Citat:
Ursprungligen postat av
AlexandraIda
Vet du om det är många bönder som söker till programmet? Annars blir det ju svårt om det mest är "hobbybönder" som vill vara med och dejta i tv. Kanske är det så att BSF helt enkelt har hållit på för länge och att det är dags för något nytt?
Jag tror det är rätt mycket bönder som söker till programmet för har sett i en artikel att det var många..."8 av över 200 sökande bönder har valts ut till årets säsong", men nu kanske det är mindre antal, det vet jag inte, men lär nig vara iaf över 100 sökande bönder inför nästa säsong om det blir någon. Men som sagt, då ska Linda välja ut riktiga bönder och inte "bönder" som Erik, Jennifer och Sigrid.
Ja det är ju inne på 10 året och flera populära serier har ju lagts ner efter färre år, men jag tror inte det, då borde ju Linda sagt nåt när säsongen startade i år..."Välkomna till den sista säsongen av BSF" eller liknande.
Nej tror hon i vanlig ordning efter sitt återbesök på hösten kommer säga med ett leende..."Redan nu kan ni söka till nästa års omgång av BSF, är du bonde och söker kärleken eller känner du någon bonde som söker den stora kärleken så skicka ett brev till TV4"