2016-12-03, 20:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sm910dif
Dessa sexuella avarter är inte normala och kommer aldrig att vara normala
- Björn Söder

Hade varit intressant att höra hur ev. samtal på rikskansliet gått kring Åkessons bögbravader. Någon kommentar från Söder offentligt än?

Ja, man röstade nyligen för en EU-resolution om att sprida massiv EU-propaganda i medlemsstaterna för att skydda unionen mot det "ryska desinformationskriget" och regimkritisk hatmedia. Det är väl det SDs och Åkessons konservatism överlag handlar om idag, att bevara den liberala dekadensen under täckmanteln att denna "tolerans" för degeneration skulle vara essensen av vår moderna västerländska* kultur. Som givetvis måste skyddas mot det muslimska hotet - så får kontrajihadismen* en invandringskritisk rörelse att gå från sunda, traditionella värderingar till HBTQ-kramare som jublar när deras "smarta" ledare slirar runt på gayklubbar långt in på vardagars morgontimmar.

*Omgärdas lämpligen med de på flashback förbjudna trippelparanteserna.
Håller med, dit jag vill komma, tack.
Citera
2016-12-03, 20:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eyecreate
Nej, någon spik i kistan kanske det inte handlar om, SD och Jimmie är trots allt det bästa som finns att tillgå i det skvala utbudet.
Hade jag tvingats rösta hade den hamnat hos SD, men lyckligtvis finns det inte något sådant tvång.
Det jag ville få sagt är att SD hittills vunnit många "soffliggare", mig själv inkluderat då jag inte röstat på 14 år.
Men det vetifaan om jag inte stannar på soffan även nästa gång.
Vi vet alla hur pedofilhärvan nystas upp just nu, och det är precis detta som triggar bögbesök hos klubbar. Det är som ett svart på vitt vem Åkesson EGENTLIGEN är. En omvandlad docka till bög.
Det är illa. Men sant.

Om du inte röstar har du fan ingen rätt att klaga heller.
Citera
2016-12-03, 20:18
Medlem
Sillberskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UlphSvenson
Eh meh, SD har vindflöjlat - ibland flera gånger fram och tillbaka - i varje fråga utom "ut med packet" så vem vet vad de tycker om homos just den här veckan, beror väl på om de varit på middag med en näringslivsbög eller inte...

Åkesson har kanske vart ute med en lobbyist med "rosa pengar" redo att pumpa in cash i SD.
Han tar ingen hänsyn till att de sunda och friska svenska männen luras in i en gränslös och dekadent livsstil.

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article10295605.ab
Senast redigerad av Sillbersky 2016-12-03 kl. 20:20. Anledning: rättning
Citera
2016-12-03, 20:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jeremy Roenick
Kent tillhör väl SD och inte sossarna?
Stämmer bra det, tycker det är kul att han inte klarar av att dricka alkohol utan att börja veva eller vifta med järnrören. Skulle vilja se ett riktigt politiker slagsmål, på nåt sätt tror jag det kan vara ett bra sätt att komma vidare i den meningslösa debatten.

Tänk om Kenth hade varit med på bög klubben, kanske blivit antastad av nån bög och sänkt honom vilka rubriker det skulle bli
Senast redigerad av AmaiLiu2 2016-12-03 kl. 20:37.
Citera
2016-12-03, 20:35
Medlem
RonnyKålmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rosenglad
Vad har Sd emot gay? Eller varför sånt rabalder om JÅ:s besök på en gayklubb?

Är du på riktigt?

Kanske för att sd är ett konservativt parti, står för kärnfamilj och konservativa syner på äktenskap = man och kvinna, inte man och man?

Du spelar dum. Måste va så.
Citera
2016-12-03, 20:37
Medlem
RonnyKålmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av orrtupp
Jaha...så nu kommer det plötsligt att bli kontroversiellt och negativt att vara gay???
Nu blir det alltså inte några fler Prideparader, tänk vad snabbt det kan vända.

Har alltid varit negativt att vara gay, och så kommer det förbli vare sig du låtsas som nåt annat eller ej

Homosexualitet är en defekt, jag vet det, du vet det. Sen att alla människor borde (och är) lika värda enligt mig är en annan femma.
Citera
2016-12-03, 20:38
Medlem
8711s avatar
Står ju rakt upp och ned att han var där med några vänner. Det är anledningen till att han var där. Jimmie Åkesson har vad jag vet alltid varit heterosexuell och jag har aldrig sett några tecken på något annat. Han har sambo/fru och barn, för den som missat det.
Citera
2016-12-03, 20:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RonnyKålman
Har alltid varit negativt att vara gay, och så kommer det förbli vare sig du låtsas som nåt annat eller ej

Homosexualitet är en defekt, jag vet det, du vet det. Sen att alla människor borde (och är) lika värda enligt mig är en annan femma.
Både genetiska och miljö faktorer, det finns en anledning till att Sverige procentuellt sett har mer bögar än andra länder.

Jimmy kanske ville visa hur tolerant han är vad vet jag, känner honom inte men tror ej att han är homofil.
Citera
2016-12-03, 20:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AmaiLiu2
Stämmer bra det, tycker det är kul att han inte klarar av att dricka alkohol utan att börja veva eller vifta med järnrören. Skulle vilja se ett riktigt politiker slagsmål, på nåt sätt tror jag det kan vara ett bra sätt att komma vidare i den meningslösa debatten.

Tänk om Kenth hade varit med på bög klubben, kanske blivit antastad av nån bög och sänkt honom vilka rubriker det skulle bli

S är det största och enda nazi parti i Sverige. Kent gav möjligen en fruntimmers örfil på nån tönt som förtjänade det hela.

Men vad är grejen att Åkesson går på Gayklubb? Han söker väl väljare i alla led?
Citera
2016-12-03, 20:49
Medlem
RonnyKålmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 8711
Står ju rakt upp och ned att han var där med några vänner. Det är anledningen till att han var där. Jimmie Åkesson har vad jag vet alltid varit heterosexuell och jag har aldrig sett några tecken på något annat. Han har sambo/fru och barn, för den som missat det.

Det hade ju elton john också ;
Citera
2016-12-03, 21:01
Medlem
Nazipolizeis avatar
Intressant träd, nu är de ingen som rynkar på ögonbrynen över bögerier och alla plötsligt lika värda....
Undrar om vi hade varit lika förstående om lövfen hade tagit den i 2an
Citera
2016-12-03, 21:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nazipolizei
Intressant träd, nu är de ingen som rynkar på ögonbrynen över bögerier och alla plötsligt lika värda....
Undrar om vi hade varit lika förstående om lövfen hade tagit den i 2an
Haha du menar röfven? Ja visst är det märkligt att det reageras på att Jimmy är tolerant?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in