2016-12-03, 13:09
Medlem
KaptenKralls avatar
Vad tycks om denna squad?
https://www.futbin.com/17/squad/542308

Är lite skeptisk mot att alla inte är 10 chem men 8 på 2 borde hålla.. Förslag på vad jag annars skulle kunna göra?
Citera
2016-12-03, 13:48
Medlem
Stjerna7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KaptenKrall

Är lite skeptisk mot att alla inte är 10 chem men 8 på 2 borde hålla.. Förslag på vad jag annars skulle kunna göra?

Vilka kan du tänka dig att byta ut? Är du på Xbox och har ekonomin för det så är det ju lätt aty fixa med en eller två legends.
Citera
2016-12-03, 14:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KaptenKrall

Byt plats på dina mittbackar och byt ut Manolas mot Alderweireld eller Vertonghen. Dembele CDM och valfri VB från PL så har du full chem
Citera
2016-12-03, 17:38
Medlem
Står i valet mellan IF defoe eller IF Sigurdsson, ev annan bra striker ifrån BPL runt 50-60k.. tips?
Citera
2016-12-03, 18:22
Medlem
mikki1102s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Calcia
Står i valet mellan IF defoe eller IF Sigurdsson, ev annan bra striker ifrån BPL runt 50-60k.. tips?
IF Sigurdsson ser bra ut men isåfall som en CAM eller CM och absolut inte som en ST.
Defoe är helt enkelt för svag och kort som en ST för mig.

Tipsar om Diego Costa, sätt ett hawk eventuellt hunter card på honom och han har både snabbheten och styrkan.
Är ett monster för mig och klart bästa strikern jag spelat med i år (snittar bättre goal/game ratio än vad Ronaldo hade då jag lirade honom som ST!).
Har redan spelat 248 matcher med honom och under den tiden har han sammanlagt 240 mål och assist så om vi drar bort disconnecterna borde han ha ett positivt goal contribution/game ratio.
Ska kanske även tilläggas att de flesta matcherna är spelade i weekend league.
Citera
2016-12-03, 19:31
Medlem
Satan va bra Bronze Pack method funkar nu!
Citera
2016-12-03, 19:32
Medlem
Ny SBC ute, FA-cupen. 9 spelare och minst 4 från vardera engelska league one och league two. 6 olika nationaliteter. Känns inte så värt att göra då belöningen är rare gold pack. Hade ett dussin spelare i klubben. Redan efter 10 min fått sålt 5 spelare för ett värde av 20k. Så passa på att sälja av om ni har lite spelare från dem ligorna. Har ni någon udda nationalitet så säljer dem bra. För sålt 2st för 5k. Både brons o silver.
Citera
2016-12-03, 20:06
Medlem
Någon som har en rolig och bra squad med Bakambu?
Citera
2016-12-03, 20:06
Medlem
EnLitenFryss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grahnen
Ny SBC ute, FA-cupen. 9 spelare och minst 4 från vardera engelska league one och league two. 6 olika nationaliteter. Känns inte så värt att göra då belöningen är rare gold pack. Hade ett dussin spelare i klubben. Redan efter 10 min fått sålt 5 spelare för ett värde av 20k. Så passa på att sälja av om ni har lite spelare från dem ligorna. Har ni någon udda nationalitet så säljer dem bra. För sålt 2st för 5k. Både brons o silver.

Många av spelarna jag har från de ligorna är för framtida Sbc, men att redan nu få sålt några kort för 4k är inte fy skam. Är ändå sugen på rare pack dock...
Citera
2016-12-03, 20:19
Medlem
EnLitenFryss avatar
Sitter och slökollar på Arsenal West Ham. Alexis satte precis sitt hattrick. För 2 minuter sen kostade Sanchez 99.5k, nu uppe i 110k. Jag fattar inte varför folk köper som galningar när spelaren är het. Kortet är ju precis lika bra nu som det var före Alexis satte 3 strutar.

Edit: Uppe i 125k nu och alla säljer. Sinnes.
Citera
2016-12-03, 20:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenFrys
Många av spelarna jag har från de ligorna är för framtida Sbc, men att redan nu få sålt några kort för 4k är inte fy skam. Är ändå sugen på rare pack dock...

Rare gold pack, det är kanske det med 12 rare items? Tänkte på att det var premium gold pack, det som är värt 7k... jaja, fått in 31k på 10 spelare nu så kanske värt sälja ändå. Vet man aldrig... Har också två fulla lag till senare SBC men dem rörde jag inte. Hoppas dem ger bättre utdelning senare.
Citera
2016-12-03, 20:59
Medlem
Raxies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenFrys
Sitter och slökollar på Arsenal West Ham. Alexis satte precis sitt hattrick. För 2 minuter sen kostade Sanchez 99.5k, nu uppe i 110k. Jag fattar inte varför folk köper som galningar när spelaren är het. Kortet är ju precis lika bra nu som det var före Alexis satte 3 strutar.

Edit: Uppe i 125k nu och alla säljer. Sinnes.

Hans vanliga kort tas ju ur packs från onsdag nästa vecka vilket (för ett par år sen garanterade) kan göra att priset på det ökar eftersom mängden normala kort på marknaden minskar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in