2016-12-01, 12:36
Medlem
Tjenare
Vilka spelartyper är som Gabbiadini i dom stora ligorna, vill bara säga köp Sigurd han e lysande.
Citera
2016-12-01, 12:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grahnen
Ofan, har funderat på att testa honom. Folk har ju sagt att han är en bättre version på Draxler, som jag älskar att spela med. I och med IF Werner så har han ju en stronglink till honom.

Det var lite det de fall på att jag inte köpte Forsberg i början, fanns inte mycket roligt att länka med honom om jag inte skulle köra nästan en hel Bundesliga-elva. Vet inte hur rolig Werner är men känns ju som det klart bästa alternativet att länka honom med. Vet tyvärr inte hur ofta det blir priceranges. Hittar ingen info om det heller.

Gillar honom, sugen på att testa med Werner. 3 S/W är lite segt men ordentlig boost på shooting, kan funka! Forsberg tycker jag ligger bättre än Draxler, bra stamina också, speciellt jämfört med Draxler. Inte testat Muller ännu. Testat IF Keita?
Citera
2016-12-01, 13:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av warseven
SIF Forsberg finns inte på marknaden längre, price range upp till 55k. När brukar dom uppdatera rangen?
Gött man sitter på ett sånt kort då, köpt för 25
Citera
2016-12-01, 13:15
Medlem
Ska man sälja SIF Forsberg nu eller hoppas på att han får en annan price range?
Citera
2016-12-01, 13:16
Medlem
Citat:
Gillar honom, sugen på att testa med Werner. 3 S/W är lite segt men ordentlig boost på shooting, kan funka! Forsberg tycker jag ligger bättre än Draxler, bra stamina också, speciellt jämfört med Draxler. Inte testat Muller ännu. Testat IF Keita?

Nope. Inte testat. Packade Keita men sålde vidare utan att testa efter ett par veckor. Inte testat Muller heller. Sökte innan lunch i 5 min efter SIF Forsberg utan att ens se någon. Nu tog det 1 min så fick jag tag i en SIF Forsberg för 55k. Kanske dumt, såg att det kom ut två till direkt efter jaja... Dem har iaf försvunnit inom 1 min båda två. Hoppas price ranges ökar där då! Så att jag antingen kan tjäna en hacka eller själv använda honom senare.
Citera
2016-12-01, 13:17
Medlem
*dubbelpost
Citera
2016-12-01, 13:43
Medlem
Jag håller mina SIF-foppa tills den mer eller mindre garanterade vinteruppgraderingen hans kort både få. Hur tror ni det blir om han byter klubb i vinter? Større efterfrågan på hans informs då? Sjukt bra form killen har, kan trilla in en TIF..
Citera
2016-12-01, 13:58
Medlem
Citat:
Jag håller mina SIF-foppa tills den mer eller mindre garanterade vinteruppgraderingen hans kort både få. Hur tror ni det blir om han byter klubb i vinter? Større efterfrågan på hans informs då? Sjukt bra form killen har, kan trilla in en TIF..

Lär inte få tillräckligt hög upgrade för att hans IF ska påverkas..Krävs att hans nya kort blir 83 för att hans SIF ska höjas
Citera
2016-12-01, 14:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av m4staSWE
Lär inte få tillräckligt hög upgrade för att hans IF ska påverkas..Krävs att hans nya kort blir 83 för att hans SIF ska höjas

Ah ok, tack før info!
Citera
2016-12-01, 15:17
Medlem
Welbecks avatar
Är det bara jag som inte har det minsta emot att min motståndare parkerar bussen?
Hör att många klagar på det överallt.

Tycker att hela mittfältet blir öppet till min fördel och att man hur lätt som helst tar sig till skottläge då motståndarens backlinje står klistrad vid straffområdes-gränsen. Brukar sluta med att jag skjuter sönder min motståndare och vinner matcherna relativt enkelt..

Kanske handlar om spelstil iofs, ska man prompt dribbla sig igenom allt så kanske det blir svårare.
Citera
2016-12-01, 15:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Welbeck
Är det bara jag som inte har det minsta emot att min motståndare parkerar bussen?
Hör att många klagar på det överallt.

Tycker att hela mittfältet blir öppet till min fördel och att man hur lätt som helst tar sig till skottläge då motståndarens backlinje står klistrad vid straffområdes-gränsen. Brukar sluta med att jag skjuter sönder min motståndare och vinner matcherna relativt enkelt..

Kanske handlar om spelstil iofs, ska man prompt dribbla sig igenom allt så kanske det blir svårare.

Håller med helt och hållet!
Mycket enklare då!
Då är det bara att passa sig fram till bra lägen och börja avlossa
Citera
2016-12-01, 15:52
Medlem
Gjorde precis klar MLS SBC och landade på en kostnad på ganska precis 200k. Under den här tiden har jag snipat kort som jag sedan sålt till överpriser så jag gissar att jag samtidigt har dragit in 60-80 k på att köpa och sälja spelare under tiden jag gjort klart den. Det jag undrar är om någon har koll på vad värdet ligger på alla pack och coins man får för att klara varje lag? Vore intressant att räkna ut ungefär vad jag har betalat för Giovinco i slutändan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in