2016-12-04, 15:37
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av experten10
Det är lustigt att det är så många som gillar honom. Samtidigt finns det inget skäl till att göra det. Jag har inte sett något någonsin i denna tråd.

Vad jag däremot vet är att han medverkat på Bill Mahers talkshow ett antal gånger. Han har blivit överkörd varje gång. Uppenbarligen imponerar detta på sådana som ni. Ni äcklar mig.

Och Mitt Romney, som du dyrkar, förlorade mot Barack Obama 2012. Mer behöver inte sägas.
Citera
2016-12-04, 16:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrSkargard
Och Mitt Romney, som du dyrkar, förlorade mot Barack Obama 2012. Mer behöver inte sägas.

Det enda du har att "säga" är lögn. Dyrkar Romney? Detta har du hittat på ur tomma intet. Det jag har påpekat är att sådan som du inte kan komma med någon seriös invändning mot Romney annat än dina små känslor.

Precis som jag väntade mig så har just du inte ett ord att säga om varför Rohrbacher skulle vara ett bra val. Ingenting att komma med.
Citera
2016-12-04, 16:50
Medlem
E.Merckxs avatar
Enligt Kellyanne Conway så har SOS listan utökats:

Old list: Romney, Giuliani, Corker, Bolton, Petraeus, Kelly, Gabbard

Nya:

Joyce Karam @Joyce_Karam

Conway confirms #Trump 's "Secretary of State search expanded beyond 4 finalists". New names:
1-Jon Huntsman
2-Dana Rohrabacher

Jon Huntsman är inte direkt förtjust i Romney vad jag förstår?

Edit: Verkar som om det kan komma till ytterligare namn:

Jay Solomon @WSJSolomon

VP @mike_pence tells @MeetThePress: field for #SecretaryOfState "could grow a bit."
Senast redigerad av E.Merckx 2016-12-04 kl. 16:54.
Citera
2016-12-04, 16:56
Medlem
Både Huntsman och Romney är mormoner, om det nu spelar roll. Huntsman uppfattar jag som en rätt så harmlös och jagsvag person som kommer att göra som han blir tillsagd. Romney däremot skulle börja konspirera från dag ett för att bli president 2020.

Bäst är naturligtvis om Rohrabacher blir utrikesminister men jag undrar om det inte kan leda till att militären tar över i en statskupp.
Citera
2016-12-04, 17:08
Medlem
Skulle vilja se La Toya Jackson som försvarsminister men det blir nog inte så tyvärr, har hört rykten om nån militär?
Citera
2016-12-04, 17:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Friherr
Både Huntsman och Romney är mormoner, om det nu spelar roll. Huntsman uppfattar jag som en rätt så harmlös och jagsvag person som kommer att göra som han blir tillsagd. Romney däremot skulle börja konspirera från dag ett för att bli president 2020.

Bäst är naturligtvis om Rohrabacher blir utrikesminister men jag undrar om det inte kan leda till att militären tar över i en statskupp.

Jaså, varför det då? MrSkargard kunde inte producera en enda anledning annat än att han blir överkörd på Bill Mahers pratshow varje gång han är med.

Ska Romney kandidera för demokraterna menar du?
Citera
2016-12-04, 21:00
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Jaså, varför det då? MrSkargard kunde inte producera en enda anledning annat än att han blir överkörd på Bill Mahers pratshow varje gång han är med.

Ska Romney kandidera för demokraterna menar du?

Jag har skrivit tidigare i tråden varför jag gärna ser Rohrabacher som utrikesminister. Vi vet ju dock sedan tidigare att du har svårt för att läsa så det förvånar mig inte att du inte vet detta.
Citera
2016-12-04, 21:17
Bannlyst
Citat:
Jag har skrivit tidigare i tråden varför jag gärna ser Rohrabacher som utrikesminister. Vi vet ju dock sedan tidigare att du har svårt för att läsa så det förvånar mig inte att du inte vet detta.

Hade han inte tackat nej till posten? Har för mig jag läste det häromdagen

Det hade varit bäst val dock, men tror han tackade nej pga neocons
Citera
2016-12-04, 21:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 89Spartan

Han tackade nej till att bli vice utrikesminister under en neocon utrikesminister, men om man ska tro de senaste ryktena så låter det troligare att han tackade nej för att han hade en chans att få det finare jobbet som utrikesminister.
Citera
2016-12-04, 21:27
Medlem
Citat:

Skitsnack. Det har du inte alls. Du hara bara gjort som vanligt, kommit med ditt tomma prat om att han vore "bra" eller "bästa valet" utan någon motivering.

Jag kan inte fattar hur man kan tänka att någon som BLIR TOTALT ÖVERKÖRD varje gång han medverkar i en talkshow ska bli en bra utrikesminister. Nån annan roll - visst. Men utrikesminister? Det är en roll där han faktiskt ska handskas med ledare från andra länder. Då duger det inte att sitta och bli tillplattad.

Citat:
Ursprungligen postat av 89Spartan

Jaså, varför det då? Bevisa att du inte är totalt dum i huvudet. Försök komma på nåt att säga.

"Han tackade nej pga..." - fy fan vilken fjolla. Och honom vill ni ha som utrikesminister.

Vad sägs? Gudrun Schymann som försvarsminister i Sverige? Det passar helt in era ruttna jävla resonemang.
Citera
2016-12-04, 21:40
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Skitsnack. Det har du inte alls. Du hara bara gjort som vanligt, kommit med ditt tomma prat om att han vore "bra" eller "bästa valet" utan någon motivering.

Jag kan inte fattar hur man kan tänka att någon som BLIR TOTALT ÖVERKÖRD varje gång han medverkar i en talkshow ska bli en bra utrikesminister. Nån annan roll - visst. Men utrikesminister? Det är en roll där han faktiskt ska handskas med ledare från andra länder. Då duger det inte att sitta och bli tillplattad.

Jaså, varför det då? Bevisa att du inte är totalt dum i huvudet. Försök komma på nåt att säga.

"Han tackade nej pga..." - fy fan vilken fjolla. Och honom vill ni ha som utrikesminister.

Vad sägs? Gudrun Schymann som försvarsminister i Sverige? Det passar helt in era ruttna jävla resonemang.

Men ta och lugna ner dig nu, ditt jävla kioskmongo. Jag har skrivit att han står för en sund utrikespolitik. För övrigt så borde du avstå från att anklaga andra för att vara dumma när din läsförståelse är som den är, att du dessutom inte vet att Schyman stavas med ett N gör ju inte din situation bättre. Du är en hetsig narcissist med läs- och skrivsvårigheter, skaffa lite självinsikt så kommer du inse det.
Citera
2016-12-04, 22:37
Medlem
Citat:
Jag har skrivit att han står för en sund utrikespolitik.

Detta är allt du har att komma med. Du är verkligen sämst i världen.

Det har ingen betydelse (inom vissa gränser) vilken utrikespolitik ministern står för. Det är presidenten som blivit vald, inte utrikesministern. Med en svag president, som t.ex. Bush och Obama, kan utrikesministervalet få dåliga konsekvenser. Detta gäller inte i nuvarande fall.

Tänk om Reagan hade resonerat som du när han blev vald. Då hade han fått klara sig utan utrikesminister.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in