2016-11-29, 12:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Darkangel.
Nej, det är ingen "ny" grej. Jag har alltid älskat kvinnor med stora rumpor så långt jag kan minnas. Och då fanns inte denna Kim.K heller. Har aldrig varit intresserad av kvinnor med små/platta rövar. Påminner om 12-åriga pojk-kroppar....urk.
Dessutom innan Kim K fanns J.Lo och innan J.Lo fanns Iris Chacón!
Rumpor har alltid varit eftertraktat bland många män förutom av Nordbor, som kanske inte varit så vana med stora airbags.
2016-11-29, 12:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Diosa7
Rumpor har alltid varit eftertraktat bland många män förutom av Nordbor, som kanske inte varit så vana med stora airbags.

Ja, nordiska män gillar främst rumpor som ser ut att sitta på en 12-årig pojke som fått rump-punktering
2016-11-29, 12:30
Medlem
Citat:

Vänta nu, varför skulle inte nordbor gilla välformade rumpor?
Så länge jag levt har många män föredragit fasta stora välformade rumpor och jag är född och uppvuxen i Sverige. Du får nog omvärdera dina fördomar om oss "nordbor".
2016-11-29, 12:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dynami
Vänta nu, varför skulle inte nordbor gilla välformade rumpor?
Så länge jag levt har många män föredragit fasta stora välformade rumpor och jag är född och uppvuxen i Sverige. Du får nog omvärdera dina fördomar om oss "nordbor".
Vilka fördomar har jag mot nordbor?
Du kanske får kolla upp vad ordet fördom betyder??
2016-11-29, 14:07
Medlem
Citat:
Vilka fördomar har jag mot nordbor?
Du kanske får kolla upp vad ordet fördom betyder??

Vet du inte ens vad du skriver?
Du skrev "Rumpor har alltid varit eftertraktat bland många män förutom av Nordbor"
Eller så vet du inte vad en fördom är ...
2016-11-29, 21:38
Medlem
Kennethkvartings avatar
Citat:
Ja, men hur ska rumpan dallra av fett men ändå så ska resten av tjejen inte ha mycket fett? Det motsäger ju sig...

Men hallå Diosa7!!! Detta är ju lite av den springande punkten i tråden: De FLESTA män som gillar stora kvinnostjärtar gillar ju så att säga att rumpan är stor i förhållande till resten av kroppen.

En del män gillar smala kvinnor som har en relativt stor och fet rumpa, en del gillar smala kvinnor som har en stor och fast rumpa, en del gillar stora kvinnor som har en rumpa som är stor även i förhållande till resten av deras stora kroppar(denna kategori tillhör Kennethkvarting)

Du är vad jag förstår av Latinsk härkomst, ni brukar ju kunna ha riktigt platta magar och ändå ha härligt dallrande skinkor, så nog måste du förstå hur han menar?
2016-11-29, 23:07
Medlem
IaveAfstrCARthenUs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tatturerad.m.Tofs
Detta kan vara över gränsen? Men har ni som jag 17cm snopp satt på en kvinna med en enorm röv bakifrån?

Exakt så! Och det är tamefan underbart när skinkorna slår fram och tillbaka i en slags fett-tsunami!
2016-11-29, 23:11
Medlem
IaveAfstrCARthenUs avatar
Citat:
Ja, men hur ska rumpan dallra av fett men ändå så ska resten av tjejen inte ha mycket fett? Det motsäger ju sig...

En riktig kvinna har FORMER och där ingår (i mitt tycke) en stor och väl tilltagen FET RÖV!

Därmed inte sagt att hon ska va smällfet i övrigt. Men för min del finns utrymme för lite maghäng också. Bara mysigt...
2016-11-30, 06:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kennethkvarting
Men hallå Diosa7!!! Detta är ju lite av den springande punkten i tråden: De FLESTA män som gillar stora kvinnostjärtar gillar ju så att säga att rumpan är stor i förhållande till resten av kroppen.

En del män gillar smala kvinnor som har en relativt stor och fet rumpa, en del gillar smala kvinnor som har en stor och fast rumpa, en del gillar stora kvinnor som har en rumpa som är stor även i förhållande till resten av deras stora kroppar(denna kategori tillhör Kennethkvarting)

Du är vad jag förstår av Latinsk härkomst, ni brukar ju kunna ha riktigt platta magar och ändå ha härligt dallrande skinkor, så nog måste du förstå hur han menar?

Nu handlar tråden om ER och er fascination med en kroppsdel jag tycker är ett nödvändigt ont att ha men de flesta latinas brukar inte ha den sortens kropp du beskrev😉 De flesta kvinnor från en viss region av Latinamerika brukar ha den kroppen och det beror på blandningen i DNA:t .

T ex latinas med mycket indianskt blod är oftast ganska så platta där bak medan kvinnor med lite indianblod och mycket afrikanskt - och europeiskt blod har den kroppstypen du beskrev, finns oftast i området kring karibiska havet och mest kända exempel är väl J.Lo.
2016-11-30, 07:23
Medlem
Kennethkvartings avatar
Citat:
Nu handlar tråden om ER och er fascination med en kroppsdel jag tycker är ett nödvändigt ont att ha men de flesta latinas brukar inte ha den sortens kropp du beskrev😉 De flesta kvinnor från en viss region av Latinamerika brukar ha den kroppen och det beror på blandningen i DNA:t .

T ex latinas med mycket indianskt blod är oftast ganska så platta där bak medan kvinnor med lite indianblod och mycket afrikanskt - och europeiskt blod har den kroppstypen du beskrev, finns oftast i området kring karibiska havet och mest kända exempel är väl J.Lo.

Men, har du stor rumpa? Får du uppskattning av såna som oss? Isf; Grattis!
2016-11-30, 07:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kennethkvarting
Men, har du stor rumpa? Får du uppskattning av såna som oss? Isf; Grattis!
Vad som är stort är väl relativt och all uppskattning är inte välkommet.
När jag skrev tråden var jag faktiskt rätt så less på den har en egen fanklubb.
Har ni tänkt på att det är rätt jobbigt att ha en stor rumpa?
2016-11-30, 08:19
Medlem
Citat:
Vad som är stort är väl relativt och all uppskattning är inte välkommet.
När jag skrev tråden var jag faktiskt rätt så less på den har en egen fanklubb.
Har ni tänkt på att det är rätt jobbigt att ha en stor rumpa?

Varför är det jobbigt? Hittar du inga byxor som passar?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in