Citat:
Ursprungligen postat av
EnLitenFrys
Vad gör folket med sina Movemberkort nu?
Jag håller på mina ett tag till. Det förvånar mycket lite om ea trots allt kommer kasta in dem i framtida Sbc nu när de slutat finnas i paket. Behöver inte cashen här och nu.
Ser att folk diskuterat det tidigare - men vilka ligor tror ni blir nästa league Sbc? Jag tror inte de väljer de stora utan ligor med många silverlag och några guldlag som hittills. Då lutar det åt Super lig, Eredivisie och ev Argentina eller Colombia.
Samma här, håller lite på det. Har två lag jag är sjukt nöjda med plus 200k så har inte bråttom. Alla kort ligger ute till överpriser. Fick för en timme sedan sålt en Bellarabi för 22,750. Lägsta bin förut låg på 13-14k. Säljer kanske bara om jag känner att det är rätt läge att investera i ett IF-kort. Ångrar lite att jag inte sålde alla kort och investerade i IF Hector. Köpte 8st för 15-16k, allt jag kunde avvara, kändes som ett stensäkert kort att investera i. Sedan sålt dem för 30k/st.
Är ju lite sugen på att chansa på en av ligorna... men det kan ju dröja innan det blir just den ligan. Men någon av dem kan nog ligga bra till. Vet inte om jag skulle vilja ha ett untradable kort från någon av dem ligorna men finns ju stora pengar i att sälja av allt.
Citat:
Ursprungligen postat av
victorakka
Hallå Boys!
Är det bekräftat vem som blir nästa PL spelare i SBC?
Nope. Röstningen stänger imorrn vid midnatt och på fredag släpps namnet på vem som blir POTM November.