Citat:
Ursprungligen postat av
AlexandraIda
Jag tror inte på distansförhållanden. Det kan nog funka under en kortare tid innan man hunnit flytta ihop men att fortsätta så år efter år kan ju inte vara så kul. Hur ska man kunna dela vardagen om man bara kan ses någon gång ibland? Det blir ju att man måste börja om från början varje gång men så långt har nog knappast Sigrid tänkt. Hon har fullt upp med att fokusera på att det måste finnas attraktion och frågan är väl om det är ett förhållande hon söker.
Nej jag tror inte heller på distansförhållanden, har haft det och det har inte funkat alls. Ska man ha det så ska det nog vara väldigt temporärt. Man kan ju inte bygga upp nåt liv på det sätt man vill när man bara ses då och då, men vill ju ha allt i en relation, iaf vill ju jag ha det. Man vill planera ihop, vakna upp med sin partner varje dag och känna tryggheten. Men vet inte hur viktigt det ärt för Sigrid...hon sa väl nåt om att hon "går sönder" utan passion, så kanske räcker för henne att få det då och då.
Nej jag tror Sigrid bara vill ha en KK innerst inne men vill inte säga det rakt ut, hon sa ju att hon vill ha en förnämlig älskare och hoppades väl att killarna skulle fatta vad hon menade...to bad for her att dem ville ha en seriös relation.