Citat:
Ursprungligen postat av
tehSecretzzz
Vad du säger stämmer helt, det bästa vore om man var ren ifrån allt skit man brukar ta innan man intar MD. Det är de jag gjorde iaf.. Och min upplevelse var fantastiskt. Tror nog det är 7-8 månader sen jag sist tog MD. Saknar hur det snöade inne i lägenheten, väggarna kom till liv, hallisarna var bara out of this world. Inget man precis kan snea på, så som syra. För den intensiva delen håller 40-45 min med hallisarna
Folk som rullar varje helg, låt bli.. har en tjej kompis som gjorde det. Du blir enbart mer deprimerad till slut.
Japp så är det, och vänta länge mellan intagen. Blir ett par gånger per år för mig max. Tar inga mediciner förutom bensodiazepiner, som förvisso kan minska effekten något, men också minska biverkningarna. Tar mer än gärna t.ex 2-4 mg Iktorivil innan intag för att minska stelhet, käkspänningar m.m.
Aldrig fått så starka hallisar som du fått, nog vanligare på väldigt höga doser. Skulle aldrig kunna köra varje helg, då tappar det snabbt sin magi och man får lätt en monsterdepression på köpet...