2016-11-29, 23:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av enfindam
Bianca är ingen tonåring, hon är över tjugo. Jag tror att hennes förhållande kommer att hålla länge och att de får många barn tillsammans. Jättesnygg kille hon har hittat, förresten.
Du såg inte delen va? Det var rätt uppenbart att de var på olika plan i livet. Han ville plugga etc, hon ville stadga sig.

Varför var hennes bror med när dom skulle luncha med kompisar? Random.
Citera
2016-11-29, 23:14
Medlem
Biancas pojkvän bor i Gbg och Bianca i Sthlm. 45 mil.
Sannolikheten att han knullar runt med andra?
Citera
2016-11-29, 23:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ollebollesolle
Hög

Men han måste tagit hennes oskuld eller? Om dom ens legat så tror jag det. För det är hennes första pojkvän och verkar inte vara den som legat massa.
Citera
2016-11-29, 23:20
Medlem
Minns väl när hon var med i sommarprogrammet Solstollarna mitten av 80 talet
Citat:
Ursprungligen postat av Packan
God kväll!

Nu har jag fått nog, kan inte hålla mig ifrån att starta en tråd om denna avskyvärda avkomma.

Såg av en händelse en repris av Emma anderssons skitprogram "Dolce Vita" idag.

Hela programmet handlade om Pernilla Wahlgren. Om hur duktig hon var som klarade av att ha ett jobb (stå o sjunga med falsk röst ett par timmar varje kväll) och samtidigt ha två barn. Vad jag vet så finns det många ensamstående mammor som både jobbar, skjussar till aktiviteter och sköter hushållet i största allmänhet.
Hon gillar tydligen även att handla dyra kläder och skor från märken som Gucci och Dolce G. Detta framhävdes genom att hon och emma var rejält löjliga i en butik där dom provade ett par solglasögon och några fräsiga stövlar.
Hon underströk att hon är trött på att bli klassad som en bimbo.
5 minuter senare händer detta:

Pernilla och Emma går ut från någon lokal där Pernilla har haft någon löjlig föreställning. Det står en mamma och tre kids utanför och vill ha autografer(?).

Pernilla: Vart kommer ni ifrån då?
Mamman: (säger nått, jag hörde inte)
Pernilla: Jaha, då har ni ju inte åkt så långt!
Mamman: Hmm, det är iaf 25 mil...
Pernilla: Jaha ojj

När dom sedan lämnar mamman och barnen så härmar dom mamman som en tjurig gammal tant

Jag är så jävla trött på denna idiot, vad fan har hon gjort för att få denna uppmärksamhet och utrymme i media? Har jag missat något? Tydligen har hon även blivit utsedd till sveriges sexigaste för några år sedan också

För er som inte vet vem jag pratar om så bifogar jag motvilligt en bild på liket

http://www.karlshamn.se/kommun/festival/foton2005/050720-016rk-200.jpg

Diskutionsfrågor:
Vad har gjort henne känd?
Är hon snygg?
Gillar ni henne?
Citera
2016-11-30, 11:31
Medlem
enfindams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TestoYourLimits
Du såg inte delen va? Det var rätt uppenbart att de var på olika plan i livet. Han ville plugga etc, hon ville stadga sig.

Varför var hennes bror med när dom skulle luncha med kompisar? Random.
Jag såg t.o.m reprisen. Att man har olika framtidsplaner behöver väl inte alltid betyda att man inte kan vara tillsammans? Bianca är ung och har tid på sig. Att brorsan var där berodde på att han också befann sig i Göteborg vid det tillfället.
Citera
2016-11-30, 11:51
Medlem
enfindams avatar
Citat:
Ett förhållande kan stärkas med långa avstånd. Sedan är ju risken mindre att man tröttnar på varandra.
Senast redigerad av enfindam 2016-11-30 kl. 12:08.
Citera
2016-11-30, 12:13
Medlem
Citat:
Ett förhållande kan stärkas med långa avstånd. Sedan är ju risken mindre att man tröttnar på varandra.

Generellt sett brukar långdistansförhållanden krascha. I synnerhet när det gäller yngre personer.
Jag tror nog att pojkvännen är kåt ofta, när hon är 45 mil bort. Sådant brukar ställa till det för unga personer
Citera
2016-11-30, 12:14
Medlem
Benjamin är med i Melodifestivalen 2017, enligt SVT
Citera
2016-11-30, 14:17
Medlem
enfindams avatar
Citat:
Generellt sett brukar långdistansförhållanden krascha. I synnerhet när det gäller yngre personer.
Jag tror nog att pojkvännen är kåt ofta, när hon är 45 mil bort. Sådant brukar ställa till det för unga personer
Tycker du att Stockholm - Göteborg är ett långt avstånd? De kan ju ses på helger och så
Citera
2016-11-30, 14:21
Medlem
Citat:
Tycker du att Stockholm - Göteborg är ett långt avstånd? De kan ju ses på helger och så

Allt är relativt.

Egen erfarenhet, och vad jag har sett hos vänner och bekanta så fungerar det nästan alltid dåligt med distans. Oftast den ena partnern som inte grejar det; och drf är otrogen/hittar ny. I synnerhet när man är ung, kåt och hormonerna flödar.
Citera
2016-11-30, 17:06
Medlem
exoticspices avatar
Citat:
Allt är relativt.

Egen erfarenhet, och vad jag har sett hos vänner och bekanta så fungerar det nästan alltid dåligt med distans. Oftast den ena partnern som inte grejar det; och drf är otrogen/hittar ny. I synnerhet när man är ung, kåt och hormonerna flödar.
Ett distansförhållande ska inte pågå för länge då det gärna inger en känsla av otrygghet. Det bästa är att flytta ihop så tidigt som möjligt för att det inte ska orsaka t.ex kontrollbehov och svartsjuka, vilket är lätt hänt när man aldrig riktigt vet vad den andra gör eller inte gör.

Bianca har väl inget som binder henne kvar i Sthlm och skulle därför gott kunna flytta ner till Göteborg för att "provbo" med sin kille. Tror också det skulle vara nyttigt för henne att komma från sin mamma och stå på egna ben.
Citera
2016-11-30, 20:45
Medlem
this isn't mes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TestoYourLimits
Hög

Men han måste tagit hennes oskuld eller? Om dom ens legat så tror jag det. För det är hennes första pojkvän och verkar inte vara den som legat massa.

Philippe är hennes första pojkvän men någon annan hann före med att ta hennes oskuld, berättat själv i sin blogg (2014)

http://finest.se/biancaingrosso/2014/07/19/svar-fran-fragestunden/

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in