Citat:
Ursprungligen postat av
AlexandraIda
Om man läser på Lindas instagram så är det mängder med kommentarer om att BSF har blivit mycket sämre de senaste åren. Många tycker också att det är väldigt tröttsamt att det i varje avsnitt tjatas om det här med Sigrid och Erik och att det fortfarande spekuleras i vad som hände. Är flera som tycker att Linda borde ha skött det hela bättre och visat dem mer respekt istället för att fortsätta dra upp det gång på gång. Sigrid vill nog känna att det är passion direkt och samtidigt ska det funka med allt runtomkring och han ska passa in i hennes liv. Allt är på hennes villkor. Sigrid är nog bara med för att få uppmärksamhet precis som flera av deltagarna.
Ja men det kan man ju förstå och programmet har ju blivit mycket sämre på de senare åren, det är ju inte mycket av jobbet på en gård man får se, inte lika mycket utflykter med dejterna heller. Förr fick man ju se hur de jobbade mera och de visade dejterna hur man gjorde vissa saker på gården och det var roligt tycker jag. Så nästa år vill jag se mera sånt.

. Sen har det ju blivit en del prat och Erik och Sigrid och det har ju också förstört denna säsongen ordentligt.
Tror Linda nu i efterhand kan känna att hon borde skött det snyggare för oj vilken rörig säsong detta blev. Men förhoppningsvis har hon och övriga produktionen lärt sig nåt och nästa år blir det bra som 2006, 2007 och liknande.
Precis och just därför tror jag Sigrid kommer få vara ensam, inget förhållande funkar om det bara ska vara på hennes villkor. Hon måste ha någon liten rubbning om hon tror att en relation ser ut så.