2016-12-04, 13:27
Medlem
undrande1s avatar
Jag tror jimmie är bisexuell. Och på bilderna ser han påtänd ut som fasen.
Citera
2016-12-04, 13:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Avva66
Har du kvällspressen som källa?
IDIOT!

Nej men någon från den inre kretsen
(FB) SD:s HBT-personer
Citera
2016-12-04, 13:29
Medlem
UlphSvensons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clayton80
SD menade genom sin presschef Henrik Vinge att Jimmie Åkesson varit på gayklubben Secret Garden men dementerade samtidigt att någon aggressivitet mot Åkesson skulle ha förekommit i samband med gayklubbesöket.
Flashback: där till och med vad SD själva säger blir till "PK-media" när det skaver i självbilden.

Och självklart är Secret Garden en gaybar, inget "påstådd" där inte som rubriken försöker mildra det till.
Citera
2016-12-04, 13:36
Medlem
Avva66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2006
Nej men någon från den inre kretsen
(FB) SD:s HBT-personer
Jaha och!

Citat:
Som Jimmie Åkesson sa: Om jag faktiskt hade varit homosexuell är det mycket möjligt att homolobbyn fått mig att stanna i garderoben för all framtid! En normal person som är homosexuell bör alltså hålla sig borta från homolobbyn, deras evenemang och kravmaskineri. Punkt.

Så detta grundar du dej på, att Jimmie Åkesson är homosexuell?
Läs texten för helsike! Det är pridefjollbögarna, den där yttersta minoriteten som åsyftas.
Citera
2016-12-04, 13:43
Medlem
RonnyKålmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av undrande1
Jag tror jimmie är bisexuell. Och på bilderna ser han påtänd ut som fasen.

Vart kan man se de bilderna? Letat som fan i tråden
Citera
2016-12-04, 13:43
Medlem
UlphSvensons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 8711
Står ju rakt upp och ned att han var där med några vänner. Det är anledningen till att han var där. Jimmie Åkesson har vad jag vet alltid varit heterosexuell och jag har aldrig sett några tecken på något annat. Han har sambo/fru och barn, för den som missat det.
Nu är det ju extremt vanligt hos många homos, kända eller inte, som velat dölja det, att ha just fru och barn så det i sig bevisar inget. Speciellt Jimplo har ju extra starka skäl att verka straight med tanke på väljarbasen.

Men nej, inte tror jag att han nödvändigtvis är bög, det som gör det intressant är att han är partiledare i ett parti som har många medlemmar och väljare som får KD att framstå som rent bögvänliga i jämförelse - och ändå går på gaybar.

Den ständiga inkonsekvensens parti.
Citera
2016-12-04, 14:15
Medlem
ursprungligens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av antonerik
Om jag har förstått saken rätt så hände det ingenting inne på gaybaren? Några stycken gick ut därför att dom inte ville se JÅ. Fine, så vad diskuterar vi då? Att han gick in på en gaybar i gamla stan?

Det är väl just varför det är udda eller naturligt för en smygbög som Jimmy att smyga omkring i misslyckad hemlighet på gayställen tråden handlar om?

Det oroar och gnager att så många i tråden ser det hela som en "fälla" eller en "provokation." Det ger normala människor rysningar att det är så det interna snacket går i SD:s inre kretsar när det gäller kontakt med media.

Pressavdelningen låter meddela att Jimmy var på gaybar och att inget hände. Tänk inte ens bögarna vill ha med Jimmy att göra! Om detta nu skulle varit en "provokation" eller "fälla" för pressen hade det naturligtvis funnits ett väl förberett uttalande på pressavdelningen.

Man får konstatera att Jimmys vilja att bli tagen i tvåan tog pressavdelningen på sängen. Varken "fälla" eller "provokation" alltså, bara en fyllegrej där Jimmys hemliga sexliv råkade avslöjas.
Citera
2016-12-04, 14:16
Medlem
William Hainess avatar
Tommie förstår inte ens rubriken.

Är att besöka en gayklubb olagligt? Ska vi tycka om Jimmie Åkesson mindre om han vore bög?

Jag fattar inte.
Citera
2016-12-04, 14:20
Medlem
AutDisceAutDiscedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Acton
Trampa vi dig på tårna?
.acceptera att kung jimmye är dubbelpipig.

Nejdå! Ogillar egentligen hela bögeriet enormt - särskilt Pride och slika tilltag. Vem som helst får vara homo, för min del, däremot behöver jag ej gilla vissa arrangemang och/eller retorik kring detta. Var bög, flata, trans, eller vad fan - men, håll det för er själva, så gott som det går. Hela världen behöver ej veta att det nu för tiden finns de med annan böjning än mig själv.

Det jag menar är att er svada är patetisk då ni anser att enkom för att JÅ möjligtvis gått på en förmodad bögklubb, som inte ens själva hävdar sig vara detta utan öppen för all publik, så skulle han vara homo själv - det faller på sin egen orimlighet, förstår du, lille vän?! Seså, gå nu och sug av en läderbög!
Citera
2016-12-04, 14:30
Medlem
JÅ:s dubbelmoral angående sexualiteten är något uppseendeväckande när man tänker på hur partiet fungerar och tänker i realiteten men visst är alla avvikelser från givna normer tillåtna så länge vi lever i ett fritt samhälle.
Citera
2016-12-04, 14:53
Medlem
ursprungligens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2006
JÅ:s dubbelmoral angående sexualiteten är något uppseendeväckande när man tänker på hur partiet fungerar och tänker i realiteten men visst är alla avvikelser från givna normer tillåtna så länge vi lever i ett fritt samhälle.

Tänk med SD-logik, Tänk Jörg Heider. Att vara åtminstone bisexuell är mer eller mindre obligatoriskt om man är ledare för obskyra populistiska partier.

Jimmy visade att han inte är ett undantag i detta då hans lilla miss att bli igenkänd på gayklubben läckte ut.

Jag är säker att det är så högt i tak i hans åsiktsrasistiska parti att detta inte skadar hans förtroende nämnvärt. Helt i linje med "Partiet, det är Jimmy!" Klart smygbögen Jimmy är välkommen på gayklubb!

Det låter lite bittert i ditt inlägg att vi fortfarande lever i "ett fritt samhälle." Jimmy ska tacka sin lyckliga stjärna (eller är det rosa triangel?) för just detta efter fadäsen på gayklubben.

Vi måste också berömma Jimmy för att han genom sitt besök på klubben gynnade: Vakten med utländskt påbrå. Ägaren med ett icke svenskklingande namn. Diskplockaren direkt från migrationsverket. Den misstänkt mörkhårige icke etniske bartendern (säkert inte pursvensk om man tillsätter en utredning).

Så vi kan konstatera att någon smygrasist är han inte vår böghjälte Jimmy!

Där blev jag positivt överraskad!
Citera
2016-12-04, 15:03
Medlem
Firewaias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mextreme
Tror att han vill vinna sympatier ur gay-communityn. Visserligen är den ganska kidnappad av vänstern men det finns säkert många som oroar sig för islamiseringen av Sverige och för våldsamma MENA gäng med värderingar från 1400-talet som gör tillvaron som homosexuell potentiellt livsfarlig.

Ni som tror att man måste vara homo för att gå på en gay-klubb har missat något. Framförallt har gaykillarna ofta en hel del straighta tjejkompisar som gärna festar på gay-klubb för att slippa juckande araber på dansgolvet.
Så Jimmy går ut på random gayklubb utan pompa och ståt kl 04 en torsdag för att vinna gay-röster? Det låter inte långsökt eller?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in