Citat:
Ursprungligen postat av
19centimeter
fy faaaan, kaklet blev jag bara stressad av, det i vardagsrummet lugnar nog ner sig med lite möbler men badrummets ränder var stressiga.
sen trenden med stora glaspartier fattar jag inte, OK om man har en skog eller så men en jävla glasdörr i köket ut mot en väg!!! skönt att glida upp på morgonen i kalsingarna o möta grannen 2 meter utanför skrattandes på en.
Ja, särskilt fult tycker jag dock kaklet i det lilla badrummet är, för hur fan tänkte man med spolknappen som sitter något för liten inpassad i den där kakelranden? Nästan lika fult som ett avsnitt av arga snickaren där paret hade målat en stor älg på ena väggen i sitt kök, men sen missat att de behövde en ugn och satt in den istället för huvudet på älgen
Antar att ett hus med tre sovrum mestadels vänder sig till barnfamiljer, och i vilken barnfamilj är köket så kliniskt rent en vanlig eftermiddag att man vill sitta och titta på det när man ska chilla och kolla film senare på kvällen? Är ju en sak om köksdelen är lite avskärmad, men här är den ju mitt i smeten.