2016-12-03, 22:35
Medlem
Berra777s avatar
Har suttit och slösökt efter Pogba i ett par timmar medans jag underhåller mig med annat. Han går för omkring 520k just nu på PS4, helt plötsligt ploppar en upp för 66k och jag lyckas fanimej plocka honom. Tack för den och förlåt till dig som råkade lägga ut honom så billigt.
Citera
2016-12-03, 23:56
Medlem
Någon som lirar på PC som har lust att gå någon match och ge mig några råd? Är fast i div 4. Spelar gärna mot någon som vunnit div 1 ett antal gånger.
När jag droppar till div 5 tar jag mig lätt upp i 4 men så fort jag är där slutar jag vinna..
PM om någon har lust att gå en match
Citera
2016-12-04, 00:11
Medlem
Berra777s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av getoffmylawn
Någon som lirar på PC som har lust att gå någon match och ge mig några råd? Är fast i div 4. Spelar gärna mot någon som vunnit div 1 ett antal gånger.
När jag droppar till div 5 tar jag mig lätt upp i 4 men så fort jag är där slutar jag vinna..
PM om någon har lust att gå en match

Lirar inte på PC men får man fråga hur ditt/dina lag ser ut?
Citera
2016-12-04, 00:36
Medlem
Mitt andra WL som jag orkade med 40 matcher och lyckades knipa Elite 2 till slut Fan vad tidskrävande och stressande dock, tro fan det blir sista. Tråkigt att det bara skiljer 30k från elite 3 och 2. Mellan 2 och 1 är det typ 30k + dubbelt så många packs
Citera
2016-12-04, 01:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Berra777
Lirar inte på PC men får man fråga hur ditt/dina lag ser ut?

Jag har en 442 och en 4312. ST är Dybala, Interstrikern som är argentinare, Bacca och Belotti inform. CM är alla bra juve förutom marchissio. Har även hamsic. Backar är Evra, Kob, etc. Alla är 82+. Team rating 83 och topp chemistry förutom en länk som är 8 typ.
Mitt problem som jag själv ser det är att när jag anfaller har jag max en spelare som gör löpningar. Motståndarens mittbackar är jättetäta så kan inte dra genomskärare där. När jag kontrar är jag 2 mot 5. När motståndaren kontrar är han 3 mot 4. När han anfaller har han 3 spelare som gör löpningar helatiden.
Det jag stör mig på mest är att motståndaren alltid har så mycket yta att göra genomskärare på, speciellt mellan mina CBs.
Jag vill verkligen lära mig att spela in och skjuta inifrån straffområdet då det är där 96% av alla fifamål görs. Jag spelar med LB-pass metoden för att få dom att börja löpa efter passningen. Brukar även ha mina ST på 'get in behind'
Citera
2016-12-04, 01:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenFrys
Sitter och slökollar på Arsenal West Ham. Alexis satte precis sitt hattrick. För 2 minuter sen kostade Sanchez 99.5k, nu uppe i 110k. Jag fattar inte varför folk köper som galningar när spelaren är het. Kortet är ju precis lika bra nu som det var före Alexis satte 3 strutar.

Ställde mig själv samma fråga för inte så längesen. Men folk är väl bara dumma i huvudet.
Citera
2016-12-04, 02:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mikki1102
IF Sigurdsson ser bra ut men isåfall som en CAM eller CM och absolut inte som en ST.
Defoe är helt enkelt för svag och kort som en ST för mig.

Tipsar om Diego Costa, sätt ett hawk eventuellt hunter card på honom och han har både snabbheten och styrkan.
Är ett monster för mig och klart bästa strikern jag spelat med i år (snittar bättre goal/game ratio än vad Ronaldo hade då jag lirade honom som ST!).
Har redan spelat 248 matcher med honom och under den tiden har han sammanlagt 240 mål och assist så om vi drar bort disconnecterna borde han ha ett positivt goal contribution/game ratio.
Ska kanske även tilläggas att de flesta matcherna är spelade i weekend league.

Inte mig du tipsa men jag tog tipset och blev sjukt nöjd! Velat byta bort Firminho då han inte är den där klassiska strikern. Har levererat OK men vill ha mer. Startar med detta lag och byter in Diego Costa direkt vid matchstart för kemi: https://www.futbin.com/17/squad/162735

Diego Costa har gjort mål i fem av sex matcher hittills! Så gött med en tung och stark striker, klarar hålla undan sin motspelare, vinner dueller och stark i luften. Jävligt gött lag, egentligen mitt fitness-lag men det har fungerat bättre än mitt andra Nådde en dimension till med Costa.
Citera
2016-12-04, 02:41
Medlem
Någon som vet något lag som är billigt att göra i ligaSBC?
Citera
2016-12-04, 02:59
Medlem
mikki1102s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grahnen
Inte mig du tipsa men jag tog tipset och blev sjukt nöjd! Velat byta bort Firminho då han inte är den där klassiska strikern. Har levererat OK men vill ha mer. Startar med detta lag och byter in Diego Costa direkt vid matchstart för kemi: https://www.futbin.com/17/squad/162735

Diego Costa har gjort mål i fem av sex matcher hittills! Så gött med en tung och stark striker, klarar hålla undan sin motspelare, vinner dueller och stark i luften. Jävligt gött lag, egentligen mitt fitness-lag men det har fungerat bättre än mitt andra Nådde en dimension till med Costa.
Bra sålänge tipset hjälpte någon!

Hur är IF Hector att spela med? Det är max 3 nationaliteter i inkommande weekend league och har inga planer på att byta bort Neuer och Boateng från startelvan. Därför behöver jag en tysk LB och just nu ser han ut som det självklara valet.
Citera
2016-12-04, 04:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mikki1102
Bra sålänge tipset hjälpte någon!

Hur är IF Hector att spela med? Det är max 3 nationaliteter i inkommande weekend league och har inga planer på att byta bort Neuer och Boateng från startelvan. Därför behöver jag en tysk LB och just nu ser han ut som det självklara valet.
Han är riktigt duktig kör han med "skugga"
Citera
2016-12-04, 05:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grahnen

Vad menar du att du byter in Diego Costa direkt vid matchstart för kemi? Varför har du honom inte direkt i startelvan? Skall pröva Costa då och återkomma med vad jag tycker
Citera
2016-12-04, 07:35
Medlem
EnLitenFryss avatar
Den där känslan när man bara ska lägga ett 150 coins bud men råkar köra bin för 10k på en helt värdelös spelare...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in