citera
2016-12-06, 17:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av franki

Citat:
Ursprungligen postat av Stjerna7

Jo.. men jag menar, dom två formationerna är ju i princip likadana.
Citera
2016-12-06, 17:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lw1
Är nog mest en vane sak, dom som börjat spela på ps kör nog vidare på det o dom som alltid spelar Xbox kör på det! Kör själv på Xbox, låter ju som flest spelar på ps4! Att byta till Xbox pga legendar känns lite dumt, du kommer få börja om från början o legendarer är dyrt att införskaffa
Fifa laggar ständigt på ps4 vilket jag inte upplevde på xbox one hade aldrig bytat om det inte varit för alla vänner har ps4
Citera
2016-12-06, 18:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flexarn30
Fifa laggar ständigt på ps4 vilket jag inte upplevde på xbox one hade aldrig bytat om det inte varit för alla vänner har ps4

aldrig upplevt lagg på PS4...kan bero på din uppkoppling?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in