2016-12-02, 22:35
Medlem
Vitgardistens avatar
Från: http://www.aftonbladet.se/nyheter/article24026287.ab

Citat:
– Alla blev lite chockade när han kom dit. [...] Secret Garden är en gayklubb som är öppen för alla. [...], säger Martin Johansson, en av dem som var på klubben.

Verkar ju logiskt och konsekvent
Citera
2016-12-02, 22:35
Medlem
gurkmajjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JuanFlores
Solidaritet har han besökt tidigare. Många yngre tjejer där vilket är de enda ligg han kan få. Han syns ofta på vimmelbilder ihop med 20-25åriga brudar vilket är konstigt med tanke på hans ålder och politiska status
Varför är det konstigt? Varför är det ö h t konstigt med män som syns med kvinnor på vimmelbilder?
Citera
2016-12-02, 22:47
Medlem
Citat:
Solidaritet har han besökt tidigare. Många yngre tjejer där vilket är de enda ligg han kan få. Han syns ofta på vimmelbilder ihop med 20-25åriga brudar vilket är konstigt med tanke på hans ålder och politiska status

Haha, nä verkligen inte. Sååå gammal är han inte. Dessutom så föredrar de flesta tjejer män som är 7-10+ år gamla. Vidare är han "spänannde" för att han är en "maktfigur".
Sen kan man dessutom "vimla" utan att för den skull borra....

Media måste jubla över Sd o Åkesson. Så spännande har de aldrig haft tidigare.
Citera
2016-12-02, 22:50
Medlem
Clayton80s avatar
Icke-nyhet. Låt honom utforska dessa aspekter av sin sexualitet i fred från snokande reportrar. Tror inte att någon SD-väljare skulle låta bli att rösta på partiet p.g.a. partiledarens läggning.
Citera
2016-12-02, 22:55
Medlem
Citat:

Inte så konstigt. Det må vara fördomsfullt, men troligen sant, men det är nog så att 20-25 åriga brudar är kåtare att vara med på bilder på sociala medier och liknande än någon annan. Plus det kanske inte är så mycket medelålderspersoner som är ute på mingelfester som kan och vill vara med på bild. Då är det istället lite mer vuxna middagar och annat och då brukar det inte vara så mycket crazybilder.

Vad gör Åkesson på gaybar i Stockholm? Vet ej. Bryr mig inte. Hans ensak. Men det finns garanterat mängder med hetropersoner som går på gaybar också - följer med sina vänner osv eller är bara jävligt trött på det motsatta könet och inser att det är ibland bara trevligare att hänga med det egna även om man för den skull inte ha kuk (eller annat organ eller i annan anatomisk öppning).

Kanske har han bara tröttnat på småbarnslivet och frugan. Att SÄPO skulle lurat honom till gayklubb kan vi bara drömma om. Inte ens Åkesson är så bakom att han inte känner igen regnbågsflaggorna i fönstret.

Den stora frågan är ... Får Jimmie gå i PRIDE paraden nästa år nu? Det vore i någon mening kul om han kom ut som homo och PRIDE fortsätter att säga nej. Han är inte rätt sorts homo eller något.
Citera
2016-12-02, 22:56
Medlem
Äsch det handlar bara om att han vill ragga nya väljargrupper och poängtera att han inte har något emot HBTQ gruppen. Rätt så smart faktiskt.
Citera
2016-12-02, 22:57
Medlem
S.Kandals avatar
Nu är väl Åkesson sambo med en av kvinnlig börd om jag inte minns fel. Etablissemangets största mardröm vore om Åkesson kom ut som homosexuell.

Jag däremot hade formligen älskat det!!
Citera
2016-12-02, 22:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Clayton80
Icke-nyhet. Låt honom utforska dessa aspekter av sin sexualitet i fred från snokande reportrar. Tror inte att någon SD-väljare skulle låta bli att rösta på partiet p.g.a. partiledarens läggning.

Springa på krogen till 4 på morgonen ?
Bli utjagad ur krogen?

Vore det en tvättstuga och gärningsmannens etnicitet på något sätt utländsk skulle du och dina gelikar snabbt få tråden till att spinna loss om mångkultur . Nu hamnade er ledare på en gaybar och säpo försöker tysta ner storyn diskret men misslyckas. Alltså är det en icke-nyhet?

Jag börjar tro att Åkesson kan skjuta en somalier mitt på sergels torg och att det ändå kommer dyka upp apologeter här på flashback och försvara SD. Ni har blivit så blinda i ert hat mot alla som inte är som er. Det har gått för långt
Citera
2016-12-02, 22:59
Medlem
sonicguides avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TarzansFarsa
Nu till den stora frågan... vad gjorde Åkesson på en gaybar? Tröttnat på frugan? Rekrytera homosexuella SD sympatisörer?
Sannolikt var han ute efter en gratis avsugning. Nog måste det finnas gott om political groupies även på en gaybar?
Citera
2016-12-02, 23:00
Medlem
Lost-Souls avatar
Citat:
Är du för alla människors lika värde?
Om inte är du sannolikt ochså homofob. Dvs du tycker ett pridetåg och män som hånglar på stan, ett gaypar som vill placera sitt barn på samma dagis som ditt (gissar bara att du har barn) och som sen vulgärt nog frågar om era barn ska bli lekkamrater?

Om något av ovanstående får dig att känna obehag är du socialkonservativ och definitivt inte för alla människors lika värde. Gissa vad. SD är det med.

Nej, jag är inte för tramsbegreppet "alla människors lika värde". jag anser att mina barn är ca 1 miljon ggr mer värd än Fredrik Reinfeldt, Breivik och Fidel Castro.

Jag förespråkar dessutom dödsstraff för herrarna ovan mfl. som tveklöst förbrukat sin rätt att leva.

Det har inget med homofrågan att göra, floskler brukar sällan härröra verkligheten.
Citera
2016-12-02, 23:04
Medlem
Det var väl inte fel att gå ut på en klubb. Jimmie är väl inte ute så mycket. Jag tror han och hans sällskap ville ta en drink och snacka lite som vanligt folk med ovanligt folk.

Att där finns homo vad fan spelar det för roll. Jag trodde det var ett fritt land.

Händelserna nu i Rinkeby överskuggar HELT denna icke händelse. Sverige sjunker och det går fort... ...
Citera
2016-12-02, 23:06
Medlem
Drinkycrows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Verkisto
Färre än en på hundra är gay. Det är alltså väldigt ovanligt att vara gay.

Och Åkesson är inte gay.

Detta är för övrigt en av de mest desperata och "svagaste" trådarna på forumet. Skulle inte sörja om den förpassades till papperskorgen.

För det första förstår jag inte varför du valde att citera mig, jag tror ju inte ens att Åkesson är gay. För det andra är 1 av 100 en rejäl underdrift. För det tredje så handlar tråden om att Åkesson blivit angripen, tråden hade skapats även om det var på mcdonalds detta skedde. Trådstarten spekulerar inte i Åkessons läggning, det kanske inte är OT att göra det i och med att detta ligger i "kändisskvaller, men tråden handlar överhuvudtaget inte om vilken läggning han har utan just den här incidenten.

Det är ju kanske extra aktuellt i och med de problem andra SD-toppar haft i nattlivet. Men från vad jag vet utan att läsa några länkar så verkar inte Jimmie gjort något fel, till skillnad från Ekroth.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in