2016-12-04, 15:47
Medlem
Möter alltså en snubbe nu i fut champs som gör självmål och ragequitar för han har en match kvar och kan inte nå högre, enligt han hade han 26 wins. han har alltså spelat 39 matcher och har 26 wins, jag har spelat 21 matcher och har 13 vinster. HAHA EA!
Citera
2016-12-04, 15:55
Medlem
EnLitenFryss avatar
1 mål och 1 ass på Mane nu. Hann knipa hans OTW för 200k jämnt (låg på 190k före avspark). Några spekulationer om hur mycket hans OTW går upp om han får TOTW?
Citera
2016-12-04, 15:59
Medlem
Har dom ändrat på spelet senaste 2-3 dagar? Känns så jävla annorlunda, snabbare och passningarna åker fan runt hela tiden med 0 kontroll eller riktning....känns som att jag spelar ett nytt spel varannan vecka eller månad
Citera
2016-12-04, 16:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenFrys
1 mål och 1 ass på Mane nu. Hann knipa hans OTW för 200k jämnt (låg på 190k före avspark). Några spekulationer om hur mycket hans OTW går upp om han får TOTW?

Tyvärr lär han inte få någon IF

EDIT:Ser nu att han finns för 170k...
Senast redigerad av victorakka 2016-12-04 kl. 16:11.
Citera
2016-12-04, 16:16
Medlem
Cisco9s avatar
Sitter och knåpar på nästa WL-squaden. Vad tros om följande, https://www.futbin.com/17/squad/554182?

Har läst mycket gott om SIF Salah så honom blir det med största sannolikhet, vilket innebär två andra nationer. Inte kört med någon utav italienarna tidigare men tycker statsen ser bra ut.

Det är väl egentligen bara Niang jag känner mig osäker på, har dock svårt att hitta något bra alternativ.
Citera
2016-12-04, 16:16
Medlem
EnLitenFryss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av victorakka
Tyvärr lär han inte få någon IF

EDIT:Ser nu att han finns för 170k...

Inte så märkligt då han byttes ut tidigt och Bournemouth kvitterat...
Citera
2016-12-04, 16:33
Medlem
mikki1102s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cisco9
Sitter och knåpar på nästa WL-squaden. Vad tros om följande, https://www.futbin.com/17/squad/554182?

Har läst mycket gott om SIF Salah så honom blir det med största sannolikhet, vilket innebär två andra nationer. Inte kört med någon utav italienarna tidigare men tycker statsen ser bra ut.

Det är väl egentligen bara Niang jag känner mig osäker på, har dock svårt att hitta något bra alternativ.
https://www.futbin.com/17/squad/554347 hade själv kört så här.
Citat:
Inte så märkligt då han byttes ut tidigt och Bournemouth kvitterat...
Bournemouth kvitterade bara inte utan vann även matchen.
Kan finnas bra chanser att köpa på sig nån OTW Mane nu när många antagligen paniksäljer sina Mane kort.
Citera
2016-12-04, 16:43
Medlem
Stjerna7s avatar
Citat:

Riskfyllt att köpa när han redan gjort 1+1 och stigit 25-30k sedan i förmiddags. Hade han haft en "garanti" för Totw hade han såklart stigit. Men kan vara smart att sälja innan totw annonseras om du gör en liknande investering någon gång. Pjanic OTW låg som högst innan totw annonserades och hans IF kom ut. Då droppade han snabbt.
Citera
2016-12-04, 16:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av trishstratus
Har dom ändrat på spelet senaste 2-3 dagar? Känns så jävla annorlunda, snabbare och passningarna åker fan runt hela tiden med 0 kontroll eller riktning....känns som att jag spelar ett nytt spel varannan vecka eller månad

Kanske datorn som är "problemet" ?
Citera
2016-12-04, 16:59
Medlem
EnLitenFryss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stjerna7
Riskfyllt att köpa när han redan gjort 1+1 och stigit 25-30k sedan i förmiddags. Hade han haft en "garanti" för Totw hade han såklart stigit. Men kan vara smart att sälja innan totw annonseras om du gör en liknande investering någon gång. Pjanic OTW låg som högst innan totw annonserades och hans IF kom ut. Då droppade han snabbt.

Mjo, alltid en gambling. Hade han gjort en ass till eller ett mål till hade TOTW känns givet. Spekulerade att Liverpool skulle kunna ligga på kontring hela andra vilket gynnade chanserna. Nu blev han utbytt och B'mouth gjorde en osannolik vändning, och då är väl TOTW-chansen nästan minimal eftersom Liverpool dessutom förlorade. Önskar jag sålt honom för 225k i halvtid. Nu blir det förlust på det kortet, eller hålla tills han levererar igen.
Citera
2016-12-04, 17:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grahnen
Diego Costa, Pedro, Sergio Aguero, Zlatan Ibrahimovic, Matt Philips, Jordan Pickford.

https://www.premierleague.com/news/149445

Folk verkar tro på Costa eller Pedro. Philips borde ligga bra till men då det är en omröstning så är det namnet kanske inte det största. Aguero lär det inte bli. Zlatan tvek... ändå 3 mål på 2 matcher. Men har han varit så bra? Pickford kommer det inte heller bli.

Tänkt på att folket endast har cirka 10 procents inverkan på valet. Philips må vara ett av de mindre namnen, men med tanke på hans prestationer samt ett mål och potm igår, så borde det som många spekulerar i vara han och Costa det står mellan.
Citera
2016-12-04, 17:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hawthorns
Tänkt på att folket endast har cirka 10 procents inverkan på valet. Philips må vara ett av de mindre namnen, men med tanke på hans prestationer samt ett mål och potm igår, så borde det som många spekulerar i vara han och Costa det står mellan.

Det han gjorde igår räknas ju inte in...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in