2022-08-24, 22:20
Medlem
SecretQs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StefanO12
Du tror dig uttala dig om mycket utan att veta. Jojo. Du kan förvänta dig en uppsjö överraskningar.
Som vad? Ska den högutbildade och intellektuelle Jimmie Åkesson gå på vatten?
Citera
2022-08-25, 14:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Karman
Och ändå lyckades han så mycket bättre än vad du gjorde...

Din definition av lycka = Bli politiker

Min definition av lycka = resa världen över och besöka alla länder utan att hålla på att skilja mig, splittra upp familjen och låta min barn fara flera mil som skilsmässobarn

Vi är två helt olika individer kan jag säga
Citera
2022-08-25, 14:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LeCastle
Nja. Är man en misslyckad individ (WT) så brukar man tänka så.

Misslyckad är man när man blir politiker och skyller sin misslyckade barndom på alla muslimer
Citera
2022-08-25, 18:23
Medlem
kulturstofilens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spelbolag
Misslyckad är man när man blir politiker och skyller sin misslyckade barndom på alla muslimer

Dessutom fanns det väl i stort sett inga muslimer - eller för den sakens skulle särskilt många invandrare överhuvudtaget - i Sölvesborg på den tiden... Allt är en chimär.
Citera
2022-08-25, 20:27
Medlem
Jimmy i tv just nu!!! Han krossar totalt programledarna!!!! Svar på allt!!!!
Citera
2022-08-25, 20:36
Medlem
SecretQs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stumpani
Jimmy i tv just nu!!! Han krossar totalt programledarna!!!! Svar på allt!!!!
Alla politiker har svar på allt. Förresten, var det ett skvaller om honom?
Citera
2022-08-25, 21:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SecretQ
Alla politiker har svar på allt. Förresten, var det ett skvaller om honom?
Men fan vad han krossade dem!!!!!
Citera
2022-08-25, 21:02
Medlem
Karmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spelbolag
Din definition av lycka = Bli politiker

Min definition av lycka = resa världen över och besöka alla länder utan att hålla på att skilja mig, splittra upp familjen och låta min barn fara flera mil som skilsmässobarn

Vi är två helt olika individer kan jag säga
Folk ville väl inte veta av dig (din gamla mobbare), så du var tvungen att dra...
Citera
2022-08-25, 21:05
Medlem
ziracorns avatar
MKT bra insatts av ÅKE i SVT! Stabil, svar på allt.
Hoppas nu bara inte (S) mobiliserar alla svartskallar att gå och rösta. Då kan det bli 35 för (S),,,
Senast redigerad av ziracorn 2022-08-25 kl. 21:08.
Citera
2022-08-25, 23:11
Medlem
NewDawnFadess avatar
Enligt SVTs Politikbyrån är Jimmies nya kärlek kostrådgivare. Dels kan den infon göra att det blir lite enklare att få reda på vem som är Jimmies nya tjej för dem som är intresserade, dessutom kanske hon kan hjälpa honom att tappa några kilo.
Citera
2022-08-25, 23:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NewDawnFades
Enligt SVTs Politikbyrån är Jimmies nya kärlek kostrådgivare. Dels kan den infon göra att det blir lite enklare att få reda på vem som är Jimmies nya tjej för dem som är intresserade, dessutom kanske hon kan hjälpa honom att tappa några kilo.

M är som bekant kostrådgivare
Citera
2022-08-26, 02:32
Medlem
IngaVenners avatar
Fete Åkesson gjorde ju en fetma operation i samband med att han typ blev ny ledare för rasisterna.
Har funnits mycket foton på nätet på fet-Jimpan från den tiden, numera verkar det dock vara svårt att hitta en enda.
Föga förvånande verkar någon ha dammsugit nätet och städat bort sanningen om SD.

Det tjusiga fotot på ledaren när han tafatt håller i "Bevara Sverige Svenskt" flaggan är även den svår hittad.
Dagens SD:are är alldeles för mjäkiga för att vara riktiga nassar, men en gång wannabe-nazi alltid wannabe liksom.
SD politiker ser för övrigt alltid för jävla underliga ut på bild, de kan ju inte ha otur med fotografen v-a-r-e-n-d-a gång kan man tycka...
Även den där töntiga gubbkepsen på ledaren är lika komisk varenda gång.

Så... har någon en länk på fete Åkesson, med eller utan gubbkeps, så att man får skratta åt eländet vore det toppen!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in