2016-12-01, 08:08
Avstängd
IWannaBeAdoreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WhiteFriday
Hur kommer det sig att alla 84+ fortfarande ligger på +5K? SBC:n är ju över borde inte dom ha droppat i pris eller är det något som jag har missat?
För att folk använt de i SBC så det finns få av de på marknaden. Vill typ skjuta mig själv för att jag inte tänkte på det tidigare.

Men tror och hoppas att det sjunker snart när fler finns ute. Men det kan ju ta ett tag...
Citera
2016-12-01, 08:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IWannaBeAdored
För att folk använt de i SBC så det finns få av de på marknaden. Vill typ skjuta mig själv för att jag inte tänkte på det tidigare.

Men tror och hoppas att det sjunker snart när fler finns ute. Men det kan ju ta ett tag...

Tack för svar! Och jag som trodde att man kunde få köpa dom billigare efter SBC. Men det är bara att hålla ut och avvakta
Citera
2016-12-01, 08:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grahnen
https://www.futbin.com/17/squad/514349
Finns justeringar att göra på vissa positioner om de skulle va så. Valfri fransk vänsterback bland annat.

Ser rätt tråkig ut, men jag kommer inte på nått själv hehe.

Har 269k utöver modric och if defoe. spelar på xbox.

behöver inte innehålla modric och defoe i startelvan om det ställer till det för mycket
Citera
2016-12-01, 08:54
Avstängd
IWannaBeAdoreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WhiteFriday
Tack för svar! Och jag som trodde att man kunde få köpa dom billigare efter SBC. Men det är bara att hålla ut och avvakta
Det värsta är med gamla IF. Då folk använt de i SBC=borta ur marknaden för alltid så finns det få kvar=högre pris. Typiskt att man kommer på det för sent.

Vad är max på multiplikator om man kör online säsong?
Senast redigerad av IWannaBeAdored 2016-12-01 kl. 09:14.
Citera
2016-12-01, 08:57
Medlem
Har råd till antingen IF Bonnaventura eller SIF Immobile just nu, vem ska man investera i?
Citera
2016-12-01, 09:24
Medlem
Felpost.
Citera
2016-12-01, 09:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av damfotboll
Har råd till antingen IF Bonnaventura eller SIF Immobile just nu, vem ska man investera i?

Är du på Xbox går IF bonaventura som billigaste för 100k atm och SIF Immo går för 68k. Med tanke på hur de stigit de senaste dagarna så är jag osäker, bonaventura har stigit 30k på tre dagar. SIF Immo 20k. Skulle typ investa i IF insigne om jag var du, ligger på ca 63k och det finns bra många fler på marknaden.
Citera
2016-12-01, 10:52
Medlem
Vurte3Ns avatar
När brukar veckans MM komma ut?
Citera
2016-12-01, 11:16
Avstängd
IWannaBeAdoreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vurte3N
När brukar veckans MM komma ut?
Har tidigare kommit torsdag eller lördag. Kanske nån fredag också? Jag gissar på att de kommer 18 ikväll.
Citera
2016-12-01, 11:36
Medlem
SIF Forsberg finns inte på marknaden längre, price range upp till 55k. När brukar dom uppdatera rangen?
Citera
2016-12-01, 12:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av warseven
SIF Forsberg finns inte på marknaden längre, price range upp till 55k. När brukar dom uppdatera rangen?

Ofan, har funderat på att testa honom. Folk har ju sagt att han är en bättre version på Draxler, som jag älskar att spela med. I och med IF Werner så har han ju en stronglink till honom.

Det var lite det de fall på att jag inte köpte Forsberg i början, fanns inte mycket roligt att länka med honom om jag inte skulle köra nästan en hel Bundesliga-elva. Vet inte hur rolig Werner är men känns ju som det klart bästa alternativet att länka honom med. Vet tyvärr inte hur ofta det blir priceranges. Hittar ingen info om det heller.
Citera
2016-12-01, 12:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IWannaBeAdored
Det värsta är med gamla IF. Då folk använt de i SBC=borta ur marknaden för alltid så finns det få kvar=högre pris. Typiskt att man kommer på det för sent.

Vad är max på multiplikator om man kör online säsong?

0.68 va?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in