2016-12-02, 22:14
Medlem
Haha, vilken fullständigt absurd tid att vara vid liv..

Jag har själv varit på gaybar och det var inget speciellt. Men på fullaste allvar: varför är det bara Sverigedemokrater som är ute på galej och rullar hatt? Har samtliga övriga riksdagspartier fått ett internt PM om att detta är haram? Eller vad är det frågan om?

Skål Jimmie, hoppas du hade skoj

https://www.youtube.com/watch?v=xx0SqB2Cijc
Citera
2016-12-02, 22:14
Medlem
tumbleeweeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av S.Kandal
Haha, genidrag från Åkesson!!

Ekeroth har judiskt blod och Åkesson väljer att gå på gaybar när han vill roa sig. Vänsterfalangen får det mer och mer jobbigt att anklaga SD för diverse epitet.

Nu väntar vi bara på att Söder ska genomgå en negroplasty och Jomshof konvertera till muhammedan, sen är förstafemman toppad..
Citera
2016-12-02, 22:21
Medlem
gurkmajjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oddman84
Haha, vilken fullständigt absurd tid att vara vid liv..

Jag har själv varit på gaybar och det var inget speciellt. Men på fullaste allvar: varför är det bara Sverigedemokrater som är ute på galej och rullar hatt? Har samtliga övriga riksdagspartier fått ett internt PM om att detta är haram? Eller vad är det frågan om?

Skål Jimmie, hoppas du hade skoj

https://www.youtube.com/watch?v=xx0SqB2Cijc
Det är sannolikt inget ovanligt att ledande politiker är ute i vimlet, men det har inget nyhetsvärde så länge inget anmärkningsvärt inträffar. Läser du Se & Hör eller liknande så får du säkert se vad övriga politiker roar sig med. Att det blir rubriker kring detta med Åkesson beror ju på hur andra beter sig.
Citera
2016-12-02, 22:26
Medlem
Fattar inte heller varför man inte ska få gå på klubb som politiker. Ser detta som positivt. en av anledningarna till min skepsis mot Sd är deras konservativa retorik gällande sexualitet- aldrig fattat hur folks ofrånkomliga läggning skulle kunna skada en nation
Citera
2016-12-02, 22:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gurkmajja
Det är sannolikt inget ovanligt att ledande politiker är ute i vimlet, men det har inget nyhetsvärde så länge inget anmärkningsvärt inträffar. Läser du Se & Hör eller liknande så får du säkert se vad övriga politiker roar sig med. Att det blir rubriker kring detta med Åkesson beror ju på hur andra beter sig.
Ja, så kan det förstås vara. Har inte läst Se & Hör sedan jag sluta gå till frisören (vilket var drygt 10 år sedan) men jag tror du kan ha helt rätt i detta! Men jag fick många roliga syner inombords när jag läste trådtiteln
Citera
2016-12-02, 22:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Lost-Soul
SD.s PR-avdelning är jävligt smarta - tänk tunnelbanereklamen och efterföljderna.

Media kommer få det kämpigt nästkommande två år

Om man ville förbruka homofobkortet skulle åkesson ha läckt till blaskorna i förväg så att de kan ha en fotograf redo. Sen hade man haft flera artiklar på avpixlat färdigskrivna som belyser föjande
"Jimmie sträckte ut en hand mot homosexuella,fick fly för sitt liv, polisanmälan gjord. "
"jimmie påhoppad av Valon, (30e generationens invandrare)"

osv

Hans tjänstebostad ligger i närheten. Jimmie med sina polare måste ha knarkat och sen vandrat ut och tagit första bästa bar som hade öppet vid 1på natten. Jag tror han var för hög på sprit,ladd,och antidepp för att märka vad som pågick för han gick runt o minglade glatt medan bargästerna lämnade stället i protest.
Citera
2016-12-02, 22:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tryitwize
Fattar inte heller varför man inte ska få gå på klubb som politiker. Ser detta som positivt. en av anledningarna till min skepsis mot Sd är deras konservativa retorik gällande sexualitet- aldrig fattat hur folks ofrånkomliga läggning skulle kunna skada en nation

Kärnväljarna är socialkonservativa homofober. Tvivlar på att Åkesson och styrelsen är det själva,men likt trump måste de spela för sina väljare om de ska fortsätta behålla dem eller till o med växa.
Citera
2016-12-02, 22:30
Moderator
Siegfrids avatar
Ingen politisk frågeställning.

Politiker --> Kändisskvaller
/Moderator
Citera
2016-12-02, 22:30
Medlem
Verkistos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drinkycrow
Jag tycker det är rätt smart. Kommer inte övertyga någon som är frälst åt andra hållet men det ger bögar som redan funderat på att rösta SD mer råg i ryggen. Om någon säger att sd är ett homofientligt parti(vilket de objektivt är) kan man hänvisa till att han har homosexuella vänner och går på gayhak.

Orkar inte läsa artikeln men om Ekeroth har två säpovakter har väl Jimmie minst det så den som fyllebråkade med honom kan ju inte vara den skarpaste.

Nu vet jag inte hur seriös du är men om Jimmie var gay på riktigt hade han inte letat ragg där... Nog för att SD-fanboys tror han är smartaste killen någonsin men inte ens jag tror han är så dum.

Färre än en på hundra är gay. Det är alltså väldigt ovanligt att vara gay.

Och Åkesson är inte gay.

Detta är för övrigt en av de mest desperata och "svagaste" trådarna på forumet. Skulle inte sörja om den förpassades till papperskorgen.
Citera
2016-12-02, 22:33
Medlem
lighten-ups avatar
Kan det varit denna låt som JÅ lyssnade på när han beslöt sig för att gå på gay bar?

https://www.youtube.com/watch?v=ulPgWVC08KI
Citera
2016-12-02, 22:33
Medlem
Lost-Souls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JuanFlores
Kärnväljarna är socialkonservativa homofober. Tvivlar på att Åkesson och styrelsen är det själva,men likt trump måste de spela för sina väljare om de ska fortsätta behålla dem eller till o med växa.

Trams! Jag är en typisk kärnväljare, har inget till övers för vulgära Pride-tåg och liknande trams men är knappast någon homofob.

Tycker helt enkelt det är en total icke-fråga och så tror jag att majoriteten av SD-väljare resonerar.
Citera
2016-12-02, 22:35
Medlem
S.Kandals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lost-Soul
SD.s PR-avdelning är jävligt smarta - tänk tunnelbanereklamen och efterföljderna.

Jag är hundra procent säker på att valet av bar denna kväll är ett sätt att få publicitet. Åkesson på homo-galej är en garant för löpsedlar och som bekant är all publicitet bra publicitet.

Nu är således även homofob-kortet förbrukat, liksom fascist-kortet, rasist-kortet, kvinnohatar-kortet och Judehatar-kortet.

Media kommer få det kämpigt nästkommande två år

Är helt på din linje.

Det blir oerhört problematiskt för media att anklaga Åkesson och SD för att vara taktiska i detta fall. Gissar att de kommer att göra ett försök men detta kommer ju vara direkt kontraproduktivt.
Pk-media passar sig nog för att öppna Pandoras ask då Åkesson självfallet lär spinna vidare på gaytråden. Sd-ledaren kommer att proklamera sin positiva inställning till homosexuella och detta vill såklart de rättrogna undvika, landet Sverige är bra märkligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in