2016-11-27, 22:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thomas6668

De flesta gillar inte stora rumpor! Ungefär lika vanligt som att man föredrar feta tjejer, dvs sällan om man nu inte har en fetisch. Det är oftast ett sätt för killar att tro att de får ligga mera om de sänker kraven.
Aha, hmm det var nytt!
2016-11-27, 22:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hegamon
Du menar att kvinnor bör ha samma rumpor som män?
Va?
2016-11-27, 22:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hejalla68
Vi gillar rumpor för att gud skapade oss för att kunna ha sex hur mycket som helst. Därför så om man var lite kåt på stenåldern så kunna man köra genom röven istället.
Ooooook
2016-11-27, 22:39
Medlem
Kennethkvartings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Diosa7
Alltså att man gillar bröst kan jag förstå och det är dessutom en känslig zon för många kvinnor men stora rumpor är ju bara störande!!

På vilket sätt skulle det vara störande?

Jag kan nämna en rent praktisk anledning till att stora rumpor är fina: Min fru har gått ner en massa i vikt, nu gör det ont i ljumskarna på mig när jag sätter på henne hårt bakifrån, det gjorde det inte förut.

Sen kan jag inte förklara vad det är som gör det så förbaskat in i bubblan sexigt, mer än att blotta tanken på en stor röv nu när jag skriver detta får det att pulsera lite i kuken.
2016-11-27, 22:39
Medlem
Ryggradsluss avatar
Helhetsbilden är viktig i detta fall. Det är tex inte fint med jättesmala axlar och en megarumpa.
2016-11-27, 22:40
Medlem
IaveAfstrCARthenUs avatar
Citat:
Really J.Lo? Hennes rumpa är medium för kvinnor från Karibien.
Large.

Hm, säkert du har rätt. Anspelade på ett litet skämt från Jay Leno show för ca 10 år sen om trosor. Men större än J-LOs är definitivt att föredra!
2016-11-27, 22:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ryggradslus
Helhetsbilden är viktig i detta fall. Det är tex inte fint med jättesmala axlar och en megarumpa.

Ja, exakt. Det måste vara proportionerligt.
2016-11-27, 22:44
Medlem
Hegamons avatar
Citat:
Va?

Jag har svårt förstå din fråga. Menar du väldigt tjocka tjejer med stora rumpor så tror jag det är få som tycker det ser okej ut. Finns folk som är "feders" dvs matar tjejen med fett så hon blir tjock.. men det är nog inte vad du menar.

Jag tror din fråga går ut på varför vissa killar tycker tjejer med välformad rumpa är utseendemässigt att föredra framför tjejer med plattare rumpa. Det förstår du väl att samma mekanism som att män tittar på stora bröst ligger bakom... Sen om du undrar över "storlek" så är det troligen en smaksak.
Senast redigerad av Hegamon 2016-11-27 kl. 22:50.
2016-11-27, 22:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hegamon
Jag har svårt förstå din fråga. Men du väldigt tjocka tjejer med stora rumpor så tror jag det är få som tycker det ser okej ut. Finns folk som är "feders" dvs matar tjejen med fett så hon blir tjock.. men det är nog inte vad du menar.

Jag tror din fråga går ut på varför vissa killar tycker tjejer med välformad rumpa är utseendemässigt att föredra framför tjejer med plattare rumpa. Det förstår du väl att samma mekanism som att män tittar på stora bröst ligger bakom... Sen om du undrar över "storlek" så är det troligen en smaksak.

Jag menade stora rumpor byggda av muskler inte av fett. Bröst är vackra men jag kan inte se det vackra när det gäller rumpor.
Men när ni ser en stor rumpa, fantiserar ni vad ni ville göra med den?
Senast redigerad av Diosa7 2016-11-27 kl. 22:52.
2016-11-27, 22:51
Medlem
Jag försöker inte provocera, vill bara förstå varför vissa män tycker att om det.
2016-11-27, 22:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cqo
Ja, exakt. Det måste vara proportionerligt.

Inte med rumpor nödvändigtvis!

Finns inget värre än asiatiska rumpor som är platta och man inte ser om benen slutar innan ryggen!

Lökar kvittar de kan köpas men en riktig rumpa det är grejer det!
2016-11-27, 22:54
Medlem
IaveAfstrCARthenUs avatar
Citat:
Jag menade stora rumpor byggda av muskler inte av fett. Bröst är vackra men jag kan inte se det vackra när det gäller rumpor.
Men när ni ser en stor rumpa, fantiserar ni vad ni ville göra med den?

Byggda av muskler? Skojar du?

Killar som gillar stora rumpor (som jag) vill nog ha den sorten som dallrar gött av fett!

Sen ska inte hela bruden va smällfet, men chubby eller mullig som en del säger är prefekt!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in