2016-11-30, 08:48
Medlem
ImMcGyverLOLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Diosa7
Ja, men hur ska rumpan dallra av fett men nd s ska resten av tjejen inte ha mycket fett? Det motsger ju sig...
Nej, kvinnor har strre fettdeper runt hfterna, inget konstigt med det.
2016-11-30, 09:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dynami
Varfr r det jobbigt? Hittar du inga byxor som passar?
Inte bara byxor, klnningar, pennkjolar allt som har med underdelen att gra.
Jag fr kpa typ storlek 40 och lta sy in det mesta.

Byxor fr jag helt enkelt lta dansa runt midjan. Men jag kan inte anvnda lgskurna byxor och en topp fr d flashar jag alla. Och det tar ofta lngt tid att ta p mig byxor i rtt midjestorlek, man slutar svettig och andfdd av allt hoppande och lande.

Sen har vi kommentarerna som folk tror man uppskattar. Jag vet att mnga tjejer med stora rumpor knner likadant.
2016-11-30, 09:44
Medlem
Citat:
Inte bara byxor, klnningar, pennkjolar allt som har med underdelen att gra.
Jag fr kpa typ storlek 40 och lta sy in det mesta.

Byxor fr jag helt enkelt lta dansa runt midjan. Men jag kan inte anvnda lgskurna byxor och en topp fr d flashar jag alla. Och det tar ofta lngt tid att ta p mig byxor i rtt midjestorlek, man slutar svettig och andfdd av allt hoppande och lande.

Sen har vi kommentarerna som folk tror man uppskattar. Jag vet att mnga tjejer med stora rumpor knner likadant.

Gissar att mnga tjejer r avundsjuka p ditt problem med klder och uppmrksamhet.
Tnk dom som r runda kring midjan och i princip inte har ngon rumpa, d mste man ha problem att hitta klder som passar.
2016-11-30, 10:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dynami
Gissar att mnga tjejer r avundsjuka p ditt problem med klder och uppmrksamhet.
Tnk dom som r runda kring midjan och i princip inte har ngon rumpa, d mste man ha problem att hitta klder som passar.
Jag tror inte att ngon r avundsjuk.
Kvinnor som har en mer enhetlig storlek har det lttare.
Tnk dig att ha storlek 36 p verkroppen och 40 ver rumpa och vre lr och reste av benen r storlek 36. Man r ett jvla miffo helt rligt 😂
2016-11-30, 11:11
Medlem
Citat:
Jag tror inte att ngon r avundsjuk.
Kvinnor som har en mer enhetlig storlek har det lttare.
Tnk dig att ha storlek 36 p verkroppen och 40 ver rumpa och vre lr och reste av benen r storlek 36. Man r ett jvla miffo helt rligt 😂

Jag frstr problemet med kldd storlek och att bli ett objekt, en kroppsdel .. men det knns ox som ett lyxproblem , kan tnka mig att mnga mn ( ja ja nu pratar vi rent kroppsligt men nd ) vill ha en som du och mnga kvinnor r avundsjuka

Mitt ex r liten, petit men har otrolig kropp med alla rtta former och att man nu skulle vara med en typisk svensk tjej utan rumpa , det knns inte ok kan jag sga
2016-11-30, 11:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av silikonslang
Jag frstr problemet med kldd storlek och att bli ett objekt, en kroppsdel .. men det knns ox som ett lyxproblem , kan tnka mig att mnga mn ( ja ja nu pratar vi rent kroppsligt men nd ) vill ha en som du och mnga kvinnor r avundsjuka

Mitt ex r liten, petit men har otrolig kropp med alla rtta former och att man nu skulle vara med en typisk svensk tjej utan rumpa , det knns inte ok kan jag sga

S om en tjej som r underbar p ALLA stt och vis men inte hade den nskade rumpan s skulle du sga nej till henne?

Vet inte om jag skulle klassa det som ett lyxproblem eftersom det indirekt har skapat en massa problem med killen jag vill ha i min framtid och jag kan inte lngre lgga upp helkroppsbilder p Facebook eller instagram som visar rumpan ( alltid pkldd) Han avgudar den och fr mig r det mer n nog.

Tjejkompisarna brukar bermma rumpan ocks, har tv tjejkompisar som brukar ligga p var sin skinka nr vi solar och de tycker att jag har bsta kudden dr bak.
Jag ska inte ljuga, jag har utnyttjat den men jag har p senare r trttnat och insett att den r inte alls r mrkvrdig, jag har andra saker som r mycket finare.

Och nu har vi kommit frn mnet, denna trd r fr er BBL ( Big Booty Lovers).
2016-11-30, 11:47
Medlem
Citat:
S om en tjej som r underbar p ALLA stt och vis men inte hade den nskade rumpan s skulle du sga nej till henne?

Vet inte om jag skulle klassa det som ett lyxproblem eftersom det indirekt har skapat en massa problem med killen jag vill ha i min framtid och jag kan inte lngre lgga upp helkroppsbilder p Facebook eller instagram som visar rumpan ( alltid pkldd) Han avgudar den och fr mig r det mer n nog.

Tjejkompisarna brukar bermma rumpan ocks, har tv tjejkompisar som brukar ligga p var sin skinka nr vi solar och de tycker att jag har bsta kudden dr bak.
Jag ska inte ljuga, jag har utnyttjat den men jag har p senare r trttnat och insett att den r inte alls r mrkvrdig, jag har andra saker som r mycket finare.

Och nu har vi kommit frn mnet, denna trd r fr er BBL ( Big Booty Lovers).

Jag r klart en bbl 👍😜
Nej d skulle jag inte sga nej, d r det ju krlek
Men nr jag kollar, letar, blir intresserad r det p en kvinna som har former, har en rumpa

Vad r det fr problem menar du, vill han inte du visar upp den ens pkldd ?
Blir ju svrt nr du r utomhus 😂

Hmm utnyttjat hur ?
Tror skert den r mrkvrdig, men du har skulle jag tro , har mnga fler saker som r minst lika fina 😊

Mste sga, var nr ung mer brst man men har bytt , allts brst r underbara
Men det mste fljas av en rumpa 😋
2016-11-30, 12:02
Medlem
Sweeper80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kuddenchristo
En frga om biologi. En stor rumpa och ett par stora hfter r tecken p att hon kan klmma ut en unge.

Varfr det r inprogrammerat hos helt heterosexuella mn att vara attraherade av detta, medan bisexuella mn dras till mindre rumpor och smalare hfter. Inget konstigt med det alls.
2016-11-30, 12:04
Medlem
Sweeper80s avatar
Citat:

Det r vl inte konstigare n att det r mnga kvinnor sger nej till mig fr att jag r blond? Eller att jag fr hra att jag r snygg, trots att jag r blond?

Olika mnniskor har olika saker som de attraheras av.
2016-11-30, 12:09
Medlem
Micke7s avatar
Citat:
Nu brjar jag bli som tjejen med alla trdar om lngden p tjejer....

Men jag r faktiskt intresserad av hra varfr ni gillar stora rumpor?
Vad r det som gr att ni gillar dom?

Fr mig, s r det inte storleken p rumpan som r viktig, utan formen p den. Det r inte bara bakifrn som jag tittar, utan frn alla hll. sedan r det hften som "mste" vara rtt och en liten triangel mellan benen under sjlva musen, s att det inte sitter ihop dr. Dock r det ju bara jag som tycker s.
2016-11-30, 13:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sweeper80
Varfr det r inprogrammerat hos helt heterosexuella mn att vara attraherade av detta, medan bisexuella mn dras till mindre rumpor och smalare hfter. Inget konstigt med det alls.

Hmmm det hr r intressant?
Finns det forskning kring detta, vill grna lsa.
2016-11-30, 13:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Micke7
Fr mig, s r det inte storleken p rumpan som r viktig, utan formen p den. Det r inte bara bakifrn som jag tittar, utan frn alla hll. sedan r det hften som "mste" vara rtt och en liten triangel mellan benen under sjlva musen, s att det inte sitter ihop dr. Dock r det ju bara jag som tycker s.
Och intressant, fast du menar ett o mellan lren va? Triangel r nog rtt svrt att ha.....?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in